Posted in Նախագծեր

Կոմիտասյան օրեր

Ժամկետներ՝ սեպտեմբերի 29 — հոկտեմբերի 16

edf

Մասնակիցներ՝ 4-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ Հայ ժողովրդական, հոգևոր երգին հաղորդակից դարձնել սովորողներին, կոմիտասյան երգի տարածում։

Աշխատանքի ուղղություններ՝

  1. Տեղեկություններ Կոմիտասի կյանքից.  Ո՞վ է Կոմիտասը, ի՞նչ գիտեք  նրա մասին:
  2. Ուսումնասիրություններ՝ Կոմիտասի անունը կրող ինչե՞ր կան Հայաստանում:
  3. Կոմիտասի բանաստեղծությունները, կարդում ենք Կոմիտաս, պատրաստում տեսանյութեր:
  4. Լրագրողական ուսումնասիրություն. ի՞նչ ենք այսօր մենք լսում, ովքե՞ր են Կոմիտաս լսում (հարցազրույցներ, ռադիոհաղորդումներ)
  5. Կոմիտասն ընտանիքում
  6. Կոմիտասի բանաստեղծությունների պատկերների մեկնաբանում, քննարկում:
  7. Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երաժշտությունը իմ կյանքում»
  8. Ստեղծագործական-վերլուծական աշխատանք. Ի՞նչ երաժշտություն եմ նախընտրում, ինչո՞ւ եմ հենց դա նախընտրում:
  9. Ուսումնական ճամփորդություն Կոմիտասի թանգարան

Արդյունք՝

  • Կատարված աշխատանքների հաշվետվություն (սովորողի բլոգում տեղադրված), որն իր մեջ կներառի.
  • Տեսանյութեր, ռադիոնյութեր
  • Վերլուծություններ
  • Ստեղծագործական աշխատանքներ
  • Առցանց դասեր

Օգտակար հղումներ՝

Արդյունքներ՝

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն