Posted in Մեդիակրթություն 18-19 ուստարի

Մայրենի 6-րդ դասարան

Փետրվարի 25-մարտի 1

Փետրվարի 18-22

Փետրվարի 11-15

Փետրվարի 4-8

Նախագծային շաբաթ՝ հունվարի 29- փետրվարի 1

  • Երեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում, կարդացած գիրքերի ներկայացում:
  • Հինգշաբթի՝ նախագծային գործունեություն՝ ընտրեք գործունեության որևէ տեսակ և թեմա, որը պարտավորվելու եք հետագայում շարունակել և դրա շուրջն աշխատել ողջ տաին:
  • Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝  184, 185, կարդալ 186 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 187-190:

Նախագծային շաբաթ՝ հունվարի 21-25

  • Երկուշաբթի՝ Սովորող-սովորեցնող նախագծով այցելություն Հարավային դպրոց՝ պարուսուցման պարապմունք 5.2 դասարանի հետ (10:00-11:50)
  • Երեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա մայրենիից
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում, կարդացած գիրքերի ներկայացում:
  • Հինգշաբթի՝ Հետազոտական-տեղեկատվական աշխատանք Հայոց բանակի տոնին ընդառաջ՝ Հայոց ազգային բանակ:
  • Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ 177-181:

Դեկտեմբերի 17-21

  • Երկուշաբթի՝ Կիսամյակային հաշվետվություն
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 170-173 կարդալ հաջորդող տեքստը, 174, 175, 176:
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում, Սեդա Մարգարյանը ներկայացնում է իր կարդացած գիրքը:
  • Հինգշաբթի՝ Փիրըլ Ս. Բաք «Ս. Ծնունդի օրվա առավոտյան» կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
  • Ուրբաթ՝ Հաշվետվությունների ամփոփում:

Դեկտեմբերի 10-14

Դեկտեմբերի 3-7

Նոյեմբերի 26-30

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Զ նախադասությունը
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 147, 149, 150, 151:
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
  • Հինգշաբթի՝ Կարդալ «Ահմեդի ուղտը»  պատմվածքը, առաջադրանքները բլոգում:
  • Ուրբաթ՝ Կարդալ Ավ. Իսահակյանի «Քուրդ Ամոն» պատմվածքը կարդալ, գրել, թե ձեր մտքերը, որառաջացան ընթերցումից հետո (ամենաքիչը 5-6 նախադասություն): 
  • Ստեղծագործական աշխատանքի թեմա՝ «Ազատություն»:

Նոյեմբերի 19-23

Նոյեմբերի 12-17

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Դ նախադասությունը
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 115, 116, 120, 121, 122, 124:
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
  • Հինգշաբթի՝ կարդալ Օշոյի առակներից որևէ մեկը, մտածել առակի ասելիքի մասին, այն ներկայացնել ընկերներին, քննարկել նրանց հետ, ապա վերջնական կարծիքը հրապարակել բլոգում:
  • Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ ամենահիշարժան օրը»
  • Շաբաթ՝ Կարդալ տեքստը և մասնակցել քննարկմանը:

Նոյեմբերի 5-9

Հոկտեմբերի 22-26

  • Երկուշաբթի՝ թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 100, 101, 103, 104
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
  • Հինգշաբթի՝ Համացանցից  տեղեկություններ գտնել Երևանի պատմության, Էրեբունի ամրոցի ստեղծման վերաբերյալ: Նյութերը հարապարակել բլոգում, պատրաստել հարցեր, հարցադրումներ՝ ճամփորդության ժամանակ այլ մարդկանց հետ հարցազրույց անցկացնելու նպատակով: 
  • Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երևանի հին ու նոր խնդիրները»:

Հոկտեմբերի 15-19

Հոկտեմբերի 8-10

Հոկտեմբերի 1-5

Սեպտեմբերի 24-28

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստեր, անգլերեն տեքստերԳրաբար
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ ուղղագրույթուն՝ 50, 53, 56, 57, բառագիտություն՝ 61, 63, 64: 
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
  • Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
  • Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երբ մարդիկ ժպտում են»

Սեպտեմբերի 17-20

Սեպտեմեբրի 10-14

  • Երկուշաբթի՝ սովորում ենք գրաբար՝ Գրաբար 1
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք 13, 17-22
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
  • Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ Վիլյամ Սարոյան «Քո կյանքի ժամերը» 
  • Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք «Հրաժեշտ ամռանը»

Սեպտեմեբրի 3-7

  • Երկուշաբթի՝ 6-րդ դասարանի ծրագրի, գնահատման կարգի, դասընթացի բովանդակության քննարկում:
  • Երեքշաբթի՝ լեզվական աշխատանք 1, 3, 4, 12, 7-10
  • Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
  • Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ սեպտեմբերի 3-7-ի նախագծի ներկայացում և իրականացում:
  • Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ Եթե ես..

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն