Posted in Մեդիակրթություն 19-20, Uncategorized

Մայրենի 5-րդ դասարան

Ճամբարային նախագծեր՝ մայիսի 25-հունիսի 5

Մայիսի 18-22

  • Երկուշաբթի՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 375, 376, կարդալ 378-ին հաջորդող տեքստը, 379, 380:

Դավիթ Հովհաննիսյան, Վռամ Միրզոյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե ԴադոյանՄկրտիչ Համբարձումյան, Հնարդ Ղազարյան, Դավիթ Միրաքյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան,

Արման Մխեյան, Հրանդ Ղազարյան, Արամ Խաչատրյան, Լանա Գրիգորյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Կարինե Դադոյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արամ Մաղաքյան,

Դավիթ Հովհաննիսյան, Վռամ Միրզոյան,Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Յարալյան, Վարագ Տումանեան, Ռուբեն Յարալյան, Հնարդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Դավիթ Միրաքյան, Արամ Խաչատրյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու, Սարգիս Սարգսյան,

  • Ուրբաթ՝  «Անհատական նախագծեր» ծանոթանալ նախագծին, քայլերի հերթականությամբ առաջ գնալ: Ովքեր դեռ չեն ուղարկել իրենց անհատական նախագիծը, թող մշակեն, ուղարկեն ինձ:

Արամ Մաղաքյան,

Մայիսի 11-15

Դավիթ Հովհաննիսյան, Վռամ Միրզոյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Յարալյան, Վարագ Տումանեան, Ռուբեն Յարալյան, Հնարդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Դավիթ Միրաքյան, Արամ Խաչատրյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու,

  • Երեքշաբթի՝ Տեսադաս: «Սասնա Ծռեր» էպոս նախագիծ: Նախագծից կարդալ «Սասունցի Դավիթ» ճյուղի համառոտ նկարագրությունը և կատարել առաջադրանքը:

Հրանդ Ղազարյան, Կարինե Դադոյան, Լանա Գրիգոյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Արման և Ռուբեն Յարալյան, Վռամ Միրզոյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու,

Հրանդ Ղազարյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Վռամ  Միրզոյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,

  • Ուրբաթ՝  «Իմ ձեռքբերումներն ու սպասելիքները» նախագիծ:  Կատարել Միջին դպրոցին վերաբերող աշխատանքը, որի վերջին կետը կատարում են նրանք, ովքեր դեռ չեն ուղարկել իրենց ուսումնական պլանը:

Արման Մխեյան, Մոնիկա Թովմասյան, Ալիս Ապու, Արման Յարալյան, Գոհար Սանոյան, Ալիս Ապու, Լանա Գրիգորյան

Մայիսյան հավաք. մայիսի 4-8

Աշխատանքային ուղղություններ՝

Արման և Ռուբեն Յարալյան, Հրանդ Ղազարյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Կարինե Դադոյան, Դավիթ ՀավհաննիսյանԷդուարդա Խաչիկյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան,

  • Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ օգտվեն ուսումնական գրականություն էջի գեղարվեստական գրականություն բաժնից:

Մկրտիչ Համբարձումյան, Արման Մխեյան,Աննա Գրիգորյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արամ Խաչատրյան, Արամ Մաղաքյան, Հրանդ Ղազարյան, Կարինե Դադոյան,

Մկրտիչ Համբարձումյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Հրանդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմսայան, Էդուրադա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Կարինե Դադոյան, Արման Մխեյան, Գոհար Սանոյան, Հրանդ Ղազարյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Արամ Մաղաքյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,

  • Եթե որոշել եք ձեր ուսումնառությունը շարունակել Միջին դպրոցում, ապա ծնողների հետ ծանոթացեք Միջին դպրոցի ղեկավարի ներկայացրած նախագծին, ուշադիր կարդացեք ուսումնական պլանը և ըստ դրա կազմեք ձեր անհատական ուսումնական պլանը: Ցանկալի է, որ նախագծի կարծիքներ բաժնում դուք ներկայանաք և հանդես գաք ուսւոմնական պլանի ձեր առաջարկություններով:

Հրանդ Ղազարյան, Վռամ Միրզոյան, Դավիթ Միրաքյան, Հրանդ Ղազարյան, Մարիանա Գրիգորյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Կարինե Դադոյան, Կարինե Դադոյան, Վարագ Տումանեան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արման Մխեյան, Գոհար ՍանոյանԴավիթ Հովհաննիսյան, Լանա Գրիգորյան, Սարգիս Սարգսյան, Արամ Մաղաքյան,

  • Ընտանեկան նախագծեր

Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման և Ռուբեն Յարալյաններ, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Հրանդ Ղազարյան, Լանա Գրիգորյան,

Ապրիլի 27-մայիսի 1

Լանա Գրիգորյան, Կարինե Դադոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մարիանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Հրանդ Ղազարյան, Սինթիա Թորոսեան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան, Մոնիկա Թովմասյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Դավիթ Միրաքյան,

Հրանդ Ղազարյան, Արման Յարալյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Մոնիկա Թովմասյան, Դավիթ Միրաքյան, Աննա Գրիգորյան,

Կարինե Կադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Մոնիկա Թովմասյան, Հրանդ Ղազարյան, Արամ Խաչատրյան, Ալիս Ապու, Դավիթ Միրաքյան, Աննա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան,

Արման Յարալյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մոնիկա Թովմասյան, Վռամ Միրզոյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Գոհար Սանոյան,

Ապրիլի 20-25

Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Հրանդ Ղազարյան, Արամ Մաղաքյան, Կարինե Դադոյան, Արման Մխեյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Մոնիկա Թովմասյան, Աննա Գրգորյան, Վահան Հովհաննիսյան, Վահան Հովհաննիսյան,

Արման Մխեյան, Հրանդ Ղազարյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Յարալյան, Արամ Խաչատրյան, Ալիս ԱպուՎռամ Միրզոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Լանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արամ Մաղաքյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Աննա Գրիգորյան, Վահան Հովհաննիսյան,

Հրանտ Ղազարյանը Գոռ Գրիգորյանի բլոգը, Մկրտիչ Համբարձումյան Հայկ Համբարձումյանի բլոգը, Գոհար Սանոյան Կատրին Ստեփանյանի բլոգ, Կարնե Դադոյան Գոհար Եգանյանի բլոգ, Արման Մխեյան Ռուբեն Շահվերդյանի բլոգը, Լանա Գրիգորյան Ռոբերտ Հակոբյանի բլոգը, Դավիթ Հավհաննիսյան Արմեն Աղաբաբյանի բլոգ, Արամ Մաղաքյան Արգիշտի Մելքոմ Մելքոմյանի բլոգը, Մոնիկա Թովմասյան Ժասմինա Հակոբյանի բլոգը, Արամ Խաչատրյան Դավիթ Հարությունյանի բլոգը, Վռամ Միրզոյան Էմիլի Ներսիսյանի բլոգը, Էդուարդա Խաչիկյան Սոֆի Օհանյանի բլոգը, Ռուբեն Յարալյան Մհեր Բարսեղյանի բլոգը,

  • Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ կարդալ Ակսել Բակունցի «Մթնաձորը» պատմվածքը:

Հրանդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Արման Մխեյան, Ալիս Ապու, Վահան Հովհաննիսյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան,

  • Ուրբաթ՝  Համո Սահյանի  բանաստեղծություններից ընտրիր քեզ առավել դուր եկած բանաստեղծությունը, ընթերցիր, սովորիր անգիր, ձայնագրիր։ Կարող ես բանաստեղծությանդ համահունչ նկարներ ընտրել և ձայնագրությունդ դարձնել տեսանյութ։ Շատ հետաքրքիր կլինի, որ ընթերցեք ընտանիքով։

Աննա Գրիգորյան, Գոհար Սանոյան, Գոհար Սանոյան, Արման Յարալյան, Կարինե Դադոյան, Արամ Խաչատրյան, Ռուբեն Յարալյան, Վռամ Միրզոյան, Արամ Մաղաքյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան,

Ապրիլի 13-17

  • Երկուշաբթի՝ Տեսադաս, թեմա՝ Ջաննի Ռոդարի «Լինել և ունենալ» կարդալ, առաջադրանքները կատարել:

Լանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Մխեյան, Արման Յարալյան, Ռուբեն Յարալյան, Հրանդ Ղազարյան, Քաջիկ Հովսեփյան, Սինթիա Թորոսեան,Արամ Խաչատրյան,

Ջեյսոն Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Վռամ Միրզոյան,Լանա Գրիգորյան, Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Սինթիա Թորոսեան, Կարինե Դադոյան,

  • Չորեքշաբթի՝  Խաղ-վիկտորինա, արդյուքների աղյուսակ:
  • Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ կարդալ Ակսել Բակունցի «Մթնաձորը» պատմվածքը:

Վռամ Միրզոյան, Սինթիա Թորոսեան, Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Հրանդ Ղազարյան, Կարինե Դադոյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան

  • Ուրբաթ՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 355, 356, ուշադիր կարդալ 359 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 364, 365:

Մկրտիչ  Համբարձումյան, Կարինե Դադոյան, Վռամ Միրզոյան, Ալիս Ապու, Արամ Մաղաքյան, Լանա Գրիգորյան:

Ապրիլի 6-10

Դավիթ Հովհաննիսյան, Վարագ Տումանեան, Արման Մխեյան, Էդուրադա խաչիկյան, Արման Յարալյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Մոնիկա Թովմասյան, Ռուբեն Յարալյան, Վահան Հովհաննիսյան, Արամ Մաղաքյան, Սինթիա Թորոսյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Հրանդ ՂազարյանԼանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Կարինե Դադոյան, Արամ Խաչատրյան, Վռամ Միրզոյան,

  • Երեքշաբթի՝ Ձոն մայրիկներին: Կատարել նախագծի  3-րդ առաջադրանքը, արդյունքները հրապարակել բլոգում:

Սինթիա Թորոսեան, Մարիանա Գրիգորյան, Լանա ԳրիգորյանՎահան Հովհաննիսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ալիս Ապու, Ջեյսոն Միրզոյան, Արման Մխեյան,

  • Չորեքշաբթի՝  Ինքնաստուգում: Ինքնաստուգման արդյունենրը (ամփոփման փուլում)
  • Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ Հ. Թումանյանի «Եդեմական ծաղիկը» հեքիաթ:

Մարիանա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Արման Մխեյան, Կարինե ԴադոյանԷդուրադա Խաչիկյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Հրանդ Ղազարյան, Դավիթ Հովհաննիսյան,

Արման Մխեյան, Մարիանա Գրգորյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Վռամ Միրզոյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Արամ Մաղաքյան, Արման Յրալյան, Ռուբեն Յարալյան, Մոնիկա Թովմասյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,

Մարտի 30-ապրիլի 3

Ջեյսոն Միրզոյան, Ալիս Ապու, Կարինե Դադոյան,Արման Մխեյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Հրանդ Ղազարյան, Ռուբեն Յարալյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մոնիկա Թովմասյան, Լանա Գրիգորյան, Արման Յարալյան, Արամ Մաղաքյան, Գոհար Սանոյան,

  • Երեքշաբթի՝ Եղ. Չարենց նախագիծ: Կարդալ Չարենցի «Բրո՛նզ ես, հո՛ւր ես…» բանաստեղծությունը և բլոգում կատարել բոլոր առաջադրաքները: բանաստեղծությունը կարդալիս խնդրում եմ տեսանյութով ներկայացնել:

Արման Մխեյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Արամ Մաղաքյան, Լանա Գրիգորյան, Գոհար Սանոյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Յարալյան, Միրզոյան Վռամ, Ալիս Ապու, Մոնիկա Թովմասյան, Էդուարդա Խաչիկյան:

Գոհար Սանոյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Էդուրդա Խաչիկյան, Մոնիկա Թովմասյան, Մկրտիչ Համբարձումյան,

  • Ուրբաթ՝ Զատիկ նախագիծ: Հարցազրույց վարի՛ր ընտանիքիդ անդամներից մեկի հետ և փորձիր պարզե՛լ, թե ի՞նչ գիտեն նրանք Զատկի տոնի մասին, ե՞րբ է նշվում այն, ի՞նչն է Զատկի խորհրդանիշը, ինչպե՞ս եք դուք տոնում ձեր ընտանիքում և այլն։ Հարցազրույցը տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով ներկայացրու բլոգում:

Դավիթ Հովհաննիսյան, Արման Մխեյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան,

Լրացուցիչ աշխատանք. սովորողների հաշվետություններ՝ Մոնիկա Թովմասյան, Արման Մխեյան, Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Էդուարդա ԽաչիկյանԼանա Գրիգորյան, Արման Յարալյան, Մարիանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Դավիթ Հովհաննիսյան,

Ուսումնական գարուն՝ մարտի 23-27

Սիրելի սովորողներ, ձեզ հարմար օրերին, ցանկալի հերթականությամբ առաջարկում եմ կատարել հետևյալ առաջադրանքները՝

1. Առցանց հարցում հեռավար ուսուցման վերաբերյալ

2. Ընտրեք վերնագրերից որևէ մեկը (ցանկությամն դեպքում՝ մի քանիսը) և ձեր կարծիքը շարադրեք: Շարադրանքը պետք է լինի առնվազն կես էջի սահանում:

  • Ի՞նչ տվեց և ի՞նչ ինձնից տարավ կոնորավիրուսի ինքնամեկուսացումը
  • Ես արդեն 14 օր տանն եմ
  • Առցանց ուսուցման առավելություններն ու թերությունները
  • Հեռավար ուսուցման իմ օրագիրը
  • Ինչպես է անցնում օրս կորոնավիրուսի պայմաններում
  • Եթե այս օրերին հնարավորություն ունենայի տանից ճամփորդել (քաղաք, թանգարան, մշակութային որևէ օճախ և այլն) կգնայի․․․
  • Պատուհա՞ս, թե՞ ինքնազարգացման նոր հնարավորություն․․․
  • Առցանց ուսուցումից ընկերներիցս (ուհի) շատերը չեն օգտվում, որովհետև․․․

Արդյունքներ՝ Մոնիկա Թովմասյան, Մարիանա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան,

3. Ներկայացրեք արձակուրդի օրերին ձեր կարդացած գիրքը, ձեր նախընտրած ուսումնական խաղը:

Մարտի 16-20

Դավիթ Հովհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Վարագ Տումանեան, Մոնիկա Թովմասյան, Գոհար Սանոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Մարիանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Վռամ Միրզոյան, Հրանդ Ղազարյան, Վահան Հովհաննիսյան, Արամ Խաչտրյան, Դանիել Թադևոսյան,

Արման Մխեյան, Սարգիս Սարգսյան, Սինթիա Թորոսեան, Էդուարդա Խաչիկյան, Մոնիկա Թովմասյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Դավիթ Հովհաննիսյան,Ալիս Ապու Սամրա Ժապպուր, Վռամ Միրզոյան, Արման Յարալյան, Հրանդ Ղազարյան, Ռուբեն Յարալյան, Վահան Հովհաննիսյան, Մարիանա ԳրիգորյանԳոհար Սանոյան, Կարինե Դադոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Դանիել Թադևոսյան,

  • Չորեքշաբթի՝  Խաղ- վիկտորինա: Արդյունքներ
  • Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:

Սարգիս Սարգսյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ապու Սամրա Ժապպուրի Ալիս, Լանա Գրիգորյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Դանիել Թադևոսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան,

  • Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյանի «Եդեմական ծաղիկը» հեքիաթի առաջին հատվածը կարդալ, առաջադրանքները կատարել:

Սարգիս Սարգսյան, Արման Մխեյան, Արման Յարալյան,Արամ Մաղաքյան, Դավիթ Միրաքայն, Մոնիկա Թովմասյան, Ռուբեն Յարալյան, Վռամ Միրզոյան, Դանիել Թադևոսյան,Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ալիս Ապու Սամրա Ժապպուր, Վարագ Տումանեան,

Մարտի 9-13

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 341-346:
  • Երեքշաբթի՝Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմը կարդալ մինչև վերջ և առաջադրանքները կատարել:
  • Չորեքշաբթի՝  Խաղ- վիկտորինա, կրկնել և շաղկապի կետադրություն և ածականների համեմատության աստիճանները:
  • Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Գրաբարով կարդալու տեքստ
  • Ուրբաթ՝ Ձոն մայրիկներին: Կատարել նախագծիառաջին և երկրորդ առաջադրանքները, արդյունքները հրապարակել բլոգում:

Մարտի 2-6

Գոհար Սանոյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Արման Յարալյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Ռուբեն Յարալյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Սինթիա Թորոսեան, Վահան Հովհաննիսյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արամ խաչատրյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,

Արման Մխեյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Արամ Խաչատրյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Գոհար Սանոյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Վարագ Տումանեան, Արման Յարալյան, Ռուբեն Յարալյան, Սինթիա Թորոսեան, Մարիանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան,

  • Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի 8-րդ, 9-րդ և 10-րդ հատվածի մի մասը կարդալ, առաջադրանքները կատարել, դուր եկած հատվածը կարդալ, ձայնագրվել, բլոգում հրապարակել:

Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մոնիկա Թովմասյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Վարագ Տումանեան, Գոհար Սանոյան, Վռամ Միրզոյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Արման Մխեյան,

Փետրվարի 24-28

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 314, 315, 317-319:
  • Երեքշաբթի՝ Ընթերցանություն՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի նախերգանքն ու 1-ին հատավծը կարդալ, առաջադրանքները կատարել: Նախերգանքը սովորել անգիր (ուրբաթ օրվա համար):
  • Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա 
  • Հինգշաբթի՝  Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
  • Ուրբաթ՝ Ընթերցանություն՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի 2-րդ, 3-րդ և 4-րդ հատավծները կարդալ, առաջադրանքները կատարել:

Փետրվարի 17-21

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 291, 292, 294-297:
  • Երեքշաբթի՝ Կարդացեք Թումանյանի մասին հուշերը, բլոգում կատարեք հուշերին հաջորդող առաջադրանքները:
  • Չորեքշաբթի՝  Խաղ- վիկտորինա
  • Հինգշաբթի՝  Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
  • Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյան «Համերգ»: Բանաստեղծությունը դասարանում կարդալ, պատկերները բացատրել: Բանաստեղծությունից դուրս գրել 18 գոյական, 6 ածանցավոր, 2 բարդ բառ, բանաստեղծությունը սովորել անգիր, ձայնագրվել, հրապարակել բլոգում, բանաստեղծության համար նկար նկարել:

Փետրվարի 10-14

Փետրվարի 3-7

  • Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 264, 265, 269, 270, 271:
  • Երեքշաբթի՝ Հ. Թումանյանը՝ հայրենասեր: Կարդալ տեքստը և բլոգում առանձնացնել Թումանյանի հայրենասիրական հինգ արարք:
  • Չորեքշաբթի՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 279-283:
  • Հինգշաբթի՝  Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
  • Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյան «Իմ երգը», բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, սովորել անգիր: Առաջադրանքներ՝ բանաստեղծությունից դուրս գրել 4 ածանցավոր բառ, 10 գոյական, բլոգում գրել, թե ինչի մասին է բանաստեղծությունը: Բանաստեղծությունը ձայնագրվել, հրապարակել բլոգում:

Հունվարի 29-31

  • Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Լոռվա (Գուգարքի) բարբառով գրված հեքիաթը՝  Ըշխարի դովլաթը ըշխարում կըմնա, հասկանալ, աշխարհաբարով  պատմել, ձայնագրվել:
  • Հինգշաբթի՝  Ընթերցանության օր: Ընտրել գեղարվեստական գրականությունից որևէ գիրք (ցանկալի է վեպ, վիպակ, ծավալուն պատմվածք), կարդալ և բլոգում գրել կարդացած հատվածի մասին: 
  • Ուրբաթ՝ Կարդալ Մուշի բարբառով  Բարերար գել հեքիաթը: Աշխարհաբարով պատմելով գգրել: Կարդալ Գրիմ Եղբայրների «Նապատսակն ու ոզնին» հեքիաթը, դա գրել ձեզ ծանոթ որևէ բարբառով և ձայնագրվել (կարող են ձայնագրվել նաև ծնողները կամ տատի-պապիկը):

Հունվարի 20-24

Դեկտեմբերի 16-20

Դեկտեմբերի 9-13

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ամենապիտանի բանը»: կարդալ պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները: Անգիր սովորել Մետաքսեի հետևյալ բանաստեղծությունը՝
  • Թե աշխարհում փակ դռներ կան,
    թող որ բացվեն այս գիշեր,
    Ու Նոր տարին նոր խնդությամբ
    թող ներս մտնի այս գիշեր,
    Թե կան դատարկ, համր տներ`
    մանկան ճիչով թող լցվեն,
    Ով փնտրում է սրտանց մեկին`
    հանկարծ գտնի այս գիշեր:
    Թե կան լացող, տխուր աչքեր,
    թող ծիծաղեն այս գիշեր,
    Կանչող ձեռքերն իրար հասնեն,
    հրաշք ապրեն այս գիշեր:
    Թե կան սրտեր` չար նախանձով,
    դառնան բարի ու ներող,
    Եվ ուրիշի ուրախ կյանքով
    խանդավառվեն այս գիշեր:
  • Երեքշաբթի՝  Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմ կարդալ մինչև վերջ, կարողանալ պատմել, անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել:
  • Չորեքշաբթի՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 208, 210, 212-215, կարդալ 215-ի հաջորդող տեքստը:
  • Հինգշաբթի՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 216, 217, 221, 222:
  • Ուրբաթ՝ Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում: Մայրենիի հաշվետվություն վերնագրով հրապարակել նյութ, որտեղ պետք է անդրադառնաք սեպտեմբերից դեկտեմբեր մայրենիից կատարած ձեր գործունեությանը:

Ի՞նչ բանաստեղծություններ եք սովորել, գրել հեղինակներին, վերնագրերը:

Քանի տեսանյութ, ռադիոնյութ ունեք մայրենի բաժնում, դնել հղումները:

Լեզվական աշխատանքների ձեր հղումները

Լրացուցիչ ի՞նչ գրքեր եք կարդացել, գրել հեղինակներին և վերնագրերը:

Դեկտեմբերի 2-6

Նոյեմբերի 25-29

  • Երկուշաբթի՝  Ս. Զորյան «Մի գիշեր անտառում» պատմվածքի հարցում, քննարկում: Պատմվածքի առաջադրանքներ բաժնից 4, 6, 7: Առաջադրանքները կատարել գրավոր և հրապարակել բլոգում:
  • Երեքշաբթի՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝  176, 177, 179, 180, 183:
  • Չորեքշաբթի՝  Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 17-19-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել, անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել, սովորել:
  • Հինգշաբթի՝  Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝  184, 185, ուշադիր կարդալ 185-ին հաջորդող տեքստը, 186-189:
  • Ուրբաթ՝ Խաղ- վիկտորինա: Աշխատում ենք զույգով: Խմբի երկու անդամները աշխատանքները հրապարակում են բլոգում և մի նամակով ուղարկում են:

Նոյեմբերի 18-22

Նոյեմբերի 11-15

Նոյեմբերի 4-8

  • Երկուշաբթի՝  Հոկտեմբերի ինքնաստուգում:
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 119, 122-128:
  • Չորեքշաբթի՝  Աշնանային արձակուրդի առաջադրանքների հարցում: Կարդալ Կոմիտասի «Աշուն» բանստեղծությունը, միասին քննարկել պատկերները, բանաստեղծությունը սովորել անգիր:
  • Հինգշաբթի՝ Բլոգների սխալների ուղղում: Բոլոր ուղղումներն ուղարկեք ինձ, որ երևա ձեր կատարած աշխատանքը:
  • Ուրբաթ՝ Անգիր սովորել Խաչիկ Մանուկյանի բանաստեղծություններից մեկը:

Հոկտեմբերի 21-25

Հոկտեմբերի 14-18

Հոկտեմբերի 7-11

  • Երկուշաբթի՝ Հ. Սահյան «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է»: Առաջադրանքները կատարել, մակդիրները դուրս գրել:
  • Երեքշաբթի՝ Մ. Գլշայան «Օրն ավետյաց»: Ստեղծագործությւոնը կարդալ ուշադիր, կատարել 1-ին, 2-րդ առաջադրանքները:
  • Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 75, 78, 80, 81:
  • Հինգշաբթի՝  Մ. Գլշայան «Օրն ավետյաց»: Ստեղծագործութունը պատմեք, տեսագրեք ձեր պատմածը, հրապարակեք բլոգում: Առաջադրանքներից կատարել 3-7-րդ առաջադրանքները:
  • Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 82, 83, 85, 86:

 

Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 4

Սեպտեմբերի 23-27

Սեպտեմբերի 16-20

  • Երկուշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, քննարկել, առաջադրանքները կատարել:
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 44, 46-48
  • Չորեքշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը» կարդալ մաս առաջինը մինչև վերջ, դուրս գրել ձեզ դուր եկած հատվածը (15-20 տողի սահմանում) կարողանալ լավ կարդալ, որպեսզի դասարանում ներկայացնեք:
  • Հինգշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը»: Պատվծավքից դուրս գրել բոլոր հերոսներին և բլոգում 2-3 նախադասությամբ բնութագրել նրանց:
  • Ուրբաթ՝ Սահյանական օրեր: Հ. Սահյան «Ժայռից մասուր է կաթում»: Կարդալ, քննարկել, մեկնաբանել բանաստեղծության պատկերները: սովորել անգիր (երկուշաբթի հարցնելու եմ):

Սեպտեմբերի 9-13

  • Երկուշաբթի՝ Սովորողները դասարանում հետո բլոգում ներկայացնում են իրենց ընտրած գեղարվեստական գրքերը, որոնք ընթերցելու են սեպտեմբերի ընթացքում: Բլոգում գրում են, թե ով է գրքի հեղինակը, ուրիշ ինչ գրքեր է գրել, պատմում են գրքի հերոսների մասին, որոնց արդեն ծանոթ են, ներկայացնում են մինչ այդ պահը կարդացած ամենահետաքրքիր հատվածը:
  • Երեքշաբթի՝ Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Զրույց Սարոյանի մասին: Համացանցից Սարոյանի մասին գտնել մեկ հուշ, Սարոյանի լուսանկարով հրապարակել բլոգում, հուշը սովորել պատմել՝ հինգշաբթի դասարանում ներկայացնելու համար:
  • Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ 30-32, կարդալ 32-ին հաջորդող տեքստը, հարցեր ունենալու դեպքում գրել ինձ կամ հարցնել դասի ժամանակ:
  • Հինգշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թե ինչ կարող է պատահել…»: Կարդալ, տեքստին հաջորոդող 1-3-րդ առաջադրանքները կատարել բլոգում:
  • Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ 33-38:

Սեպտեմբերի 2-6

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն