Ճամբարային նախագծեր՝ մայիսի 25-հունիսի 5
- Ուսումնական 3-րդ շրջանի ամփոփում մայրենիից
- «Անհատական նախագծեր»
- Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ օգտվեն ուսումնական գրականություն էջի գեղարվեստական գրականություն բաժնից:
- «Սասնա Ծռեր» էպոս նախագիծ:
- Ինքնագնահատում
Մայիսի 18-22
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 375, 376, կարդալ 378-ին հաջորդող տեքստը, 379, 380:
Դավիթ Հովհաննիսյան, Վռամ Միրզոյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Հնարդ Ղազարյան, Դավիթ Միրաքյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան,
- Երեքշաբթի՝ «Սասնա Ծռեր» էպոս նախագիծ: Նախագծից կարդալ «Սասունցի Դավիթ» ճյուղի 4-6-րդ հատվածները և կատարեք առաջադրանք 2-ը:
Արման Մխեյան, Հրանդ Ղազարյան, Արամ Խաչատրյան, Լանա Գրիգորյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Կարինե Դադոյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արամ Մաղաքյան,
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա: Արդյունքների աղյուսակ:
- Հինգշաբթի՝ Ուսումնական 3-րդ շրջանի ամփոփում մայրենիից
Դավիթ Հովհաննիսյան, Վռամ Միրզոյան,Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Յարալյան, Վարագ Տումանեան, Ռուբեն Յարալյան, Հնարդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Դավիթ Միրաքյան, Արամ Խաչատրյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու, Սարգիս Սարգսյան,
- Ուրբաթ՝ «Անհատական նախագծեր» ծանոթանալ նախագծին, քայլերի հերթականությամբ առաջ գնալ: Ովքեր դեռ չեն ուղարկել իրենց անհատական նախագիծը, թող մշակեն, ուղարկեն ինձ:
Մայիսի 11-15
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 372-374:
Դավիթ Հովհաննիսյան, Վռամ Միրզոյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Յարալյան, Վարագ Տումանեան, Ռուբեն Յարալյան, Հնարդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Դավիթ Միրաքյան, Արամ Խաչատրյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու,
- Երեքշաբթի՝ Տեսադաս: «Սասնա Ծռեր» էպոս նախագիծ: Նախագծից կարդալ «Սասունցի Դավիթ» ճյուղի համառոտ նկարագրությունը և կատարել առաջադրանքը:
Հրանդ Ղազարյան, Կարինե Դադոյան, Լանա Գրիգոյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Արման և Ռուբեն Յարալյան, Վռամ Միրզոյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու,
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա: Արդյունքների աղյուսակ:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ օգտվեն ուսումնական գրականություն էջի գեղարվեստական գրականություն բաժնից:
Հրանդ Ղազարյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,
- Ուրբաթ՝ «Իմ ձեռքբերումներն ու սպասելիքները» նախագիծ: Կատարել Միջին դպրոցին վերաբերող աշխատանքը, որի վերջին կետը կատարում են նրանք, ովքեր դեռ չեն ուղարկել իրենց ուսումնական պլանը:
Արման Մխեյան, Մոնիկա Թովմասյան, Ալիս Ապու, Արման Յարալյան, Գոհար Սանոյան, Ալիս Ապու, Լանա Գրիգորյան
Մայիսյան հավաք. մայիսի 4-8
Աշխատանքային ուղղություններ՝
- «Սասնա Ծռեր» էպոս նախագիծ: Նախագծից կարդալ «մեծ Մհեր» ճյուղի համառոտ նկարագրությունը և կատարել առաջադրանքը:
Արման և Ռուբեն Յարալյան, Հրանդ Ղազարյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Կարինե Դադոյան, Դավիթ Հավհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան,
- Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ օգտվեն ուսումնական գրականություն էջի գեղարվեստական գրականություն բաժնից:
Մկրտիչ Համբարձումյան, Արման Մխեյան,Աննա Գրիգորյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արամ Խաչատրյան, Արամ Մաղաքյան, Հրանդ Ղազարյան, Կարինե Դադոյան,
- «Իմ ձեռքբերումներն ու սպասելիքները» նախագիծ: Կատարել նախագծի երկրորդ առաջադրանքը՝ Ուսումնառության 5 տարիների վերաբերյալ:
Մկրտիչ Համբարձումյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Հրանդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմսայան, Էդուրադա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Կարինե Դադոյան, Արման Մխեյան, Գոհար Սանոյան, Հրանդ Ղազարյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Արամ Մաղաքյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,
- Եթե որոշել եք ձեր ուսումնառությունը շարունակել Միջին դպրոցում, ապա ծնողների հետ ծանոթացեք Միջին դպրոցի ղեկավարի ներկայացրած նախագծին, ուշադիր կարդացեք ուսումնական պլանը և ըստ դրա կազմեք ձեր անհատական ուսումնական պլանը: Ցանկալի է, որ նախագծի կարծիքներ բաժնում դուք ներկայանաք և հանդես գաք ուսւոմնական պլանի ձեր առաջարկություններով:
Հրանդ Ղազարյան, Վռամ Միրզոյան, Դավիթ Միրաքյան, Հրանդ Ղազարյան, Մարիանա Գրիգորյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Կարինե Դադոյան, Կարինե Դադոյան, Վարագ Տումանեան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արման Մխեյան, Գոհար Սանոյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Լանա Գրիգորյան, Սարգիս Սարգսյան, Արամ Մաղաքյան,
- Ընտանեկան նախագծեր
Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման և Ռուբեն Յարալյաններ, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Հրանդ Ղազարյան, Լանա Գրիգորյան,
Ապրիլի 27-մայիսի 1
- Երկուշաբթի՝ Տեսադաս: «Սասնա Ծռեր» էպոս նախագիծ: Նախագծից կարդալ «Սանասար և Բաղդասար» ճյուղի համառոտ նկարագրությունը և կատարել առաջադրանքը: Հավաքին միանալու հղումը:
Լանա Գրիգորյան, Կարինե Դադոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մարիանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Հրանդ Ղազարյան, Սինթիա Թորոսեան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան, Մոնիկա Թովմասյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Դավիթ Միրաքյան,
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 366, 371:
Հրանդ Ղազարյան, Արման Յարալյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Մոնիկա Թովմասյան, Դավիթ Միրաքյան, Աննա Գրիգորյան,
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա: Արդյունքների աղյուսակ:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ օգտվեն ուսումնական գրականություն էջի գեղարվեստական գրականություն բաժնից:
Կարինե Կադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Մոնիկա Թովմասյան, Հրանդ Ղազարյան, Արամ Խաչատրյան, Ալիս Ապու, Դավիթ Միրաքյան, Աննա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան,
- Ուրբաթ՝ «Իմ ձեռքբերումներն ու սպասելիքները» նախագիծ: Կատարել նախագծի Բլոգային աշխատանք բաժնի բոլոր առաջադրանքները:
Արման Յարալյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մոնիկա Թովմասյան, Վռամ Միրզոյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Գոհար Սանոյան,
Ապրիլի 20-25
- Երկուշաբթի՝ Ընտանեկան ռադիոթատրոն: Ծանոթացեք նախագծին, ընտրեք Ղազարոս Աղայանի,Մխիթար Գոշի կամ Վարդան Այգեկցու առակներից որևէ մեկը և ընտանիքով բեմադրեք: Կարող եք բեմադրել ձեր նախընտրած ստեղծագործությունը:
Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Հրանդ Ղազարյան, Արամ Մաղաքյան, Կարինե Դադոյան, Արման Մխեյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Մոնիկա Թովմասյան, Աննա Գրգորյան, Վահան Հովհաննիսյան, Վահան Հովհաննիսյան,
- Երեքշաբթի՝ Տեսադաս, թեմա՝ Կոչական, ուրիշի ուղղակի խոսք. առաջադրանք
Արման Մխեյան, Հրանդ Ղազարյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Յարալյան, Արամ Խաչատրյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Լանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արամ Մաղաքյան, Մոնիկա Թովմասյան, Կարինե Դադոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Աննա Գրիգորյան, Վահան Հովհաննիսյան,
- Չորեքշաբթի՝ Հետազոտական աշխատանք 3-րդ դասարանի սովորողների բլոգներում:Կատարել նախագծում նշված բոլոր առաջադրանքները:
Հրանտ Ղազարյանը Գոռ Գրիգորյանի բլոգը, Մկրտիչ Համբարձումյան Հայկ Համբարձումյանի բլոգը, Գոհար Սանոյան Կատրին Ստեփանյանի բլոգ, Կարնե Դադոյան Գոհար Եգանյանի բլոգ, Արման Մխեյան Ռուբեն Շահվերդյանի բլոգը, Լանա Գրիգորյան Ռոբերտ Հակոբյանի բլոգը, Դավիթ Հավհաննիսյան Արմեն Աղաբաբյանի բլոգ, Արամ Մաղաքյան Արգիշտի Մելքոմ Մելքոմյանի բլոգը, Մոնիկա Թովմասյան Ժասմինա Հակոբյանի բլոգը, Արամ Խաչատրյան Դավիթ Հարությունյանի բլոգը, Վռամ Միրզոյան Էմիլի Ներսիսյանի բլոգը, Էդուարդա Խաչիկյան Սոֆի Օհանյանի բլոգը, Ռուբեն Յարալյան Մհեր Բարսեղյանի բլոգը,
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ կարդալ Ակսել Բակունցի «Մթնաձորը» պատմվածքը:
Հրանդ Ղազարյան, Աննա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Արման Մխեյան, Ալիս Ապու, Վահան Հովհաննիսյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան,
- Ուրբաթ՝ Համո Սահյանի բանաստեղծություններից ընտրիր քեզ առավել դուր եկած բանաստեղծությունը, ընթերցիր, սովորիր անգիր, ձայնագրիր։ Կարող ես բանաստեղծությանդ համահունչ նկարներ ընտրել և ձայնագրությունդ դարձնել տեսանյութ։ Շատ հետաքրքիր կլինի, որ ընթերցեք ընտանիքով։
Աննա Գրիգորյան, Գոհար Սանոյան, Գոհար Սանոյան, Արման Յարալյան, Կարինե Դադոյան, Արամ Խաչատրյան, Ռուբեն Յարալյան, Վռամ Միրզոյան, Արամ Մաղաքյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Մոնիկա Թովմասյան,
Ապրիլի 13-17
- Երկուշաբթի՝ Տեսադաս, թեմա՝ Ջաննի Ռոդարի «Լինել և ունենալ» կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
Լանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արամ Մաղաքյան, Ալիս Ապու, Մարիանա Գրիգորյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Մխեյան, Արման Յարալյան, Ռուբեն Յարալյան, Հրանդ Ղազարյան, Քաջիկ Հովսեփյան, Սինթիա Թորոսեան,Արամ Խաչատրյան,
- Երեքշաբթի՝ Ընտանեկան ռադիոթատրոն: Ծանոթացեք նախագծին, ընտրեք Ղազարոս Աղայանի,Մխիթար Գոշի կամ Վարդան Այգեկցու առակներից որևէ մեկը և ընտանիքով բեմադրեք: Կարող եք բեմադրել ձեր նախընտրած ստեղծագործությունը:
Ջեյսոն Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Վռամ Միրզոյան,Լանա Գրիգորյան, Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Սինթիա Թորոսեան, Կարինե Դադոյան,
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա, արդյուքների աղյուսակ:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ կարդալ Ակսել Բակունցի «Մթնաձորը» պատմվածքը:
Վռամ Միրզոյան, Սինթիա Թորոսեան, Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Հրանդ Ղազարյան, Կարինե Դադոյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 355, 356, ուշադիր կարդալ 359 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 364, 365:
Մկրտիչ Համբարձումյան, Կարինե Դադոյան, Վռամ Միրզոյան, Ալիս Ապու, Արամ Մաղաքյան, Լանա Գրիգորյան:
Ապրիլի 6-10
- Երկուշաբթի՝ Տեսադաս, թեմա՝ Ջաննի Ռոդարի «Թափանցիկ Ջակոմոն» կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
Դավիթ Հովհաննիսյան, Վարագ Տումանեան, Արման Մխեյան, Էդուրադա խաչիկյան, Արման Յարալյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Մոնիկա Թովմասյան, Ռուբեն Յարալյան, Վահան Հովհաննիսյան, Արամ Մաղաքյան, Սինթիա Թորոսյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Հրանդ Ղազարյան, Լանա Գրիգորյան, Ալիս Ապու, Կարինե Դադոյան, Արամ Խաչատրյան, Վռամ Միրզոյան,
- Երեքշաբթի՝ Ձոն մայրիկներին: Կատարել նախագծի 3-րդ առաջադրանքը, արդյունքները հրապարակել բլոգում:
Սինթիա Թորոսեան, Մարիանա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Վահան Հովհաննիսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ալիս Ապու, Ջեյսոն Միրզոյան, Արման Մխեյան,
- Չորեքշաբթի՝ Ինքնաստուգում: Ինքնաստուգման արդյունենրը (ամփոփման փուլում)
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Նրանք, ովքեր չգիտեն՝ ինչ կարդան, առաջարկում եմ Հ. Թումանյանի «Եդեմական ծաղիկը» հեքիաթ:
Մարիանա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Արման Մխեյան, Կարինե Դադոյան, Էդուրադա Խաչիկյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ալիս Ապու, Վռամ Միրզոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Հրանդ Ղազարյան, Դավիթ Հովհաննիսյան,
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 352-354:
Արման Մխեյան, Մարիանա Գրգորյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան, Վռամ Միրզոյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Արամ Մաղաքյան, Արման Յրալյան, Ռուբեն Յարալյան, Մոնիկա Թովմասյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,
Մարտի 30-ապրիլի 3
- Երկուշաբթի՝ Հանդիպում տեսադասով լազվական աշխատանք. առաջադրանքներ:
Ջեյսոն Միրզոյան, Ալիս Ապու, Կարինե Դադոյան,Արման Մխեյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Հրանդ Ղազարյան, Ռուբեն Յարալյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Մոնիկա Թովմասյան, Լանա Գրիգորյան, Արման Յարալյան, Արամ Մաղաքյան, Գոհար Սանոյան,
- Երեքշաբթի՝ Եղ. Չարենց նախագիծ: Կարդալ Չարենցի «Բրո՛նզ ես, հո՛ւր ես…» բանաստեղծությունը և բլոգում կատարել բոլոր առաջադրաքները: բանաստեղծությունը կարդալիս խնդրում եմ տեսանյութով ներկայացնել:
Արման Մխեյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Արամ Մաղաքյան, Լանա Գրիգորյան, Գոհար Սանոյան, Ռուբեն Յարալյան, Արման Յարալյան, Միրզոյան Վռամ, Ալիս Ապու, Մոնիկա Թովմասյան, Էդուարդա Խաչիկյան:
- Չորեքշաբթի՝ Զատիկ նախագիծ: Ուշադիր կարդացեք տեքստը: Կատարեք Զատկական ֆլեշմոբ: Ֆլեշմոբի արդյուքններ:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
Գոհար Սանոյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Էդուրդա Խաչիկյան, Մոնիկա Թովմասյան, Մկրտիչ Համբարձումյան,
- Ուրբաթ՝ Զատիկ նախագիծ: Հարցազրույց վարի՛ր ընտանիքիդ անդամներից մեկի հետ և փորձիր պարզե՛լ, թե ի՞նչ գիտեն նրանք Զատկի տոնի մասին, ե՞րբ է նշվում այն, ի՞նչն է Զատկի խորհրդանիշը, ինչպե՞ս եք դուք տոնում ձեր ընտանիքում և այլն։ Հարցազրույցը տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով ներկայացրու բլոգում:
Դավիթ Հովհաննիսյան, Արման Մխեյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան,
Լրացուցիչ աշխատանք. սովորողների հաշվետություններ՝ Մոնիկա Թովմասյան, Արման Մխեյան, Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Արման Յարալյան, Մարիանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Դավիթ Հովհաննիսյան,
Ուսումնական գարուն՝ մարտի 23-27
Սիրելի սովորողներ, ձեզ հարմար օրերին, ցանկալի հերթականությամբ առաջարկում եմ կատարել հետևյալ առաջադրանքները՝
1. Առցանց հարցում հեռավար ուսուցման վերաբերյալ
2. Ընտրեք վերնագրերից որևէ մեկը (ցանկությամն դեպքում՝ մի քանիսը) և ձեր կարծիքը շարադրեք: Շարադրանքը պետք է լինի առնվազն կես էջի սահանում:
- Ի՞նչ տվեց և ի՞նչ ինձնից տարավ կոնորավիրուսի ինքնամեկուսացումը
- Ես արդեն 14 օր տանն եմ
- Առցանց ուսուցման առավելություններն ու թերությունները
- Հեռավար ուսուցման իմ օրագիրը
- Ինչպես է անցնում օրս կորոնավիրուսի պայմաններում
-
Եթե այս օրերին հնարավորություն ունենայի տանից ճամփորդել (քաղաք, թանգարան, մշակութային որևէ օճախ և այլն) կգնայի․․․
-
Պատուհա՞ս, թե՞ ինքնազարգացման նոր հնարավորություն․․․
-
Առցանց ուսուցումից ընկերներիցս (ուհի) շատերը չեն օգտվում, որովհետև․․․
Արդյունքներ՝ Մոնիկա Թովմասյան, Մարիանա Գրիգորյան, Լանա Գրիգորյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Արման Մխեյան, Արամ Մաղաքյան,
3. Ներկայացրեք արձակուրդի օրերին ձեր կարդացած գիրքը, ձեր նախընտրած ուսումնական խաղը:
Մարտի 16-20
- Երկուշաբթի՝ Եղ. Չարենց «Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս», բանաստեղծությունը կարդացեք, առաջադրանքները կատարեք: Բանաստեղծությունը տեսանկարահանեք:
Դավիթ Հովհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Վարագ Տումանեան, Մոնիկա Թովմասյան, Գոհար Սանոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Մարիանա Գրիգորյան, Արամ Մաղաքյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Վռամ Միրզոյան, Հրանդ Ղազարյան, Վահան Հովհաննիսյան, Արամ Խաչտրյան, Դանիել Թադևոսյան,
- Երեքշաբթի՝ Ուշադիր կարդացեք դասը՝ Նախադասություն (հարցեր ունենալու դեպքում գրեք) և կատարեք առաջադրանքները:
Արման Մխեյան, Սարգիս Սարգսյան, Սինթիա Թորոսեան, Էդուարդա Խաչիկյան, Մոնիկա Թովմասյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Դավիթ Հովհաննիսյան,Ալիս Ապու Սամրա Ժապպուր, Վռամ Միրզոյան, Արման Յարալյան, Հրանդ Ղազարյան, Ռուբեն Յարալյան, Վահան Հովհաննիսյան, Մարիանա Գրիգորյան, Գոհար Սանոյան, Կարինե Դադոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Դանիել Թադևոսյան,
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա: Արդյունքներ
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
Սարգիս Սարգսյան, Արման Մխեյան, Վռամ Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ապու Սամրա Ժապպուրի Ալիս, Լանա Գրիգորյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Դանիել Թադևոսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան,
- Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյանի «Եդեմական ծաղիկը» հեքիաթի առաջին հատվածը կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
Սարգիս Սարգսյան, Արման Մխեյան, Արման Յարալյան,Արամ Մաղաքյան, Դավիթ Միրաքայն, Մոնիկա Թովմասյան, Ռուբեն Յարալյան, Վռամ Միրզոյան, Դանիել Թադևոսյան,Կարինե Դադոյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Լանա Գրիգորյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Ալիս Ապու Սամրա Ժապպուր, Վարագ Տումանեան,
Մարտի 9-13
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 341-346:
- Երեքշաբթի՝Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմը կարդալ մինչև վերջ և առաջադրանքները կատարել:
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա, կրկնել և շաղկապի կետադրություն և ածականների համեմատության աստիճանները:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը: Գրաբարով կարդալու տեքստ
- Ուրբաթ՝ Ձոն մայրիկներին: Կատարել նախագծիառաջին և երկրորդ առաջադրանքները, արդյունքները հրապարակել բլոգում:
Մարտի 2-6
- Երկուշաբթի՝ փետրվարի ինքնաստուգում: Ինքնաստուգման արդյունքներ
- Երեքշաբթի՝ Ընթերցանություն՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի 5-րդ, 6-րդ և 7-րդ հատավծները կարդալ, առաջադրանքները կատարել, դուր եկած հատվածը կարդալ, ձայնագրվել, բլոգում հրապարակել:
Գոհար Սանոյան, Արման Մխեյան, Լանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Արման Յարալյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Ռուբեն Յարալյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Սինթիա Թորոսեան, Վահան Հովհաննիսյան, Մոնիկա Թովմասյան, Արամ խաչատրյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Ռազմիկ Գյուլումյան,
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա, Խաղ-վիկտորինայի արդյուքններ
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 329-333:
Արման Մխեյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Արամ Խաչատրյան, Էդուարդա Խաչիկյան, Լանա Գրիգորյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Գոհար Սանոյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Վարագ Տումանեան, Արման Յարալյան, Ռուբեն Յարալյան, Սինթիա Թորոսեան, Մարիանա Գրիգորյան, Վռամ Միրզոյան, Մոնիկա Թովմասյան,
- Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի 8-րդ, 9-րդ և 10-րդ հատվածի մի մասը կարդալ, առաջադրանքները կատարել, դուր եկած հատվածը կարդալ, ձայնագրվել, բլոգում հրապարակել:
Արման Մխեյան, Մարիանա Գրիգորյան, Ռազմիկ Գյուլումյան, Մոնիկա Թովմասյան, Մկրտիչ Համբարձումյան, Վարագ Տումանեան, Գոհար Սանոյան, Վռամ Միրզոյան, Ջեյսոն Միրզոյան, Դավիթ Հովհաննիսյան, Ռոբերտ Սաֆարյան, Արման Մխեյան,
Փետրվարի 24-28
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 314, 315, 317-319:
- Երեքշաբթի՝ Ընթերցանություն՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի նախերգանքն ու 1-ին հատավծը կարդալ, առաջադրանքները կատարել: Նախերգանքը սովորել անգիր (ուրբաթ օրվա համար):
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
- Ուրբաթ՝ Ընթերցանություն՝ Հ. Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի 2-րդ, 3-րդ և 4-րդ հատավծները կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
Փետրվարի 17-21
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 291, 292, 294-297:
- Երեքշաբթի՝ Կարդացեք Թումանյանի մասին հուշերը, բլոգում կատարեք հուշերին հաջորդող առաջադրանքները:
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
- Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյան «Համերգ»: Բանաստեղծությունը դասարանում կարդալ, պատկերները բացատրել: Բանաստեղծությունից դուրս գրել 18 գոյական, 6 ածանցավոր, 2 բարդ բառ, բանաստեղծությունը սովորել անգիր, ձայնագրվել, հրապարակել բլոգում, բանաստեղծության համար նկար նկարել:
Փետրվարի 10-14
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 277, 278, 284-286:
- Երեքշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյան «Գրազը»: Կատարել առաջադրաքները:
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
- Ուրբաթ՝ Կարդալ, քննարկել Եղ. Չարենցի «Կյանքը – երգի, երկնքի՜ պես անհո՜ւն, անհո՜ւն» բանաստեղծությունը, կատարել առաջադրանքները:
Փետրվարի 3-7
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 264, 265, 269, 270, 271:
- Երեքշաբթի՝ Հ. Թումանյանը՝ հայրենասեր: Կարդալ տեքստը և բլոգում առանձնացնել Թումանյանի հայրենասիրական հինգ արարք:
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 279-283:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
- Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյան «Իմ երգը», բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, սովորել անգիր: Առաջադրանքներ՝ բանաստեղծությունից դուրս գրել 4 ածանցավոր բառ, 10 գոյական, բլոգում գրել, թե ինչի մասին է բանաստեղծությունը: Բանաստեղծությունը ձայնագրվել, հրապարակել բլոգում:
Հունվարի 29-31
- Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Լոռվա (Գուգարքի) բարբառով գրված հեքիաթը՝ Ըշխարի դովլաթը ըշխարում կըմնա, հասկանալ, աշխարհաբարով պատմել, ձայնագրվել:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Ընտրել գեղարվեստական գրականությունից որևէ գիրք (ցանկալի է վեպ, վիպակ, ծավալուն պատմվածք), կարդալ և բլոգում գրել կարդացած հատվածի մասին:
- Ուրբաթ՝ Կարդալ Մուշի բարբառով Բարերար գել հեքիաթը: Աշխարհաբարով պատմելով գգրել: Կարդալ Գրիմ Եղբայրների «Նապատսակն ու ոզնին» հեքիաթը, դա գրել ձեզ ծանոթ որևէ բարբառով և ձայնագրվել (կարող են ձայնագրվել նաև ծնողները կամ տատի-պապիկը):
Հունվարի 20-24
- Երկուշաբթի՝ Ազգագրական փառատոն՝ կատարել երրորդ առաջադրանքը:
- Երեքշաբթի՝ Թարգմանել հետևյալ առակներից որևէ մեկը և հրապարակել բլոգում՝ մանկական առակներ
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 250-254:
- Հինգշաբթի՝ Ընթերցանության օր: Յուրաքանչյուր սովորող կարդում է իր ընտրած գիրքը, տանը գրելով համառոտ պատմում է տվյալ օրվա կարդացածը:
- Ուրբաթ՝ Ազգագրական փառատոն՝ կատարել առաջին և երկրորդ առաջադրանքները:
Դեկտեմբերի 16-20
- Երեքշաբթի՝ Մետաքսե Պողոսյանի «Նոր տարվա գիշեր» բանաստեղծության հարցում, Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 224, 225, կարդալ 227-ին հաջորդող տեքստը, 228-230:
- Չորեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 243-245, 247, 248:
- Ուրբաթ՝ Լրացնել հարցաթերթիկը
Դեկտեմբերի 9-13
- Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ամենապիտանի բանը»: կարդալ պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները: Անգիր սովորել Մետաքսեի հետևյալ բանաստեղծությունը՝
- Թե աշխարհում փակ դռներ կան,
թող որ բացվեն այս գիշեր,
Ու Նոր տարին նոր խնդությամբ
թող ներս մտնի այս գիշեր,
Թե կան դատարկ, համր տներ`
մանկան ճիչով թող լցվեն,
Ով փնտրում է սրտանց մեկին`
հանկարծ գտնի այս գիշեր:
Թե կան լացող, տխուր աչքեր,
թող ծիծաղեն այս գիշեր,
Կանչող ձեռքերն իրար հասնեն,
հրաշք ապրեն այս գիշեր:
Թե կան սրտեր` չար նախանձով,
դառնան բարի ու ներող,
Եվ ուրիշի ուրախ կյանքով
խանդավառվեն այս գիշեր: - Երեքշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմ կարդալ մինչև վերջ, կարողանալ պատմել, անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել:
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 208, 210, 212-215, կարդալ 215-ի հաջորդող տեքստը:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 216, 217, 221, 222:
- Ուրբաթ՝ Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում: Մայրենիի հաշվետվություն վերնագրով հրապարակել նյութ, որտեղ պետք է անդրադառնաք սեպտեմբերից դեկտեմբեր մայրենիից կատարած ձեր գործունեությանը:
Ի՞նչ բանաստեղծություններ եք սովորել, գրել հեղինակներին, վերնագրերը:
Քանի տեսանյութ, ռադիոնյութ ունեք մայրենի բաժնում, դնել հղումները:
Լեզվական աշխատանքների ձեր հղումները
Լրացուցիչ ի՞նչ գրքեր եք կարդացել, գրել հեղինակներին և վերնագրերը:
Դեկտեմբերի 2-6
- Երկուշաբթի՝ Նոյեմբերի ինքնաստուգում
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 190, 191, կարդալ 195 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, հասկանալ, 196-198:
- Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 20-22-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել, անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել, սովորել:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 199-203:
- Ուրբաթ՝ Ավ. Իսահակյան «Այդ ոչինչը ես եմ» կարդալ, ստեղծագործությունը քննարկել, կատարել բոլոր առաջադրանքները բացի 3-րդից:
Նոյեմբերի 25-29
- Երկուշաբթի՝ Ս. Զորյան «Մի գիշեր անտառում» պատմվածքի հարցում, քննարկում: Պատմվածքի առաջադրանքներ բաժնից 4, 6, 7: Առաջադրանքները կատարել գրավոր և հրապարակել բլոգում:
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 176, 177, 179, 180, 183:
- Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 17-19-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել, անծանոթ բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել, սովորել:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 184, 185, ուշադիր կարդալ 185-ին հաջորդող տեքստը, 186-189:
- Ուրբաթ՝ Խաղ- վիկտորինա: Աշխատում ենք զույգով: Խմբի երկու անդամները աշխատանքները հրապարակում են բլոգում և մի նամակով ուղարկում են:
Նոյեմբերի 18-22
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 159, 161, 162, 163, 164:
- Երեքշաբթի՝ Մեդիաուրբաթի նախապատրաստական աշխատանքներ, բանաստեղծությունների միասնական ընթերցում՝ Հ. Սահյան «Ժայռից մասուր է կաթում», «Մշուշների շղարշի տակ», Կոմիտաս «Աշուն», անգիր սովորել, որքեր դեռ չեն սովորել կամ վատ գիտեն, սովորեն:
- Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 13-16-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 166-168, 171:
- Ուրբաթ՝ Ս. Զորյան «Մի գիշեր անտառում», ընթերցարանի 6-րդ էջ: Կարդալ, բլոգում դուրս գրել հետաքրքիր երկու հատված, հիմնավորել ընտրությունը:
Նոյեմբերի 11-15
- Երկուշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 143-146:
- Երեքշաբթի՝ Մեդիաուրբաթի նախապատրաստական աշխատանքներ, բանաստեղծությունների միասնական ընթերցում՝ Հ. Սահյան «Ժայռից մասուր է կաթում», «Մշուշների շղարշի տակ», Կոմիտաս «Աշուն», անգիր սովորել, որքեր դեռ չեն սովորել կամ վատ գիտեն, սովորեն:
- Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 7-11-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 149-155:
- Ուրբաթ՝ Տեքստային պատում՝ Ինչու եմ ես սեբաստացի: Իմ նվերը կրթահամալիրին:
Նոյեմբերի 4-8
- Երկուշաբթի՝ Հոկտեմբերի ինքնաստուգում:
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 119, 122-128:
- Չորեքշաբթի՝ Աշնանային արձակուրդի առաջադրանքների հարցում: Կարդալ Կոմիտասի «Աշուն» բանստեղծությունը, միասին քննարկել պատկերները, բանաստեղծությունը սովորել անգիր:
- Հինգշաբթի՝ Բլոգների սխալների ուղղում: Բոլոր ուղղումներն ուղարկեք ինձ, որ երևա ձեր կատարած աշխատանքը:
- Ուրբաթ՝ Անգիր սովորել Խաչիկ Մանուկյանի բանաստեղծություններից մեկը:
Հոկտեմբերի 21-25
- Երկուշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 1-4-րդ հատվածները: Դասարանում խոսել պոեմի, դրա աղբյուր էպոս մասին: 1-ին և 2-րդ հատվածները սովորել անգիր:
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 100-105:
- Չորեքշաբթի՝ Կարդալ Մ. Սեբաստացու մասին, փորձել նրա կենսագրության հիման վրա հեքիաթ հորինել:
- Հինգշաբթի՝ Կարդալ Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 5-7-րդ հատվածները: 3-րդ հատվածը սովորել անգիր:
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 107-109, 111, 115:
Հոկտեմբերի 14-18
- Երկուշաբթի՝ Հ. Սահյան «Մշուշների շղարշի տակ»: Առաջադրանքները կատարել մինչև վերջ:
- Երեքշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երգի հրապույրը» ընթերցարան՝ 123 էջ: հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 5, 7, 8:
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 87, 89, 90-92:
- Հինգշաբթի՝ Հայերենի ֆլեշմոբին անդրադարձ
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 93, 94, 97, 99, 100:
Հոկտեմբերի 7-11
- Երկուշաբթի՝ Հ. Սահյան «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է»: Առաջադրանքները կատարել, մակդիրները դուրս գրել:
- Երեքշաբթի՝ Մ. Գլշայան «Օրն ավետյաց»: Ստեղծագործությւոնը կարդալ ուշադիր, կատարել 1-ին, 2-րդ առաջադրանքները:
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 75, 78, 80, 81:
- Հինգշաբթի՝ Մ. Գլշայան «Օրն ավետյաց»: Ստեղծագործութունը պատմեք, տեսագրեք ձեր պատմածը, հրապարակեք բլոգում: Առաջադրանքներից կատարել 3-7-րդ առաջադրանքները:
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 82, 83, 85, 86:
Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 4
- Երկուշաբթի՝ Մուշեղ Գալշոյան «Սպասումը»
- Երեքշաբթի՝ Ամսվա ամփոփում, ինքնագնահատում
- Չորեքշաբթի՝ Կոմիտասյան օրեր: Դիտեք Կոմիտասին նվիրված հողորդումը, բլոգում գրեք, թե ինչ նոր բան իմացաք Կոմիտասի, նրա կյանքի, գործունեության մասին:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 67-72:
- Ուրբաթ՝ Կոմիտասյան երգեր և երաժշտությունները լսել, գրել. թե ինչ եք զգում և մտածում՝ Շորոր, Ալ Այլուղս, Գարուն, Չինար ես, Կաքավիկ, Վաղարշապատի պար, Շողեր ջան, Դե ել, Քելե-քելե:
Սեպտեմբերի 23-27
- Երկուշաբթի՝ Սահյանական օրեր: Հ. Սահյան «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծության հարցում, առաջադրանքների կատարում:
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 52-56
- Չորեքշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թե ինչպես է քաղաքի ձեռնածուն հիմարացնում թագավորին», կարդալ, առաջադրանքները կատարել բլոգում:
- Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 57, 58, 59, 64
- Ուրբաթ՝ Հ. Սահյան «Մայրամուտ»: Առաջադրանքները կատարել, մակդիրները դուրս գրել:
Սեպտեմբերի 16-20
- Երկուշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, քննարկել, առաջադրանքները կատարել:
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 44, 46-48
- Չորեքշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը» կարդալ մաս առաջինը մինչև վերջ, դուրս գրել ձեզ դուր եկած հատվածը (15-20 տողի սահմանում) կարողանալ լավ կարդալ, որպեսզի դասարանում ներկայացնեք:
- Հինգշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը»: Պատվծավքից դուրս գրել բոլոր հերոսներին և բլոգում 2-3 նախադասությամբ բնութագրել նրանց:
- Ուրբաթ՝ Սահյանական օրեր: Հ. Սահյան «Ժայռից մասուր է կաթում»: Կարդալ, քննարկել, մեկնաբանել բանաստեղծության պատկերները: սովորել անգիր (երկուշաբթի հարցնելու եմ):
Սեպտեմբերի 9-13
- Երկուշաբթի՝ Սովորողները դասարանում հետո բլոգում ներկայացնում են իրենց ընտրած գեղարվեստական գրքերը, որոնք ընթերցելու են սեպտեմբերի ընթացքում: Բլոգում գրում են, թե ով է գրքի հեղինակը, ուրիշ ինչ գրքեր է գրել, պատմում են գրքի հերոսների մասին, որոնց արդեն ծանոթ են, ներկայացնում են մինչ այդ պահը կարդացած ամենահետաքրքիր հատվածը:
- Երեքշաբթի՝ Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Զրույց Սարոյանի մասին: Համացանցից Սարոյանի մասին գտնել մեկ հուշ, Սարոյանի լուսանկարով հրապարակել բլոգում, հուշը սովորել պատմել՝ հինգշաբթի դասարանում ներկայացնելու համար:
- Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ 30-32, կարդալ 32-ին հաջորդող տեքստը, հարցեր ունենալու դեպքում գրել ինձ կամ հարցնել դասի ժամանակ:
- Հինգշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թե ինչ կարող է պատահել…»: Կարդալ, տեքստին հաջորոդող 1-3-րդ առաջադրանքները կատարել բլոգում:
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք՝ առաջադրանքներ 33-38:
Սեպտեմբերի 2-6
- Երկուշաբթի՝ ծանոթացում սովորողների հետ, դասավանդողի բլոգի ներկայացում:
- Երեքշաբթի՝ ամռան ընթացքում կարդացած գրքեր, պատումներ հանգստի մասին:
- Չորեքշաբթի՝ Գիտելիքի օրվա կապակցությամբ նվեր ստացած գրքեր:
- Հինգշաբթի՝ ուսումնական գրականության ներբեռնում համակարգիչների մեջ՝ Մ. Սիմոնյանի Ընթերցարան, Ս. մարկոսյանի Գործնական քերականություն:
- Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք՝ 21, 23, 24, հաջորդող տեքստը կարդալ, 26-29: