Posted in Նախագծեր 17-18

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

images

Տևողությունը՝ նոյեմբերի 11-19

Մասնկիցներ՝ 4-րդ և 5-րդ դասարաններ

Նպատակը՝ ծանոթանալ Մխիթար Սեբաստացուն և մխիթարյանների գործունեությանը

Խնդիրներ՝

  • Տեղեկատվական աղբյուրներից անհրաժեշտ տեղեկությունների հայթայթում
  • Կրթահամալիրի գրադարանից, դասավանդողների բլոգներից օգտվելու կարողությունների մշակում
  • Անհրաժեշտ տեղեկության մշակման և վերլուծելու կարողությունների զարգացում
  • Տրված թեմայի շուրջ հարցազրույց վարելու կարողությունների ձեռքբերում
  • Ուսումնական կամ տեղեկատվական նյութի ստեղծում և հրապարակում անհատական բլոգներում

Նախագիծը՝ 5-րդ դասարանում

Նպատակը՝ ծանոթանալ Մխիթար Սեբաստացու կյանքին և մխիթարյանների գործունեությանը:

Խնդիրները՝

  • Տեղեկատվական աղբյուրներից անհրաժեշտ տեղեկությունների հայթայթում, մշակում
  • Կրթահամալիրի գրադարանից, դասավանդողների բլոգներից օգտվելու կարողությունների մշակում
  • Անհատական մեդիափաթեթների ստեղծում, հրապարակում
  • Անհրաժեշտ տեղեկության մշակման և վերլուծելու կարողությունների զարգացում
  • Տրված թեմայի շուրջ հարցազրույց վարելու կարողությունների զարգացում
  • Ուսումնական կամ տեղեկատվական նյութի ստեղծում և հրապարակում անհատական բլոգներում

Բովանդակությունը՝

Լրացուցիչ առաջադրանք- Ընտանեկան նախագծեր

«Սեբաստացիներն իմ ընտանիքում»

  • Ներկայացնել ընտանիքի անդամներին, պատմել նրանց գործունեության մասին

«Ինչո՞վ է տարբերվում իմ դպրոցը՝ ծնողներիս, տատիկ, պապիկիս դպրոցներից, իմ ուսուցիչները՝ նրանց ուսուցիչներից»

  • Հարցազրույց վարել ընտանիքի անդամների, բակի ընկերների, ծանոթների հետ

«Իմ նվերը կրթահամալիրին»

Ընտանեկան, անհատական ցուցահանդեսների, ներկայացումների, համերգների կազմակերպում և ալլն…

Առաջադրանքներ 4-րդ դասարանի համար

1. Նախագծի դասարանական ընթերցում, քննարկում:

2. Գրավոր պատասխանում ենք նախագծի Բովանդակություն բաժնի հարցերին: Ի՞նչ գիտենք, ի՞նչ չգիտենք մեր կրթահամալիրի մասին:

3. Սովորում ենք մեր կրթահամալիրի հիմնը. ,,Անդաստան,, :

Քայլերը

  • Սովորողները բաժանվում են 3-4 հոգանոց խմբերի և յուրաքանչյուր խումբ վերլուծում է բանաստեղծության տրված հատվածը, բառարանի կամ ընկերների օգնությամբ փորձում բացատրել անհասկանալի բառերը:
  • Յուրաքանչյուր խումբ անգիր սովորում և ներկայացնում է բանաստեղծության՝ իրեն հանձնարարված հատվածը: Ներկայացման ձևը որոշում են սովորողները:
  • Բանաստեղծության հատվածը անգիր արտասանելուց հետո, կարդում են խմբային վերլուծությունները, ներկայացնում և բացատրում են անծանոթ բառերը:

Արդյունքեներ 2017-2018

Հեքիաթ սեբաստացու մասին՝ Նանե Ժամհարյան, Արման Գևորգյան, Գոռ Մնացականյան, Անահիտ Վերմիշյան, Անդրանիկ Չիլոյան, Մարիա և Արինա Ազնաուրյաններ, Տիգրան Գրիգորյան, Մարիամ Մկրտչյան, Գոհար Բարսեղյան, Մանե Հովհաննիսյան, Ալեքս Բալասյան, Իրինա Գյուրջինյան, Գայանե Բալաբանյան, Աննա Սմբատյան,

Հարցազրույց մեծերից դրոցների մասին՝ Էլեն Պետրոսյան, Հովհաննես Բզնունի, Գոհար Բարսեղյան, Մանե Հովհաննիսյան, Իրինա Գյուրջինյան, Անահիտ Ալեքսանյան, Էդուարդ Պետրոսյան, Մարիամ Մկրտչյան, Ալեքս Բալասյան, Անգելինա Ղազարյան:

Sովորողները մեկնաբանում են կրթահամալիրի հիմնը՝ Մաքս Սինհա ևՍամվել Շահվերդյան,Մանե Հովհաննիսյան և Անգելինա Ղազարյան, Մարիամ Մկրտչյան, Էլեն Պետրոսյան,

Հարիսայի ծեսին սովորողների հարցազրույցը ծնողներից

Ինչով ենք մենք սեբաստացի

Սեբաստացիների տոնական մեկ օրը

«Սեբաստացու ընթերցանության ոճը» տեքստ փոխադրումը աշխարհաբար- Տիգրան Գրիգորյան, Կարեն Մարգարյան, Գոռ Մնացականյան, Արինա Ազնաուրյան, Մարիա Ազնաուրյան, Մարկ Հովհաննիսյան, Անդրանիկ Չիլոյան, Դավիթ Բեյբության

Սովորողները գրել են իրենց գրիք կարդալու ոճի մասին՝ Գոռ Մնացականյան, Մելիք Ադամյան, Դավիթ Բեյբության, Մարկ Հովհաննիսյան, Մարիա Ազնաուրյան, Արինա Ազնաուրյան, Տիգրան Գրիգորյան,

 

Արդյունքներ 2016-2017

Կրթահամալիրի հիմնը մեկնաբանում են սովորողները՝ Տիգրան Գրիգորյան, Անահիտ Վերմիշյան, Արման Գևորգյան, Սեդա Մարգարյան, Էրիկ Սմբատյան, Կարեն Մարգարյան, Մարկ Հովհաննիսյան,  Արեգ Հակոբյան, Արարատ Ոսկանյան, Սաթենիկ Մանուկյան, Նանե Ժամհարյան, Սերգեյ Մանուկյան, Դավիթ սողոմոնյան:

Հարցազրույց մեծերից՝ Արարատ Ոսկանյան, Տիգրան Գրիգորյան, Անահիտ Վերմիշյան, Արինա , Մարինա Ազնաուրյաններ, Դավիթ Բեյբության, Կարեն Մարգարյան, Մարիամ Քորողլյան, Մարկ Հովհաննիսյան

Սեբաստացու կենսագրությունը և գործունեությունը՝ Սերգեյ Մանուկյան, Արևիկ Արզումանյան, Լյուբով Բաբայան

Մեր սեբաստացի  ընտանիքը Տիգրան Գրիգորյան, Անահիտ Վերմիշյան, Նանե Ժամհարյան, Անդրե Վիրաբյան, Դավիթ ՍողոմոնյանԱրինա Ազնաուրյան, Մարիա Ազնաուրյան, Սեդա Մարգարյան, Սարգիս Հովհաննիսյան, Լյուբով Բաբայան, Մարկ Հովհաննիսյան

Կրթահամալիրի քարտեզը՝ Սերգեյ Մանուկյան

Ինչ գիտեմ իմ կրթահամալիրի մասին՝ Սերգեյ Մանուկյան

«Իմ նվերը կրթահամալիրին»՝ Մարկ Հովհաննիսյան, Մարիամ Քորողլյան, Դավիթ Սողոմոնյան, Անահիտ Վերմիշյան, Կարեն Մարգարյան, Լյուբով Բաբայան, Տիգրան Գրիգորյան, Սերգեյ Մանուկյան, Արինա, Մարինա Ազնաուրյաններ, Արարատ Ոսկանյան, Դավիթ Մկրտչյան

Արդյունքներ 2015-2016

Կրթահամալիրի քարտեզը, Ինչո՞վ եմ ես սեբաստացի, Տոնից տոն. արած-չարածի ամփոփում

Աշախտանքը ամփոփում ենք միասնական ասմունքով, որը տեսագրվում կամ ձայնագրվում է:

Աղբյուրը՝ https://armineab.wordpress.com/2014/11/05/%D5%BD%D5%A5%D5%A2%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%B8%D6%82-%D6%85%D6%80%D5%A5%D6%80-%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%B0%D5%A1%D5%B4%D5%A1%D5%AC%D5%AB%D6%80%D5%AB-%D5%BF%D5%B8%D5%B6/

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s