Posted in Նախագծեր 17-18, Uncategorized

«Ինչո՞ւ»

12.jpgՄասնակիցներ՝ 4-րդ և 5-րդ դասարանների սովորողներ

Ժամկետ՝ ապրիլի 3-7

Նպատակ՝ զարգացնել թարգմանչական հմտությունները, տեղեկատվական

Նախագծի ընթացքը

Սովորողների հետ ռուսական հետևյալ կայքից ընտրում ենք մի տեքստ և փորձում միասին թարգմանել: Բանավոր թարգմանությունից հետո սովորողներից յուաքանչյուրը սկսում է նույն տեքստի գրավոր թարգմանությունը, որից հետո այն հրապարակում է բլոգումև դրա համար նկար նկարում:

Մյուս պարապմունքին նորից ընտրում ենք մի որևէ տեքստ, բայց այս անգամ բանավոր թարգմանում ենք տեքստի մի մասը՝ շարունակությունը թողելով սովորողներին: ստացված տեքստը նկարի հետ կրկին հրապարակվում է բլոգում:

Երրորդ պարապմունքին սովորողներն իրենք են ընտրում տեքստը և հաջորդ պարապմունքների ընթացքում դա թարգմանում, հրապարակում բլոգում և ձայնագրում:

Արդյունքներ

«Ինչո՞ւ են մարդիկ մահանում» — Անդրանիկ Չիլոյան, Արման Գևորգյան, Ջուլիետա Բաբայան, Սաթենիկ Մանուկյան, Տիգրան Գրիգորյան, Մարկ Հովհաննիսյան,

«Ինչո՞ւ է գիշեր գալիս»- Անդրանիկ Չիլոյան, Արման Գևորգյան, Նանե Ժամհարյան, Գոռ Մնացականյան, Անահիտ Վերմիշյան, Տիգրան Գրիգորյան, Դավիթ Բեյբության,

Սաթենի Մանուկյան  «Ինչո՞ւ ենք մենք տեսնում գույներ», Տիգրան Գրիգորյան «Ո՞վ է բոլորից երկար ապրում», Անահիտ Վերմիշյան «Ինչո՞ւ են արջերը քուն մտնում», Մարկ Հովհաննիսյան «Ինչո՞ւ են ամպրոպներն ավելի շատ լինում երկրի վրա»,

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s