Մայիսի 13-17
- Երկուշաբթի-Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ բարդ նախադասություն․ 354-358
- Երեքշաբթի — Մայրենիի ստուգատեսի ամփոփում մեկ նյութով։ Լեզվական խաղեր նախագիծ, փաթեթ 3։
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ ուրիշի ուղղակի և անուղղակի խոսք․361-366
- Հինգշաբթի— Խաղ-վիկտորինա․ լեզվական խաղեր նախագծից խաղ 5
- Ուրբաթ — Մայիսի ինքնաստուգում․աշխատանքներն ուղարկելու վերջնաժամկետ՝ մայիսի 24՝ 18։00
Մայիսի 6-10
- Երկուշաբթի — 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Միջին դպրոց» բաժնից կատարել 1-5-րդ առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Լեզվական կարողություններ և հմտություններ» բաժնից կատարել 1-ին առաջադրանքը։
- Չորեքշաբթի— 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Լեզվական կարողություններ և հմտություններ» բաժնից կատարել 2-րդ առաջադրանքը։
- Ուրբաթ — 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Լեզվական կարողություններ և հմտություններ» բաժնից կատարել 3-րդ առաջադրանքը։
Ապրիլի 29-մայիսի 3
- Երկուշաբթի — 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Բլոգային աշխատանք» բաժնից կատարել 1-3-րդ առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի բլոգային աշխատանք բաժնից կատարել 4-5-րդ առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Ուսումնառության 5 տարիներ» բաժնից կատարել 1-3-րդ առաջադրանքները։
- Ուրբաթ — 5-րդ դասարանի ելքի ստուգատես նախագիծ։ Նախագծի «Ուսումնառության 5 տարիներ» բաժնից կատարել 4-7-րդ առաջադրանքները։
Ապրիլի 22-26
- Երկուշաբթի— Կարդում ենք Չարենց․ «Ինչքան, որ հուր կա իմ սրտում․․․» բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, սովորել անգին։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Կոչական 341-347
- Հինգշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ բարդ նախադասություն 348-353
- Ուրբաթ — Կենդանիները գրական ստեղծագործություններում նախագծից կարդալ Ստեփան Զորյանի Ճանապարհորդ Ջեկոն պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։
Ապրիլի 15-19
- Երկուշաբթի— Կարդում ենք Չարենց․ «Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն» բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, սովորել անգին։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադասություն․ 334-336
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադասություն 338-341
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Կենդանիները գրական ստեղծագործություններում նախագծից կարդալ Ստեփան Զորյան «Չալանկը» պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։
Ապրիլի 8-12
- Երկուշաբթի— Կարդում ենք Չարենց․ «Բրոնզ ես, հուր ես» բանաստեղծությունը կարդալ, քննարկել, առաջադրանքները կատարել, սովորել անգին։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադասության գլխավոր անդամներ․ 317-322
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադասության երկրորդական անդամներ 323-333
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Կենդանիները գրական ստեղծագործություններում նախագծից կարդալ Վախթանգ Անանյան «Ընտանի օձեր» պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։
Ապրիլի 1-5
- Երկուշաբթի— Կարդում ենք Չարենց․ «Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․» հարցում, քննարկում, միասնական ընթերցում։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադսության գլխավոր անդամներ 300-307
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադսության գլխավոր անդամներ․ 308-316
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Կենդանիները գրական ստեղծագործություններում նախագծից կարդալ Վախթանգ Անանյանի «Թուխիկը» պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։
Մարտի 18-22
- Երկուշաբթի— Կարդում ենք Չարենց․ կարդալ «Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․» բանաստեղծությունը, քննարկել, ընթերցանության։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ բառային աշխատանք/կրկնություն/։
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ շարահյուսություն, առաջ․՝ 296-299
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— Կարդում ենք Չարենց․ կարդալ «Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․» բանաստեղծությունը
Մարտի 11-15
- Երկուշաբթի— Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ «Արծիվն ու կաղնին» բալլադը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ հրամայական և ժխտական խոնարհում, առաջ․՝ 284-290
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ շարահյուսություն, առաջ․՝ 291-295
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ, քննարկել «Հայոց վիշտը» բանաստեղծությունը, կատարել առաջադրանքները, բանաստեղծությունը սովորել անգիր։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։
Մարտի 4-7
- Երկուշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Հ. Թումանյան «Հսկան» բալլադի երկրորդ հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․թեմա՝ բայի ժամանակները, առաջ․՝ 263-274
- Չորեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․թեմա՝ բայի ժամանակները, առաջ․՝ 280-283
- Հինգշաբթի — Անակնկալ մայրիկին, հանձնարարված բանաստեղծության հարցում։
Փետրվարի 26-մարտի 1
- Երկուշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Հ. Թումանյան «Հսկան» բալլադի առաջին հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․թեմա՝ դերանուն և բայ, առաջ․՝ 235- 249
- Չորեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․թեմա՝ բայի դեմք և թիվ, առաջ․՝ 253-259
- Հինգշաբթի — Փետրվարի ինքնաստուգում․ վերջնաժամկետը մարտի 2՝ 18։00։
- Ուրբաթ — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ, քննարկել «Գարնան առավոտ» բանաստեղծությունը, սովորել անգիր, հարցնելու եմ հինգշաբթի։
Փետրվարի 19-23
- Երկուշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Հ. Թումանյան «Գրազը»
- պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․առաջադրանքներ՝ 216- 222
- Չորեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․առաջադրանքներ՝ 224-230
- Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ, քննարկել «Համերգ» բանաստեղծությունը, սովորել անգիր, հարցնելու եմ հինգշաբթի։
Փետրվարի 12-16
- Երկուշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Թումանյանի «Արջաորս» հեքիաթի առաջին հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․առաջադրանքներ 196-214
- Չորեքշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Թումանյանի «Արջաորս» հեքիաթի երկրորդ հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի — Կարդում ենք Հ․ Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի հատվածներ։ Ուրբաթ-համերգ
- Ուրբաթ — Կարդում ենք Գրաբար նախագիծ․ Զ նախադասությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել։
Փետրվարի 5-9
- Երկուշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Թումանյանի «Եդեմական ծաղիկը» հեքիաթի առաջին հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․առաջադրանքներ 184-191
- Չորեքշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Թումանյանի «Եդեմական ծաղիկը» հեքիաթի երկրորդ հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։ Ուրբաթ համերգի նախագծից սովորել վերջին խաղիկը՝ «Ճրագ, ճրագ ճշմարիտ»։ Հարցնելու եմ վաղը։
- Ուրբաթ — Կարդում ենք Գրաբար նախագիծ․ Դ և Ե նախադասությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել։
Հունվարի 29-փետրվարի 2
- Երկուշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Թումանյանի «Ոսկու կարասը» հեքիաթը, քննարկել դասարանում, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․առաջադրանքներ 176- 183
- Չորեքշաբթի — Կարդում ենք Թումանյան․ կարդալ Թումանյանի «Իմ երգը» բանաստեղծությունը, քննարկել դասարանում, կատաել առաջադրանքները, բանաստեղծությունը սովորել անգիր, հարցնելու եմ հաջորդ չորեքշաբթի։
- Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Կարդում ենք Գրաբար նախագիծ․ Բ նախադասությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել։
Դեկտեմբերի 18-22
- Երկուշաբթի — Մայրենիի հաշվետվություն․ լրացրեք առցանց հարցաթերթը։ Այն մարդիկ, ովքեր լրացրել են, թող ընտրեն որևէ տեքստ, կարդան, առաջադրանքները կատարեն։
- Երեքշաբթի — Խաղ- վիկտորինա, խաղին մասնակցում են 4-հոգանոց խմբերով։
- Ուրբաթ — Խաղ- վիկտորինա, խաղում են զույգերով։
Դեկտեմբերի 11-15
- Երկուշաբթի — «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ կարդալ 24-րդ հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի — Հանս Քրիստիան Անդերսենի «Լուցկիներով աղջիկը» հեքիաթի 4-9 առաջադրանքները կատարել։
- Չորեքշաբթի— Մայրենիի հաշվետվություն․ կատարել 1-2-րդ առաջադրանքները
- Հինգշաբթի — Մայրենիի հաշվետվություն․ կատարել 3-5-րդ առաջադրանքները
- Ուրբաթ — Մայրենիի հաշվետվություն․ կատարել 6-8-րդ առաջադրանքները։
Դեկտեմբերի 4-8
- Երկուշաբթի — Լեզվական աշխատանք․ ձևաբանություն 159-164
- Երեքշաբթի — Նոյեմբերի ինքնաստուգում
- Չորեքշաբթի— Կարդում ենք գրաբար նախագիծ․ կարդալ Ա նախադասությունը և կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի — Ամանորյա հեքիաթներ նախագիծ․ կարդալ Հանս Քրիստիան Անդերսենի «Լուցկիներով աղջիկը» հեքիաթը, կատարել 1-3-րդ առաջադրանքները։
- Ուրբաթ — Լեզվական աշխատանք․ ձևաբանություն 165-170
Նոյեմբերի 27-դեկտեմբերի 1
- Երկուշաբթի — «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված՝ հատվածները ։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 21-րդ հատվածները։
- Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․ Ուղղագրություն և ուղղախոսություն․ 142-147
- Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք․ ձևաբանություն 149-155
- Հինգշաբթի — «Սասունցի Դավիթ» պոեմի հանձնարարված հատվածների հարցում։ 21-րդ հատվածի առաջադրանքների կատարում։
- Ուրբաթ — «Սասունցի Դավիթ» պոեմի հանձնարարված հատվածների միասնական ընթերցում, ուրբաթ-համերգին փորձ։
Նոյեմբերի 20-25
- Երկուշաբթի — «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված՝ հատվածները։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 13-15-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 107- 116
- Չորեքշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ պոեմի 13-15-րդ հատվածները կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 133-139։
Նոյեմբերի 13-17
- Երկուշաբթի — «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված՝ 5-7-րդ հատվածները։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 9-12-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 93-99
- Չորեքշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ պոեմի 9-12-րդ հատվածները կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ — Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 100-105
Նոյեմբերի 6-10
- Երկուշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված հատվածները՝ 3-5-րդ հատվածներ։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 5-7-րդ հատվածները։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 86 -92
- Չորեքշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ պոեմի 5-7-րդ հատվածները կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— ստեղծագործական աշխատանք․ հերոսական պատումի ոճով հորինեք փոքր պատում, որի հերոսը թող լինի ձեր կողմից որոշած իրական կամ հորինած կերպարը։ Մտածեք պատումի համար վերնագիր։ Լավ կլինի, որ նկարեք նաև հերոսին։
Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 3
- Երկուշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ Զրույց հայկական էպոսի մասին, Թումանյանի համանուն պոեմը։ Կարդալ պոեմի 1-4-րդ հատվածները, անգիր սովորել 1-2-րդ հատվածները։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի:
- Երեքշաբթի —Հոկտեմբերի ինքնաստուգում․ վերջնաժամկետ՝ երեքշաբթի 18։00։
- Չորեքշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ Զրույց հայկական էպոսի մասին, Թումանյանի համանուն պոեմը։ Կարդալ պոեմի 1-4-րդ հատվածները, կատարել դրանց առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— Լեզվական աշխատանք․ Բառի կազմությունը, առաջադրանքներ՝ 78-85
Հոկտեմբերի 16-20
- Երկուշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Պատերզամը» պատմվածքի առաջին հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, բառագիտություն․ առաջադրանքներ՝ 59-71
- Չորեքշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Պատերզամը» պատմվածքի երկրորդ հատվածը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— Համո Սահյան նախագիծ․ կարդալ և անգիր սովորել Հ․ Սահյանի «Ի՞նչ կատարվեց… Երկնքում» բանաստեղծությունը, առաջադրանքները կատարել։ Բանաստեղծությունը հարցնելու եմ արձակուրդից հետո՝ երկուշաբթի։
Հոկտեմբերի 9-13
- Երկուշաբթի— Սովորողների գրած աշխատանքների ընթերցում, քննարկում։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, բառագիտություն․ առաջադրանքներ՝ 53-58
- Չորեքշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Ես» պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Պատրաստվում ենք ուրբաթ-համերգին․ դասարանում կարդալ Ջաննի Ռոդարիի փոքր պատմվածքները։
- Ուրբաթ— Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Մոլորակի ամենակարևոր բանը»
Հոկտեմբերի 2-6
- Երկուշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Գեղեցիկ, սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքի երրորդ մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, բառագիտություն․ առաջադրանքներ 44-49
- Չորեքշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Գեղեցիկ, սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքի վերջին մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Պատրաստվում ենք ուրբաթ-համերգին․ դասարանում բարձրաձայն ընթերցել Ջաննի Ռոդարիի փոքր պատմվածքները․ անգիր սովորել «Այ քեզ շաբաթ» բանաստեղծությունը, հարցնելու եմ երկուշաբթի։ Հոկտեմբերի ֆլեշմոբ
- Ուրբաթ— Ստեղծագործական աշխատանք «Ի՞նչ է հայրենիքն ինձ համար»։
Սեպտեմբերի 25-29
- Երկուշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Գեղեցիկ, սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքի առաջին մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, բառագիտություն․ առաջադրանքներ 33-40
- Չորեքշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Գեղեցիկ, սպիտակ ձիու ամառը» պատմվածքի երկրորդ մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Պատրաստվում ենք ուրբաթ-համերգին․ դասարանում կարդալ Ջաննի Ռոդարիի փոքր պատմվածքները, մասնակցել քննարկմանը․ անգիր սովորել «Անտակ պարկը» բանաստեղծությունը, հարցնելու եմ երկուշաբթի։
- Ուրբաթ— Սեպտեմբերի ինքնաստուգում․ ինքնաստուգման վերջնաժամկետ․ կիրակի՝ 18։00։
Սեպտեմբերի 18-22
- Երկուշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքի երկրորդ մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, վանկ․ առաջադրանքներ 24-32
- Չորեքշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքի երրորդ մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— Համո Սահյան նախագիծ․ կարդալ և անգիր սովորել Հ․ Սահյանի «Հայաստան ասելի» բանաստեղծությունը, առաջադրանքները կատարել։ Բանաստեղծությունը հարցնելու եմ հաջորդ ուրբաթ։
Սեպտեմբերի 11-15
- Երկուշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Զրույց Սարոյանի մասին: Համացանցից Սարոյանի մասին գտնել մեկ հուշ, Սարոյանի լուսանկարով հրապարակել բլոգում, հուշը սովորել պատմել՝ հինգշաբթի դասարանում ներկայացնելու համար:
- Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, հյչյունաբանություն․ առաջադրանքներ: 13-24 առաջադրանքներ
- Չորեքշաբթի— Վիլյամ Սարոյան նախագիծ: Կարդալ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքի առաջին մասը, կատարել առաջադրանքները։
- Հինգշաբթի— Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
- Ուրբաթ— Համո Սահյան նախագիծ․ կարդալ և անգիր սովորել Հ․ Սահյանի «Ձորից եկավ ինչ-որ ճիչ» բանաստեղծությունը, առաջադրանքները կատարել։ Բանաստեղծությունը հարցնելու եմ հաջորդ ուրբաթ։
-————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Նախագծային շաբաթ՝ սեպտեմբերի 1-8
- Ուրբաթ —Նախագծային շաբաթ․ ամառային ֆլեշմոբների առաջադներաների կատարում՝ հունիս
- Երկուշաբթի- Խմբային խաղ․ գուշակիր ընկերոջս։ Սովորողները թիմով նկարագրում են դասարանից որևէ մեկին, մյուս թիմը գուշակում է, թե դա ով է։
- Երեքշաբթի-Նախագծային շաբաթ․ ամառային ֆլեշմոբների առաջադներաների կատարում՝ հուլիս
- Չորեքշաբթի- Գիտելիքի օրվա կապակցությամբ նվեր ստացած գրքերի ներկայացում, գրքերից հետաքրքիր հատվածների ըթերցում։
- Հինգշաբթի- Ամռան հանգստից հետաքրքիր պատումներ, նոր տեսած, սովորածի ներկայացում։
- Ուրբաթ- Նախագծային շաբաթ․ լեզվական աշխատանք