Posted in Մեդիակրթություն 16-17 ուս.

Մայրենի 5-րդ դասարան

Մայիսի 22-26

  • Վրթանես Փափազյան «Ըմբոստի մահը» ընթերցարան 230 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ 3, 4, 5:
  • Հրանտ Մաթևոսյան «Կանաչ դաշտը» էջ 288, հարցեր և առաջադրանքնր բաժնից 2, 3, 4, 7, 8, 11:
  • Լեզվական աշխատանք՝ Գ/Ք 232-234, թվականի մասին դասը կարդալ, 235, 236, 240 դերանուններ:

Մայիսի 15-20

Մայիսի 10-12

Մայիսի 2-5

  • Ստեփան Զորյան «Մի գիշեր անտառում» էջ 15, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 4, 5, 6:
  • Ստեղծագործական աշխատանք-պատմեք ձեր պապիկի մասին: Աշխատանքը պապիկի լուսանկարով հրապարակեք ձեր բլոգում:
  • Լեզվական աշխանաք Գ/Ք-ով 205, 207, 209, 213, 215:
  • Ակսել Բակունց «Մթնաձորը» էջ 256: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 5, 6, 7, 10, 11:
  • Հ. Սահյան «Ի՞նչ կատարվեց…»՝ Հ. Սահյան:

Ապրիլի 25-28

Ապրիլի 18-21

  • Ղ. Աղայան «Արեգնազան» հեքիաթի 4-րդ հատվածի համար հարցեր կազմում են սովորողները: Արեգնազան մաս 5: շատ համառոտ պատմեք հեքիաթը, դրա համար նկար նկարեք և տեղադրեք բլոգում:
  • Գ/Ք 195 և բացատրակն մասը, 196-202:

Ապրիլի 10-14

Ապրիլի 3-7

Մարտի 20-24

Մարտի 13-17

Մարտի 6-10

  1. Հ. Թումանյան «Անգին քարը» հեքիաթի հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 6, 7, 8:
  2. Եղիշե Չարենց- Չարենցի մասին տեսանյութերի պատրաստում: 1, 3, 4, «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծությունները:
  3. Գ/Ք — 163-167, 170-173:

Փետրվարի 27-մարտի 3

  1. Հովհաննես Թումանյան  «Թմկաբերդի առումը» պոեմ՝ ընթերցարանի 217 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 6, 7, 10, 12:
  2. Աշխատանք գիրք-152-155 վերջին առաջադրանքն ուշադիր կարդալ, 159-162:
  3. Հ. Թումանյան «Գելը» ընթերցարանի 73 և 78 էջեր: ր0 էջի հարցեր և առաջադրանքներ 1, 2, 4, 6, 9:
  4. Հ. Թումանյան «Անգին քարը» էջ 140:

Փետրվարի 20-24

  1. Հովհաննես Թումանյան   ի՜նչ լավ են սարի վրա,  Իմ երգը«Թմկաբերդի առումը» ընթերցարանի 217 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 6, 7, 10, 12:
  2. Աշխատանք գիրք-տետրով ուշադիր կարդալ 148, 149-155   (Բայ):

Փետրվարի 13-17

Փետրվարի 6-10

Հունվարի 30-Փետրվարի3

  • Հունվարյան ճամբարի ամփոփում, հաշվետվություն: Հաշվետվության ձև: Հաշվետվությունները հրապարակել բլոգի Ճամբար բաժնում, հղումն ուղարկել ինձ:
  • Ոսկի քաղաքը: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12:
  • Վահան Տերյան «Մթնշաղ»Fatum
  •  Հովհաննես Թումանյան «Մեր ուխտը»:

Հունավարի 23-27

Դիջիթեքյան նյութերի դիտում և քննարկում:

Դեկտեմբերի 19-23

Դեկտեմբերի 12-16

  1. Էպոսի ամփոփում
  2. Գ/Ք 104-111
  3. Ամանորյա նախագիծ՝

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբորի 2

Նոյեմբերի 21-25

  • Ինչ է էպոսը, ինչպիսին են էպոսի հերոսները:
  • «Սասունցի Դավիթ» էպոսից հատված էջ 97-101, հարցեր և առաջադրնքներ բաժնից 1, 2, 3, 4, 5:
  • Լեզվական գործունեություն Գ/Ք 104-111
  • «Սասունցի Դավիթ» էպոսից հատված էջ 102-105, հարցեր և առաջադրնքներ բաժնից 1, 2, 3, 7:

Նոյեմբերի 14-18

  1. Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն
  • Ի՞նչ գիտենք, ի՞նչ չգիտենք մեր կրթահամալիրի մասին:
  • «Իմ նվերը կրթահամալիրին»
  • Ներկայացնել ընտանիքի անդամներին, պատմել նրանց գործունեության մասին:
  • «Ինչո՞վ է տարբերվում իմ դպրոցը՝ ծնողներիս, տատիկ, պապիկիս դպրոցներից, իմ ուսուցիչները՝ նրանց ուսուցիչներից»
  • «Կրթահամալիրի քարտեզը»-կազմում են սովորողներ
  • Հետազոտական աշխատանք՝ Սեբաստացու և Մխիթարյան միաբանության մասին:

Աշխատանք Գ/Ք-ով 100-105

Նոյեմբերի 7-11

  • Ստեղծագործական աշխատանք- Ի՞նչ է ազատությունը, ո՞ւմ է այն ամենից շատը պետք և ինչո՞ւ
  • Վահան Թոթովենց «Մարան», ընթերցարանի էջ 62: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 3, 4, 5:
  • Գ/Ք 97-105
  • Դանիել Վարուժան «Հասուն արտ»: հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 3, 4, 5:
  • Կրահամալիրի տոն, Սեբաստացու օրեր

Նոյեմբերի 1-5

  • Ավետիք Իսահակյան «Ռավեննայում» էջ 234:
  • Ավ. Իսահակյան «Կյանքից թանկ բանը» էջ 90, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 5: Նկարիր այս առակը:
  • Ավ. Իսահակյան «Արագածին» էջ 147
  • Ավ. Իսահակյան «Այդ ոչինչը ես եմ» էջ 182: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4:
  • Գ/Ք 86-90, 91, 94:

Հոկտեմբերի 17-21

  • Ավ. Իսահակյան «Կյանքից թանկ բանը», հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 3, 5:
  • Գրեք և նկարեք ձեր կյանքի այն օրը, որն կարելի է հաշվել ապրած օր ու տեղադրեք բլոգում:
  • Նկարեք բանաստեղությունը և տեղադրեք ձեր բլոգում՝ դրան կցելով համապատասխան երաժշտություն:
  • Հ. Սահյան «Մայրամուտ»
  • Գ/Ք 66-70, 72, 7, 74:

Հոկտեմբերի 10-14

Հոկտեմբերի 3-7

  • Կոիտասի  երգերը  լսել և գրել, թե ինչի մասին են դրանք:
  • Կոմիտաս «Մենավոր» բանաստեղծությունը:Երբ անտառում լուսնի ծովը,
    Սիրո հովեր,
    Սողոսկեցան ծառե ծառ
    Ու սարե սար,
    Եվ ամեն մարդ՝
    Գտավ մի վարդ
    Սրտիկին զարդ,Ես մենավոր մտա տուն,
    Ինձ մխիթար գտա քուն,
    Որ աչերուս կապեց մեջ
    Ու տարածեց վերարկուն:
  • Գ/Ք 53-62 առաջադրանքները:
  • Թարգմանչաց տոն (հոկտեմբերի 1-15): Գրաբարի ընթերցանության առանձնահատկությունները:

Սեպտեմբերի 26-31

  • Լեզվական գործունեություն. Գ/Ք 45-51:
  • Վ. Սարոյան «Ճառ մարդկային քթի մասին» ընթերցարանի 196 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 3, 5, 7:
  • Գրեք նման մի ճառ ձեր մարմնի որևէ անդամի մասին:
  • Կոմիտաս նախագիծ. կենսագրական տվյալներ, Կոմիտասի մանկական  և մեծերի համար նախատեսված երգերը:

Սեպտեմբերի 19-24

Սեպտեմբերի 13-16

Սեպտեմբերի 5-9

  • Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը», ընթերցարանի 200 էջ:
  • Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝  2, 4, 5, 7
  • Տառ և հնչյուն, հայերենի ձայնավոր հնչյունները: Գ/Ք 25 -ը բանավոր, 26, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 39-ը բանավոր, 54, 55, 56, 57, 58:
  • Վ. Սարոյանի «Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը»: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 13:
  • Պատմիր քո խնամած կամ քեզ սիրելի կենդանու մասին:

Սեպտեմբերի 1-2

  • Վ. Սարոյան տեղեկություններ, հուշեր Սարոյանի մասին
  • Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը», ընթերցարանի 200 էջ

Մայիսի 23-37

  • Հ. Թումանյան «Ահմադը» ընթերցարանի 245 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 6:
  • Հովհաննես Շիրազ «Վերելք», ընթերցարանի 211 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 6:
  • Հովհաննես Թումանյան «Ադամյանի օրերից», ընթերցարանի 249 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 5, 7, 9:
  • Գ/Ք 265, 366, 371-373, ուրիշի ուղղակ, անուղղակի խոսք, դրա կետադրությունը:

Մայիսի 16-20

  • Հրանտ Մաթևոսյան «Հացը» ընթեցարանի 118 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 5, 7, 11:
  • Գ/Ք- 345-346, բարդ նախադասություն 348-354 :
  • Վահան Թոթովենց «Քույրեր» ընթերցարան էջ 177: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 5, 7:
  • Վահան Թոթովենց «Քրիստինե» ընթերցարանի էջ 179: Հարցեր և առաջադրաննքեր բաժնից 2, 3, 5:

Մայրիսի 10-13

  1. Ինչի մասին է պատմվածքը:
  2. Իրականում ի՞նչ հասկացավ լեզվաբանը:
  3. Ի՞նչ է հայրենիքն ըստ քեզ:
  4. Ինչպես կբացատրես այդս տողերը – Էհ,- հարգալից ժպտալով՝ ասաց բանվորը,- ես եղե´լ եմ: Մենք եղե´լ ենք… Գիտե՞ք, թե մենք ամենաշատը որտեղ կուզենայինք լինել: Մեր հայրենիքում: Չնայած մենք ուղևորություն ենք ունեցել Ֆրանսիայում էլ, Գերմանիայում էլ, բայց ամենից շատ կուզեինք այստեղ լինել` Իտալիայում, չհեռանալ այստեղից, աշխատանք, լավ տուն ունենալ և հանգիստ ապրել մեր տանը:
  5. Ինչո՞ւ են մարդիկ հեռանում իրենց տներից:
  1. Բնութագրեք մորաքույր Ադային
  2. Ինչու էր մորաքույր Ադան հայտնվել ծերանոցում:
  3. Արդյո՞ք մորաքույր ադան մեղադրում էր իր երեխաներին. Մեջբերեք ձեր խոսքերը հաստատող հատվածը:
  4. Ծերանոցի մյուս մարդիկ ի՞նչ էին մտածում իրենց երեխաների մասին. Գտեք հատվածը:
  5. Ըստ ձեզ ինչո՞ւ էր պատմվածքում բերված թռչունների օրինակը:
  • Լեզվական գործունեություն՝ կոչական՝ Գ/Ք 338, 339, 340, 342-344, 346, 347:
  • Լեզվական գործունեություն՝  Առաջադրանք 1

Հարցեր և առաջադրանքներ:

  1. Ինչի մասին է պատմվածքը:
  2. Իրականում ի՞նչ հասկացավ լեզվաբանը:
  3. Ի՞նչ է հայրենիքն ըստ քեզ:
  4. Ինչպես կբացատրես այդս տողերը – Էհ,- հարգալից ժպտալով՝ ասաց բանվորը,- ես եղե´լ եմ: Մենք եղե´լ ենք… Գիտե՞ք, թե մենք ամենաշատը որտեղ կուզենայինք լինել: Մեր հայրենիքում: Չնայած մենք ուղևորություն ենք ունեցել Ֆրանսիայում էլ, Գերմանիայում էլ, բայց ամենից շատ կուզեինք այստեղ լինել` Իտալիայում, չհեռանալ այստեղից, աշխատանք, լավ տուն ունենալ և հանգիստ ապրել մեր տանը:
  5. Ինչո՞ւ են մարդիկ հեռանում իրենց տներից:

Ջանի Ռոդարի «Ծեր մորաքույր Ադան»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Բնութագրեք մորաքույր Ադային
  2. Ինչու էր մորաքույր Ադան հայտնվել ծերանոցում:
  3. Արդյո՞ք մորաքույր ադան մեղադրում էր իր երեխաներին. Մեջբերեք ձեր խոսքերը հաստատող հատվածը:
  4. Ծերանոցի մյուս մարդիկ ի՞նչ էին մտածում իրենց երեխաների մասին. Գտեք հատվածը:
  5. Ըստ ձեզ ինչո՞ւ էր պատմվածքում բերված թռչունների օրինակը:

Ջ. Ռոդարի «Երիտասարդ խեցգետինը»

Ապրիլի 18-22

Ղ. Աղայան «Զանգի-Զրանգի» հեքիաթը :

Գործնական աշխատանքներ՝ 5-ր Առաջադրանք 2 , 5-րդ առաջադրանք 1Գ/Ք 322-327 նոր դաս. Լրացումներ: Ենթակայի և ստորոգյալի լրացում:

Ղ. Աղայանի «Տորք-Անգեղ» բանաստեղծությունը՝ Ղ. Աղայան Տորք-Անգեղ:

Ապրիլի 11-15

Ղ. Աղայնաի «Եղեգնուհի» հեքիաթի  երեք հատվածները՝Եղեգնուհի մաս 1-ին Եղեգնուհի մաս 2-րդ Եղեգնուհի մաս 3-րդ և 4-րդ:

Լեզվական գործունեություն. Ստորոգյալ, ենթական, առաջադրանք Գ/Ք 314-317:

Ապրիլի 4-8

Գ/Ք 306-311

Գործնական աշխատանք՝բայի 3 հատկանիշները Բայի երեք հատկանիշները

Ղ. Աղայան «Կենդանիների վեճը» առակ: Առցանց դաս:

Ղ. Աղայան «Լուսնահաչ»

Մարտի 29-ապրիլի 1

Ակսել Բակունց  «Լառ-Մարգարը» քննարկում: Անդրադարձ հետևյալ հարցերին 4, 5, 6, 7:

Հովհաննես Շիրազ «Գարնանամուտ» ընթերցարանի 112 էջ:

Հակոբ Պարոնյան «Քաղաքավարության վնասները», էջ 268: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 3, 4, 6:

Գ/Ք 289, 290: Բայի ամփոփում: Նախադասություն՝ 291-294

Մարտի 14- 18

Գրավոր աշխատանք՝ Գրավոր աշխատանք 5:

Ֆլեշմոբի քննարկում:

Ակսել Բակունց «Լառ Մարգարը», էջ 279, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 4, 5, 6, 8:

Գործանակն աշխատանք 284-287, 289. 290:

Փետրվարի 9-12

Առցանց դաս նվիրված մայրիկներին:

Գործնական աշխատանքներ՝գոյական, ածական, թվականԳոյական, ածական, թվական 2:

Ակսել Բակունց «Մթնաձորը»- ընթերցարանի 256 էջ:Փետրվարի 29-մարտի 4

Կարդում ենք Չարենց նախագծի ամփոփում:  «Լուսամփոփի պես աղջիկ» և «Կյանքը-երգի, երկնքի պես…» բանաստեղծությունները:

Հ. Թումանյան «Գելը» ընթերցարանի 73-րդ էջը: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4:

Գ/Ք 271-278, 278-283

Արդյունքներ.

Մերի Ղազարյանը կարդում է Թումանյան, Մերի Ղազարյնաը կարդում է Չարենց

Վալերի Բալասյան- Համերգ, Լուսամփոփի պես աղջիկ

Հրաչ Սոսյան- Թմկաբերդի առումը

Լեոն Ավետյան — Պատրանք,  Լուսամփոփի պես աղջիկ

Ալբերտ Ղարագյոզյան- Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն…, Հե՜յ, կանաչ ախպեր

Դավիթ Օունլի — Ինչքան որ հուր կա իմ սրտում…

Փետրվարի 22-26

Առցանց դաս՝ նվիրված մայրենիի օրվան:

Եղիշե Չարենց — Տեղեկություններ գտնել Չարենցի մասին, պատրաստել տեսանյութ, անգիր սովորել Եղ. Չարենցի ընթերցարանի 67 էջի վրա գտնվող <<Մորս համար մի գազել>> բանաստեղծությունը: Էեկտրանոյին գիրք

Անգիր սովորել Չարենցի  առաջին չորս բանաստեղծությունները:

Լեզվական նյութ բայր դեմք, Գ/Ք  253, 254, 264, 265, 266-270

ԱրդյունքՄայրենիին նվիրված առցանց դաս

Արյունքներ. առցանց դաս ֆլեշմոբի վերաբերյալ:

Փետրվարի 15-19

Ֆլեշմոբի առաջադրանքների առցանց և դասարանական քննարկում՝ petrvar:

Լեզվական աշխատանք- դերանուն և բայ, Գ/Ք- 243,-249:

Հ. Թումանյանի բոլոր հեքիաթները կարդալ և կարողանալ պատմել:

Եղ. Չարենց. Տեղեկություններ գտնել Չարենցի մասին, պատրաստել տեսանյութ, անգիր սովորել Եղ. Չարենցի ընթերցարանի 67 էջի վրա գտնվող <<Մորս համար մի գազել>> բանաստեղծությունը:

Փետրվարի 8- 12

Հ. Թումանյան «Թմկաբերդի առումը» պոեմը՝ Թմկաբերդի առումը 1  Թմկաբերդի առումը 2 :  Մեդիանյութ պատրաստել:

Լեզվական նյութ- Թվականներ՝ Թվական:

Գործնական աջառադրանք կից փաստաթղթով՝ Ածական թվական: Գ/Ք 232-234 վերջին ամփոփումը կարդալ:

Փետրվարի 1-8

Ածականներ. Համեմատության աստիճանները: Լեզվական առաջադրանքներ՝ Առաջադրանք 1. ածականԱռաջադրանք 2. ածականներ:

Դիջիթեքի հայտերի նախապատրաստում, Դիջիթեքի անվանակարգերի քննարկում:

5-րդ դասարանցիներ- Սուտասանը – մինիբեմականացում

Անգիր սովորել Հ. Թումանյանի «Հյոց վիշտը» բանաստեղծությունը:

Պատասխանել հարցերին՝

Ինչու է հեղինակը հայոց վիշտհ համեմատում մեծ ծովի հետ, ի՞նչ վիշտ ունի հայ ժողովուրդը:

Ինչո՞ւ է հեղինակի հոգին տառապում հայ ժողովրդի դարդերով:

Նախընտրությամբ որևէ բանաստեղծություն սովորել և ներկայացնել մեդիանյութի տեսքով:

Հունվարի 11-18

  1. Մասնակցություն ֆլեշմոբին: Ընտրեք առաջադրանքներից գոնե մեկը, այն կատարեք, ուղարկեք, որ ես ստուգեմ, հետո հրապարակեք բլոգում, Հիմնական դպրոցի ենթակայքում: Ֆլեշմոբին կարող եք մասնկցել մինչև հունվարի 15-ը:
  2. Առաջադրանքներ Գ/Ք-ով 209, 210, 211, 214:
  3. Ընթերցարանի 140 էջից կարդալ Հ. Թումանյանի «Անգին քարը» հեքիաթը:
  4. Առցանց դաս
  5. Ստեղծագործական աշխատանք- «Բարության անհավանական արկածները»: Ձեր աշխատանքները կուղարկեք ինձ, ես կստուգեմ, հետո միայն կհրապարակեք ձեր բլոգներում և կայքում:

Դեկտեմբերի 21-25

Սուրբ ծննդյան առավոտ — https://topchyanhasmik.wordpress.com/2012/04/01/%D5%BD-%D5%AE%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%A4%D5%AB-%D6%85%D6%80%D5%BE%D5%A1-%D5%A1%D5%BC%D5%A1%D5%BE%D5%B8%D5%BF%D5%A8/

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Ինի մասին էր պատմվածքը:
  2. Ինչու տղայի հորը այդքան դուր եկավ նրա պատրաստած նվերը:
  3. Ինչ ես կարծում, եթե տղան կաթը կթլու փոխարեն երկու դույլ կաթ գներ հոր համար, դա նրան ավելի շա՞տ չէր ուրախացնի:
  4. Բնութագրիր տղայնի
  5. Բնութագրիր տղայի հորը և մորը:
  6. Ինչպիսի ծնողներ էին նրանք: Պատասխանդ հիմնավորիր տեքստի համապատասխան հատվածով:
  7. Մանկության սուրբ ծննդյան այդ առավոտից տղայի մեջ ի՞նչ մնաց:
  8. Ինչու արդեն տղամարդ դարձած տղան որոշեց թանկարժեք նվերի փոխարեն ընդամենը մի շնորհավորական բացիկ տալ իր սիրելի կնոջը:
  9. Դուրս գրիր պատմվածքի ամենահուզիչ հատվածը:

Ամանորյա խնձորով բլիթի պատրաստում՝ բաղադրություն՝ մածուն, մարգարին, ալյուր, սոդա, խնձոր, ընկույզ, շաքարավազ:

Ամանորյա ճամբարայի ռադիոնյութի պատրաստում:

Դիմակահանդեսի նախապատրաստում:

Ամանորյա մուլտֆիլմի դիտում, քննարկում- https://www.youtube.com/watch?v=WrsrpeGcJFY

Դասարանի տոնական ձևավորում. Անհրաժեշտ պարագաներ- լույսեր, կապույտ թղթեր:

Ամանորյա ֆիլմի դիտում- http://gidonline.club/2011/12/fred-klaus-brat-santy/

Դեկտեմբերի 14-18

Առցանց դաս- Ստեղծագործական աշխատանք. Գիշերվա լռության մեջ:

Վրթանես Փափազյան- <<Ըմբոստի մահը>> , Հ/Ա բաժնից 1, 2, 3, 4, 5:

Առցանց դաս- Քեզ բնորոշիր, ինչպիսի՞ն ես դու և եթե դու լինեիր այնտեղ, ի՞նչ դիրք կբռնեիր:

Հ. Մաթևոսյան <<Կանաչ դաշտը>> Հ/Ա բաժնից 1, 2, 3, 4, 67, 11:

Առցանց քննարկում — Այս պատմվածքով հեղինակն ի՞նչ էր ցանկանում ասել:

Ամփոփում՝ գոյականների տեսակները՝ հատուկ և հասարակ, անձնանիշ և իրանիշ:

Գոյականի թիվը Գ/Ք 178-194, Գոյականի հոլովը Գ/Ք 196-203:

Դեկտեմբերի 7-13

Սեպտեմբերից մինչ այսօր սովորած բանաստեղծությունների հարցում և գնահատում: էջ 28, 36, 90, 117, 147, 175, 277:

Եղ. Չարենց <<Աշունը դեղնաթուխ…>> Հ/Ա 1, 2, 4, 6, 7:

Առցանց դաս – 2016-ի իմ նախագծերը, ինչ եմ ուզում սովորել և ինչպե՞ս

Ստեփան Զորյան <<Արջը>> էջ 39 1, 2, 3, 5, 7

Վահան Թոթովենց <<Ողտը>> էջ 57 Հ/Ա 1, 2, 5, 8, 10

Ի՞նչ է Մակբայը և ինչո՞վ է տարբերվում ածականից:  Գ/Ք  176-178, գոյականի տեսակները՝ հատուկ և հասարակ 179-183, անձնանիշ և իրանիշ 184-185:

Աշխատանքային առցանց թերթիկ: https://docs.google.com/forms/d/1lryCuper7wr-8yjiaScRuvwQ-p30Hgzfecdw6ECZJS0/edit

Արդյունքներ՝

Առցանց դասեր՝ Իմ սիրած կենդանին, Գիշերվա լռության մեջ, Ըմբոստի մահը

Նոյեմբերի 30-դեկտեմբերի 6

Հ. Թումանյան <<Ոսկե քաղաքը>> , էջ 14 Հ/Ա բաժնից 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12: Հեքիաթի աջաջին հատվածը դարձնել բարբառով:

Գ/ Ք- 158-166 Ի՞նչ է գոյական և ի՞նչ հարցերի է այն պատասխանում, ինչո՞ւ է կոչվում գոյական: 167-171 ինչ է մակբայը, 172-178:

Հ. Սահյան <<Ժայռից մասուր է կաթում>> էջ 36, Հ/Ա 2, 3, 4, 5:

Արդյունքներ՝

Հ. Թումանյանի <<Ոսկե քաղաքը>> հեքիաթի մի հատվածի փոխադրում Գորիսի բարբառով:

Մերի Ղազարյան

Նոյեմբերի 23-30

Դ. Վարուժան- «Հասուն արտ»՝ 1, 2, 3, 4, 5,, «Ցորյանի ծովեր»՝ 1, 4, 6, 7, 8:

Ստեղծագործական աշխատանք- բնության մի երևույթ նկարագրեք՝ օգտագործելով հետաքրքիր համեմատություններ և պատկերավորման այլ միջոցներ:

Գրավոր 5-րդ դաս.:

Գ/Ք- 145-148, Գրավորից հետո 149-158:

Նոյեմբերի 16-22

Առցանց դաս- Տոնից տոն- ամփոփում ենք մեր արածները:

Ո-Օ-ի, Ե-Է-ի ուղղագրության ամփոփում:

Գ/Ք 125-128, 131 (ստեղծ.), 132-136. 137 (ստեղծ.), 142-144

Ընթերցանության նյութեր – Ս. Զորյան <<Մի գիշեր անտառում>>,  <<Պապն ու թոռը>>,  <<Փորձանք>>:

Արդյունքներ

Տոնից տոն. արած-չարածի ամփոփում

Նոյեմբերի 9-15

Գրաբարի ուսուսում, առաջադրանքներ 7, 8, 9, Ընտրել Իսահակյանի բանաստեղծություններից որևէ մեկը, սովորել և կայքում ներկայացնել:

Գ/Ք 110-117, Պատասխանել հարցերին:

Ըստ կազմության բառերը քանի տեսակ են լինում

Ինչով են տարբերվում ածանցավոր բառերը բարդ բառերից, գրիր յուրաքանչյուրից երկուական օրինակ:

Ածանցների քանի տեսակ գիտես գրիր յուրաքանչյուր տեսակով երեքական բառ:

Գրիր բարդ ածանցավոր 7 բառ:

Բառերը երբ ե ն գծիկով գրվում, օրինակները գրիր:

Գ/Ք 118-120, 121-124:

Ինչու ենք մենք սեբաստացի- ստեղծագործական աշխատանք:

«Կրթահամալիրի քարտեզը»-ի կազմում, սովորել Վահագնի ծնունդը անգիր:

Արդյունքներ

Մայրիկիս,

Ընթերցում ենք Իսահակյան

Վահագնի ծնունդը- Հրաչ Սոսյան, Վալերի Բալասյան, Մերի Ղազարյան

Նոյեմբերի 2-9

Գրաբարի ուսուցում՝ Վահագնի ծնունդը, առցանց դասի մասնակցություն:

Ավետիք Իսահակյան՝ «Արագածին»՝ էջ 147. 1, 2, 3, 4, «Ես երգիչ եմ»՝ էջ 159. 1, 3: Բանաստեղծությունները ձայնագրության տեսքով ներկայացնել կայքում: Նախընտրությամբ սովորել Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծություններից որևէ մեկը և դասարանում ներկայացնել:

Բառակազմություն. գծիկով գրվող բառեր. աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 98-110:

Աշխատանքային առցանց թերթիկ:

Նախագծի արդյունքներ՝

Առցանց դաս

Վալերի Բալասյան — http://himnakan.mskh.am/node/8737

Լեոն Ավետյան — http://himnakan.mskh.am/node/8736

Հրաչ Սոսյան — http://himnakan.mskh.am/node/8735

Ես երգիչ եմ — http://himnakan.mskh.am/node/8748

Ես որ մեռնիմ, Մոր սիրը, Ռավեննայում, Ես որ մեռնիմ, Ինձ հիշեք

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s