Posted in Մեդիակրթություն 17-18 ուստարի, Uncategorized

Մայրենի 5-րդ դասարան

Մայիսի 21-25

  • Հրանտ Մաթևոսյան «Կանաչ դաշտը» (ընթերցարան 288), առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 4, 6, 11:
  • Լեզվական աշխատանք՝ 399-401:
  • Ավ. Իսահակյան «Ռավեննայում»: Համացանցից տեղեկություններ գտեք Ռավեննայի մասին և բլոգում հրապարակեք:
  • Անդրադարձ ֆլեշմոբի առաջադրանքներին՝ ֆլեշմոբ մայիս 

Մայիսյան հավաք՝ 14-18

Մայիսի 7-11

Մայիսի 3-5-ի առցանց աշխատանքների փաթեթ

Ապրիլի 16-20

Ապրիլի 9- 13

Ապրիլի 3-7

Մարտի 19-23 նախագծային շաբաթ

  • Ձեր ընտրությամբ Չարենցի բանաստեղծություններից մեկը սովորեք և դասարանում հիմնավորեք ընտրությունը:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, թեմա՝ լրացումներ, առաջադրանքներ 337-340, թեմա՝ կոչական 342-347:
  • Հ. Թումանյան «Աշուն»
  • Ամփոփիչ աշխատանք Չարենցից. կրկնել Չարենցի բոլոր բանաստեղծությունները:

Մարտի 12-17

  • Կարդում ենք Չարենց:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով,  թեմա՝ լրացումներ, առաջադրանքներ 329, 330, 331-336:
  • Հ. Թումանյան «Անգին քարը» (ընթերցարանի 140 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 3, 6, 8:
  • Ես Հ. Թումանյանն եմ. փորձեք Թումանյանի անունից պատասխանել հետևյալ հարցերին՝ Նամակ Հ. Թումանյանին:

Մարտի 5-7

  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով,  թեմա՝ լրացումներ, առաջադրանքներ 321-327, 329, 330:
  • Հ. Թումանյան «Քաջ Նազարը» (ընթերցարանի 127 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 6, 8:
  • Կարդում ենք Չարենց:
  • Ձոն մայրիկներին. Մեդիանվեր մայրիկին:

Փետրվարի 26-մարտի 2

  • Վ. Տերյան «Աշնան երգ»
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով,  թեմա՝ ստորոգյալ. առաջադրանք՝  308-312, թեմա՝ ենթակայի, ստորոգյալի համաձայնեցում. առաջադրանք՝ 313-315
  • Հ. Թումանյան «Շունն ու Կատուն» սովորել անգիր, բեմականացնել:
  • Կրկնել Հ. Թումանյանի «Տերևաթափ»«Ծաղիկները» բանաստեղծությունները:
  • Հ. Թումանյան «Գելը» (ընթերցարան էջ 73), առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 5:

Փետրվարի 19-23

  • Հ. Թումանյան «Երկու սև ամպ» (ընթերցարան էջ 37)
  • Հ. Թումանյան «Արջաորս»(ընթերցարան էջ 52), առաջադրանքներ 2, 6, 7: Տեքստից դուրս գրեք հրամայական եղանակի բայեր:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով,  թեմա՝ բայի հրամայական եղանակա, առաջադրանքներ՝ 288, Ժխտական ձևեր՝ 289, 290, կարդալ հաջորդող տեքստ: Նախադասություն՝ 291-297:

Փետրվարի 12-16

  • Վ. Տերյան «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»
  • Հ. Թումանյան«Ոսկի քաղաքը» (ընթերցարան 5-րդ էջ): Աաջադրանքներ բաժնից 3, 5, 7, 9, 10, 11
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ բայ. 278, 279-283:
  • Հ. Թումանյան «Ա՜խ ինչ լավ են սարի վրա…» (ընթերցարան 28-րդ էջ)

Փետրվարի 5-9

  • Վ. Տերյան «Մթնշաղ», «Հրաժեշտի խոսքերից»
  • Հ. Թումանյան«Եղջերուն» (ընթերցարան 37-րդ էջ): Աաջադրանքներ բաժնից 2, 6: Առաջին էջից դուրս գրել բոլոր դիմավոր բայերը և որոշել դրանց դեմքը, թիվը, ժամանակը:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ բայ. 271, 274, 277, 278, 279-283:

Հունվարի 29-փետրվարի 2

  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ բայ. առաջադրանքներ 250-252, 253, 254, 264, 267, 269:
  • Վ. Տերյան «Անջատման երգ»
  • Հ. Թումանյան նախագիծ: Ուսումնահետազոտական աշխատանք թումանյանի կյանքի, գործունեության մասին:
  • Հ. Թումանյան«Ինքնակենսագրություն» (ընթերցարան 161 էջ), առաջադրանքներ բաժնից 6 և 7 (7-րդը գրել բլոգում):
  • Հ. Թումանյան «Ադամյանի օրերից» (ընթերցարան էջ 249), առաջադրանքներ՝ 2, 4, 7, 9:

Հունվարի 22-26

  • Դիջիթեքի հայտերի դիտում, կարծիքների թողակում:
  • Ստեփան Զորյան «Պապն ու թոռը» (Ընթերցարան, էջ 83):
    Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 5, 6, 8:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ թեմա՝ թվական. առաջադրանք 228-230, 232, 233:
  • Վ. Տերյան «Հրաժեշտ»

Դեկտեմբերի 18-22

  • Ամանորյա հեքիաթներ նախագծից կարդալ «Եղևնին» հեքիաթը, գրել, թե ինչ հասկացաք այդ հեքիաթից: «Ինչու եղնին փշեր ունի», կարդալ, գրել նամանատիպ հեքիաթ որևէ այլ բանի մասին, օրինակ՝ ինչո՞ւ նապաստակը երկար ականջներ ունի:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով.թեմա՝ ածական, առաջադրանք 217, 219, 221, 224, 225, 227, հաջորդող տեքստը կարդալ, սովորել պատմել, թեմա՝ թվական. առաջադրանք 228-230, 232, 233:

Դեկտեմբերի 11-15

Դեկտեմբերի 3-7

Նոյեմբերի 27- դեկտեմբերի 1

  • «Սասնա ծռեր» էպոսի 13-14-րդ հատվածները կարդալ, կարողանալ բացատրել, առաջադրանքները կատարել, դուր եկած հատվածը ձայնագրվել:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով. թեման՝ բայ, առաջադրանք՝ 165-166, թեման՝ գոյական, առաջադրանքներ 176-178, 179-183:
  • Ամանորյա հեքիաթներ նախագծից կարդալ Ամանորյա հրաշք, ստեղծագործությունը  առաջադրանքները կատարել:

Նոյեմբերի 20-24

  • «Սասնա ծռեր» էպոսի 7-9-րդ հատվածների բոլոր առաջադրանքները կատարել: կարդալ 10-12-րդ հատվածները, կարողանալ մինչ այդ մեր կարդացածը պատմել:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ թեման՝ գոյական, ածական առաջադրանք 157-164:
  • Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն: Սեբաստացու մասին ստեղծված նյութերի ցուցադրություն կրտսեր ընկերներին: Սեբաստացու ընթերցանության ոճը: Կարդալ, մեկնաբանել, գրել սեփական ընթերցանության ոճի մասին:

Նոյեմբերի 13- 17

  • «Սասնա ծռեր» էպոսի 6-րդ,   հարցերին պատասխանել, ձայնագրվել, նկար նկարել հատվածի համար, փոխադրել աշխարհաբար:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 142-146, 148, նախնական տեղեկություններ բայի մասին՝ 149-155:

Նոյեմբերի 6-10

  • «Սասնա ծռեր» էպոս նախագիծ: Կարդալ 2-րդ և 3-րդ հատվածը, հարցերին պատասխանել, ձայնագրվել, նկար նկարել հատվածի համար, փոխադրել աշխարհաբար:
  • Համացանցից գտնել՝ ինչէ  էպոսը, ինչ առանձնահատկություններ ունի, աշխարհում հայտնի ի՞նչ էպոսներ կան և ո՞ր ազգերին են պատկանում:
  • Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 125-128, 131 (հրապարակել բլոգում), 132-136:

Հոկտեմբերի 23-27

  • Ավետիք Իսահակյան «Այդ ոչինչը ես եմ», ընթերցարան՝ 182 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 2, 3, 4:
  • Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ՝ 107-109, 111, 115, 117-ին հաջորդող տեքստը կարդալ, հասկանալ: 119, 122, 123, 124:
  • Ավ. Իսահակյան «Ես երգիչ եմ», ընթերցարան էջ 159:
  • Ավ. Իսահակյան «Ո՞վ է ապրում» ընթերցարան էջ 92, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 7:
  • Գետը քաղաքում նախագիծ

Հոկտեմբերի 16-20

  • Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն: «Ծնունդն Վահագնի»:
  • Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ՝ 95-102 թեման՝ ածանցավոր բառեր, 103-105 թեման՝ բանրդ բառեր:
  • Ավ. Իսահակյան «Երգի հրապույրը» ընթերցարան՝ 155 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 5, 7, 8:

Հոկտեմբերի 9-13

  • Սահյանական օրեր: Հ. Սահյանի «Ամպրոպից հետո»:
  • Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ 86-89, 91-94,  թեման՝ բառակազմություն:
  • Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն: «Ծնունդն Վահագնի»:
  • Ավետիք Իսահակյան «Կյանքից թանկ բանը»:

Հոկտեմբեի 2-6

Սեպտեմբերի 25-29

  • Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը: Պատկերների մեկնաբանում, քննարկում:
  • Տեղեկություններ Կոմիտասի կյանքից.  Ո՞վ է Կոմիտասը, ի՞նչ գիտեք  նրա մասին:  Ուսումնասիրություններ՝ Կոմիտասի անունը կրող ինչե՞ր կան Հայաստանում:
  • Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը»: Հարցեր և առաջադրանքներից ՝1, 2, 3, 6, 7, 8, 9:
  • Առցանց դաս
  • Աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 67-72 համանուն բառեր:

Սեպտեմբերի 18-23

Վ. Սարոյան «Ճառ մարդկային քթի մասին», ընթերցարան էջ՝ 196: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 5, 6 ստեղծագործական աշխատանք:

Աշխատանք գործնական քերականության գրքով 56-59, 63, 64 հականիշներ:

Սեպտեմբերի 11-15

  • Պատրաստել նյութ Վ. Սարոյանի կյանքի, ստեղծագործությունների մասին, կարող եք նաև հուշեր ներկայացնել:
  • Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը» ընթերցարան էջ 200: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝  2, 4, 5, 7:
  • Վ. Սարոյանի «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքը: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2,3,4,6:
  • Աշխատանք Գործնկան քերականության գրքով 44-49, 52-55՝ հոմանիշներ

Սեպտեմբերի 4-8

Նախագծային ուսուցման ստուգատեսի, հեղինակային կրթական ծրագրերի աշնանային ամենամյա ստեղծագործական 12-րդ հավաք

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն