Posted in Uncategorized

Մայրենի․ 5-րդ դասարան

Մայիսի 13-17

Մայիսի 6-10

Ապրիլի 29-մայիսի 3

Ապրիլի 22-26

Ապրիլի 15-19

Ապրիլի 8-12

Ապրիլի 1-5

  • ԵրկուշաբթիԿարդում ենք Չարենց․  «Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․» հարցում, քննարկում, միասնական ընթերցում։
  • Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադսության գլխավոր անդամներ 300-307
  • Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք, թեմա՝ Նախադսության գլխավոր անդամներ․ 308-316
  • ՀինգշաբթիԸնթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն  ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
  • Ուրբաթ — Կենդանիները գրական ստեղծագործություններում նախագծից կարդալ Վախթանգ Անանյանի «Թուխիկը» պատմվածքը, կատարել առաջադրանքները։

Մարտի 18-22

Մարտի 11-15

Մարտի 4-7

Փետրվարի 26-մարտի 1

Փետրվարի 19-23

Փետրվարի 12-16

Փետրվարի 5-9

Հունվարի 29-փետրվարի 2

Դեկտեմբերի 18-22

Դեկտեմբերի 11-15

Դեկտեմբերի 4-8

Նոյեմբերի 27-դեկտեմբերի 1

  • Երկուշաբթի — «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված՝  հատվածները ։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 21-րդ հատվածները։
  • Երեքշաբթի — Լեզվական աշխատանք․ Ուղղագրություն և ուղղախոսություն․ 142-147
  • Չորեքշաբթի— Լեզվական աշխատանք․ ձևաբանություն 149-155
  • Հինգշաբթի —  «Սասունցի Դավիթ» պոեմի հանձնարարված հատվածների հարցում։ 21-րդ հատվածի առաջադրանքների կատարում։
  • Ուրբաթ — «Սասունցի Դավիթ» պոեմի հանձնարարված հատվածների միասնական ընթերցում, ուրբաթ-համերգին փորձ։

Նոյեմբերի 20-25

  • Երկուշաբթի «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված՝  հատվածները։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 13-15-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել։
  • Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 107- 116
  • Չորեքշաբթի«Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ պոեմի 13-15-րդ հատվածները կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
  • Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն  ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
  • Ուրբաթ — Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 133-139։

Նոյեմբերի 13-17

  • Երկուշաբթի «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված՝ 5-7-րդ հատվածները։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 9-12-րդ հատվածները, կարողանալ պատմել։
  • Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 93-99
  • Չորեքշաբթի«Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ պոեմի 9-12-րդ հատվածները կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
  • Հինգշաբթի — Ընթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն  ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
  • Ուրբաթ — Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 100-105

Նոյեմբերի 6-10

  • Երկուշաբթի«Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ անգիր սովորել մոխրագույնով նշված հատվածները՝ 3-5-րդ հատվածներ։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի։ Կարդալ և քննարկել 5-7-րդ հատվածները։
  • Երեքշաբթի -Լեզվական աշխատանք․ Բառկազմություն․ առաջադրանքներ՝ 86 -92
  • Չորեքշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ պոեմի 5-7-րդ հատվածները կարդալ, կատարել առաջադրանքները։
  • ՀինգշաբթիԸնթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն  ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
  • Ուրբաթ— ստեղծագործական աշխատանք․ հերոսական պատումի ոճով հորինեք փոքր պատում, որի հերոսը թող լինի ձեր կողմից որոշած իրական կամ հորինած կերպարը։ Մտածեք պատումի համար վերնագիր։ Լավ կլինի, որ նկարեք նաև հերոսին։

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 3

  • Երկուշաբթի«Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ Զրույց հայկական էպոսի մասին, Թումանյանի համանուն պոեմը։ Կարդալ պոեմի 1-4-րդ հատվածները, անգիր սովորել 1-2-րդ հատվածները։ Հարցնելու եմ հինգշաբթի:
  • ԵրեքշաբթիՀոկտեմբերի ինքնաստուգում․ վերջնաժամկետ՝ երեքշաբթի 18։00։
  • Չորեքշաբթի— «Սասունցի Դավիթ» պոեմ․ Զրույց հայկական էպոսի մասին, Թումանյանի համանուն պոեմը։ Կարդալ պոեմի 1-4-րդ հատվածները, կատարել դրանց առաջադրանքները։
  • ՀինգշաբթիԸնթերցողական նախագիծ․ յուրաքանչյուր սովորող դպրոց է գալիս իր ընտրած գրքով, կարդում է դա, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը և հղումն  ուղարկում։ Կարող եք օգտվել նաև իմ բլոգի ուսումնական գրականության բաժնից։
  • Ուրբաթ— Լեզվական աշխատանք․ Բառի կազմությունը, առաջադրանքներ՝ 78-85

Հոկտեմբերի 16-20

Հոկտեմբերի 9-13

Հոկտեմբերի 2-6

Սեպտեմբերի 25-29

Սեպտեմբերի 18-22

Սեպտեմբերի 11-15

-————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Նախագծային շաբաթ՝ սեպտեմբերի 1-8

  • Ուրբաթ —Նախագծային շաբաթ․ ամառային ֆլեշմոբների առաջադներաների կատարում՝ հունիս
  • Երկուշաբթի- Խմբային խաղ․ գուշակիր ընկերոջս։ Սովորողները թիմով նկարագրում են դասարանից որևէ մեկին, մյուս թիմը գուշակում է, թե դա ով է։
  • Երեքշաբթի-Նախագծային շաբաթ․ ամառային ֆլեշմոբների առաջադներաների կատարում՝ հուլիս
  • Չորեքշաբթի- Գիտելիքի օրվա կապակցությամբ նվեր ստացած գրքերի ներկայացում, գրքերից հետաքրքիր հատվածների ըթերցում։
  • Հինգշաբթի- Ամռան հանգստից հետաքրքիր պատումներ, նոր տեսած, սովորածի ներկայացում։
  • Ուրբաթ- Նախագծային շաբաթլեզվական աշխատանք

13-24 առաջադրանքներ

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն