Մայիսի 21-25
- Հրանտ Մաթևոսյան «Կանաչ դաշտը» (ընթերցարան 288), առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 4, 6, 11:
- Լեզվական աշխատանք՝ 399-401:
- Ավ. Իսահակյան «Ռավեննայում»: Համացանցից տեղեկություններ գտեք Ռավեննայի մասին և բլոգում հրապարակեք:
- Անդրադարձ ֆլեշմոբի առաջադրանքներին՝ ֆլեշմոբ մայիս
Մայիսյան հավաք՝ 14-18
- Հավաքի բովանդակություն
- Ղ. Աղայան Կենդանիների վեճը
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ շարադասություն, առաջադրանքներ՝ 369-398:
- Ղ. Աղայան «Մանուկ-Խանը» (ընթերցարանի 29 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 8:
Մայիսի 7-11
- Ղ. Աղայնի «Զանգի-Զրանգի» հեքիաթը՝ Զանգ-Զրանգի մաս 1-3, Զանգ-Զրանգի մաս 4-5րդ, Զանգ-Զրանգի մաս 5-րդ
- Ղ. Աղայան «Տորք-Անգեղ»
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ շարահյուսություն 383-386:
Մայիսի 3-5-ի առցանց աշխատանքների փաթեթ
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ ուրիշի ուղղակի խոսք, առաջադրանքներ 375, 376, 377, 378, 379-382:
- Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ քաղաքում»:
- Ղ. Աղայանի նախագիծ: Կարդում ենք Աղայնի հեքիաթները՝ Զանգ-Զրանգի մաս 1-3, Զանգ-Զրանգի մաս 4-5րդ, Զանգ-Զրանգի մաս 5-րդ
Ապրիլի 16-20
- Հ. Թումանյանի «Անուշ» պոեմի բեմադրություն համակցված նախագիծ : Անգիր սովորած հատվածները ձայնագրել, հրապարակել բլոգում:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ ուրիշի ուղղակի խոսք, առաջադրանքներ 371, 372, 373:
Ապրիլի 9- 13
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ ստորադասականնախադասություն, առաջադրանքներ 357, 358: Թեմա՝ ուրիշի ուղղակի խոսք, առաջադրանքներ 360, 364, 365, 366:
- Հ. Թումանյանի «Անուշ» պոեմի բեմադրություն համակցված նախագիծ :
Ապրիլի 3-7
- «Ինչո՞ւ» ճանաչողական, թագմանչական նախագիծ:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ կոչական 346, 347, թեմա՝ ստորադասական նախադասություն 352-356:
Մարտի 19-23 նախագծային շաբաթ
- Ձեր ընտրությամբ Չարենցի բանաստեղծություններից մեկը սովորեք և դասարանում հիմնավորեք ընտրությունը:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ լրացումներ, առաջադրանքներ 337-340, թեմա՝ կոչական 342-347:
- Հ. Թումանյան «Աշուն»
- Ամփոփիչ աշխատանք Չարենցից. կրկնել Չարենցի բոլոր բանաստեղծությունները:
Մարտի 12-17
- Կարդում ենք Չարենց:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ լրացումներ, առաջադրանքներ 329, 330, 331-336:
- Հ. Թումանյան «Անգին քարը» (ընթերցարանի 140 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 3, 6, 8:
- Ես Հ. Թումանյանն եմ. փորձեք Թումանյանի անունից պատասխանել հետևյալ հարցերին՝ Նամակ Հ. Թումանյանին:
Մարտի 5-7
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ լրացումներ, առաջադրանքներ 321-327, 329, 330:
- Հ. Թումանյան «Քաջ Նազարը» (ընթերցարանի 127 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 6, 8:
- Կարդում ենք Չարենց:
- Ձոն մայրիկներին. Մեդիանվեր մայրիկին:
Փետրվարի 26-մարտի 2
- Վ. Տերյան «Աշնան երգ»
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ ստորոգյալ. առաջադրանք՝ 308-312, թեմա՝ ենթակայի, ստորոգյալի համաձայնեցում. առաջադրանք՝ 313-315
- Հ. Թումանյան «Շունն ու Կատուն» սովորել անգիր, բեմականացնել:
- Կրկնել Հ. Թումանյանի «Տերևաթափ», «Ծաղիկները» բանաստեղծությունները:
- Հ. Թումանյան «Գելը» (ընթերցարան էջ 73), առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 5:
Փետրվարի 19-23
- Հ. Թումանյան «Երկու սև ամպ» (ընթերցարան էջ 37)
- Հ. Թումանյան «Արջաորս»(ընթերցարան էջ 52), առաջադրանքներ 2, 6, 7: Տեքստից դուրս գրեք հրամայական եղանակի բայեր:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ բայի հրամայական եղանակա, առաջադրանքներ՝ 288, Ժխտական ձևեր՝ 289, 290, կարդալ հաջորդող տեքստ: Նախադասություն՝ 291-297:
Փետրվարի 12-16
- Վ. Տերյան «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»
- Հ. Թումանյան«Ոսկի քաղաքը» (ընթերցարան 5-րդ էջ): Աաջադրանքներ բաժնից 3, 5, 7, 9, 10, 11
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ բայ. 278, 279-283:
- Հ. Թումանյան «Ա՜խ ինչ լավ են սարի վրա…» (ընթերցարան 28-րդ էջ)
Փետրվարի 5-9
- Վ. Տերյան «Մթնշաղ», «Հրաժեշտի խոսքերից»
- Հ. Թումանյան«Եղջերուն» (ընթերցարան 37-րդ էջ): Աաջադրանքներ բաժնից 2, 6: Առաջին էջից դուրս գրել բոլոր դիմավոր բայերը և որոշել դրանց դեմքը, թիվը, ժամանակը:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ բայ. 271, 274, 277, 278, 279-283:
Հունվարի 29-փետրվարի 2
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ բայ. առաջադրանքներ 250-252, 253, 254, 264, 267, 269:
- Վ. Տերյան «Անջատման երգ»
- Հ. Թումանյան նախագիծ: Ուսումնահետազոտական աշխատանք թումանյանի կյանքի, գործունեության մասին:
- Հ. Թումանյան«Ինքնակենսագրություն» (ընթերցարան 161 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 6 և 7 (7-րդը գրել բլոգում):
- Հ. Թումանյան «Ադամյանի օրերից» (ընթերցարան էջ 249), առաջադրանքներ՝ 2, 4, 7, 9:
Հունվարի 22-26
- Դիջիթեքի հայտերի դիտում, կարծիքների թողակում:
- Ստեփան Զորյան «Պապն ու թոռը» (Ընթերցարան, էջ 83):
Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 5, 6, 8: - Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ թվական. առաջադրանք 228-230, 232, 233:
- Վ. Տերյան «Հրաժեշտ»
Դեկտեմբերի 18-22
- Ամանորյա հեքիաթներ նախագծից կարդալ «Եղևնին» հեքիաթը, գրել, թե ինչ հասկացաք այդ հեքիաթից: «Ինչու եղնին փշեր ունի», կարդալ, գրել նամանատիպ հեքիաթ որևէ այլ բանի մասին, օրինակ՝ ինչո՞ւ նապաստակը երկար ականջներ ունի:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով.թեմա՝ ածական, առաջադրանք 217, 219, 221, 224, 225, 227, հաջորդող տեքստը կարդալ, սովորել պատմել, թեմա՝ թվական. առաջադրանք 228-230, 232, 233:
Դեկտեմբերի 11-15
- «Սասնա ծռեր» էպոսի 4-րդ մասը և առաջադրանքները, Դավթի ու Մելիքի կռիվը հատվածն ամբողջությամբ:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով. թեմա՝ գոյականի հոլովում, առաջադրանքներ՝ 196-201, 209, 210, 213, 215, հաջորդող տեքստը կարդալ:
- Ամանորյա հեքիաթներ նախագծից կարդալ Պաուլո Կոելյոյի «Սբ. Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին», Դոնալդ Բիսեթ «Ցանկության ծառը»:
Դեկտեմբերի 3-7
- «Սասնա ծռեր» էպոսի 1-3-րդ հատվածները, Երբ Դավիթը հասնում է Սասուն:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով. թեման՝ գոյականի թիվը, առաջադրանքներ 190-194, հաջորդող տեքստը կարդա:
- Ամանորյա հեքիաթներ նախագծից կարդալ Պաուլո Կոելյոյի «Սուրբ ծննդյան հեքիաթ»,
Նոյեմբերի 27- դեկտեմբերի 1
- «Սասնա ծռեր» էպոսի 13-14-րդ հատվածները կարդալ, կարողանալ բացատրել, առաջադրանքները կատարել, դուր եկած հատվածը ձայնագրվել:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով. թեման՝ բայ, առաջադրանք՝ 165-166, թեման՝ գոյական, առաջադրանքներ 176-178, 179-183:
- Ամանորյա հեքիաթներ նախագծից կարդալ Ամանորյա հրաշք, ստեղծագործությունը առաջադրանքները կատարել:
Նոյեմբերի 20-24
- «Սասնա ծռեր» էպոսի 7-9-րդ հատվածների բոլոր առաջադրանքները կատարել: կարդալ 10-12-րդ հատվածները, կարողանալ մինչ այդ մեր կարդացածը պատմել:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ թեման՝ գոյական, ածական առաջադրանք 157-164:
- Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն: Սեբաստացու մասին ստեղծված նյութերի ցուցադրություն կրտսեր ընկերներին: Սեբաստացու ընթերցանության ոճը: Կարդալ, մեկնաբանել, գրել սեփական ընթերցանության ոճի մասին:
Նոյեմբերի 13- 17
- «Սասնա ծռեր» էպոսի 6-րդ, հարցերին պատասխանել, ձայնագրվել, նկար նկարել հատվածի համար, փոխադրել աշխարհաբար:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 142-146, 148, նախնական տեղեկություններ բայի մասին՝ 149-155:
Նոյեմբերի 6-10
- «Սասնա ծռեր» էպոս նախագիծ: Կարդալ 2-րդ և 3-րդ հատվածը, հարցերին պատասխանել, ձայնագրվել, նկար նկարել հատվածի համար, փոխադրել աշխարհաբար:
- Համացանցից գտնել՝ ինչէ էպոսը, ինչ առանձնահատկություններ ունի, աշխարհում հայտնի ի՞նչ էպոսներ կան և ո՞ր ազգերին են պատկանում:
- Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 125-128, 131 (հրապարակել բլոգում), 132-136:
Հոկտեմբերի 23-27
- Ավետիք Իսահակյան «Այդ ոչինչը ես եմ», ընթերցարան՝ 182 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 2, 3, 4:
- Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ՝ 107-109, 111, 115, 117-ին հաջորդող տեքստը կարդալ, հասկանալ: 119, 122, 123, 124:
- Ավ. Իսահակյան «Ես երգիչ եմ», ընթերցարան էջ 159:
- Ավ. Իսահակյան «Ո՞վ է ապրում» ընթերցարան էջ 92, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 7:
- Գետը քաղաքում նախագիծ
Հոկտեմբերի 16-20
- Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն: «Ծնունդն Վահագնի»:
- Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ՝ 95-102 թեման՝ ածանցավոր բառեր, 103-105 թեման՝ բանրդ բառեր:
- Ավ. Իսահակյան «Երգի հրապույրը» ընթերցարան՝ 155 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 5, 7, 8:
Հոկտեմբերի 9-13
- Սահյանական օրեր: Հ. Սահյանի «Ամպրոպից հետո»:
- Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ 86-89, 91-94, թեման՝ բառակազմություն:
- Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն: «Ծնունդն Վահագնի»:
- Ավետիք Իսահակյան «Կյանքից թանկ բանը»:
Հոկտեմբեի 2-6
- Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն:
- Սահյանական օրեր: Հ. Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում»:
- Լեզվական աշխատանք՝ 76 դարձվածքներ, 77-83, թեման՝ բառակազմություն:
Սեպտեմբերի 25-29
- Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը: Պատկերների մեկնաբանում, քննարկում:
- Տեղեկություններ Կոմիտասի կյանքից. Ո՞վ է Կոմիտասը, ի՞նչ գիտեք նրա մասին: Ուսումնասիրություններ՝ Կոմիտասի անունը կրող ինչե՞ր կան Հայաստանում:
- Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը»: Հարցեր և առաջադրանքներից ՝1, 2, 3, 6, 7, 8, 9:
- Առցանց դաս
- Աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 67-72 համանուն բառեր:
Սեպտեմբերի 18-23
Վ. Սարոյան «Ճառ մարդկային քթի մասին», ընթերցարան էջ՝ 196: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 5, 6 ստեղծագործական աշխատանք:
Աշխատանք գործնական քերականության գրքով 56-59, 63, 64 հականիշներ:
Սեպտեմբերի 11-15
- Պատրաստել նյութ Վ. Սարոյանի կյանքի, ստեղծագործությունների մասին, կարող եք նաև հուշեր ներկայացնել:
- Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը» ընթերցարան էջ 200: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 2, 4, 5, 7:
- Վ. Սարոյանի «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքը: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2,3,4,6:
- Աշխատանք Գործնկան քերականության գրքով 44-49, 52-55՝ հոմանիշներ
Սեպտեմբերի 4-8