Փետրվարի 25-մարտի 1
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն ռուսերենից, գրաբարյան ընթերցումներ՝գրաբար:
- Երեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա, արդյուների աղյուսակ
- Չորեքշաբթի՝ Ուսումնական պարապմունք ընթերցարանում՝ Հ. Թումանյան «Արջաորս» :
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային գործունեություն
- Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝ 215, կարդալ 217 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 222, 223, 225, 226:
- Շաբաթվա բանաստեղծություններ՝ Վ. Տերյանի բանաստեղծություններից մեկը սովորել անգիր (հարցելու եմ մարտի 9-ին):
Փետրվարի 18-22
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն ռուսերենից, գրաբարյան ընթերցումներ՝ Երկբարբառներ
- Երեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա, արդյունքների աղյուսակ
- Չորեքշաբթի՝ Ուսումնական պարապմունք ընթերցարանում՝ Հ. Թումանյան «Ուրախ գիշեր»:
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային գործունեություն
- Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝ 206-209, 212-214
- Շաբաթվա բանաստեղծություններ՝ Հ. Թումանյան «Մեր ուխտը» (հարցելու եմ փետրվարի 28-ին)
Փետրվարի 11-15
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն ռուսերենից, գրաբարյան ընթերցումներ՝ Գրաբար 1
- Երեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա, արդյունքների աղյուսակ
- Չորեքշաբթի՝ Ուսումնական պարապմունք ընթերցարանում՝ Հ. Թումանյան «Իմ ընկեր Նեսոն»
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային գործունեություն
- Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝ 199-202
- Շաբաթվա բանաստեղծություններ՝ Հ. Թումանյան «Անուշ» պոեմի նախերգանք (հար :ելու եմ փետրվարի 21-ին)
Փետրվարի 4-8
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանություն ռուսերենից, գրաբարյան ընթերցումներ՝ Գրաբար 1
- Երեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա, արդյունքների աղյուսակ
- Չորեքշաբթի՝ Ուսումնական պարապմունք ընթերցարանում՝ Հ. Թումանյան «Գրազը»
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային գործունեություն
- Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝ 191, 192, կարդալ հաջորդող տեքստ, 193, 194, 197:
- Շաբաթվա բանաստեղծություններ՝ Հ. Թումանյան «Իմ երգը», «Թմկաբերդի առումը» նախերգանք
Նախագծային շաբաթ՝ հունվարի 29- փետրվարի 1
- Երեքշաբթի՝ Խաղ- վիկտորինա
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում, կարդացած գիրքերի ներկայացում:
- Հինգշաբթի՝ նախագծային գործունեություն՝ ընտրեք գործունեության որևէ տեսակ և թեմա, որը պարտավորվելու եք հետագայում շարունակել և դրա շուրջն աշխատել ողջ տաին:
- Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ՝ 184, 185, կարդալ 186 առաջադրանքին հաջորդող տեքստը, 187-190:
Նախագծային շաբաթ՝ հունվարի 21-25
- Երկուշաբթի՝ Սովորող-սովորեցնող նախագծով այցելություն Հարավային դպրոց՝ պարուսուցման պարապմունք 5.2 դասարանի հետ (10:00-11:50)
- Երեքշաբթի՝ Խաղ-վիկտորինա մայրենիից
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում, կարդացած գիրքերի ներկայացում:
- Հինգշաբթի՝ Հետազոտական-տեղեկատվական աշխատանք Հայոց բանակի տոնին ընդառաջ՝ Հայոց ազգային բանակ:
- Ուրբաթ՝ Լեզվական գործունեություն՝ առաջադրանքներ 177-181:
Դեկտեմբերի 17-21
- Երկուշաբթի՝ Կիսամյակային հաշվետվություն
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 170-173 կարդալ հաջորդող տեքստը, 174, 175, 176:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում, Սեդա Մարգարյանը ներկայացնում է իր կարդացած գիրքը:
- Հինգշաբթի՝ Փիրըլ Ս. Բաք «Ս. Ծնունդի օրվա առավոտյան» կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Հաշվետվությունների ամփոփում:
Դեկտեմբերի 10-14
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Ը նախադասությունը:
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 163, 164, 166, հաջորդող տեքստը կարդալ, հասկանալ, 167, 168:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում,, մեդիաուրբթի բարեմաղթանքների ընթերցում
- Հինգշաբթի՝ Ամանորյա մեդիափաթեթ «Չապլինի նամակը՝ դստերը»: Կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք ՝«Հիշողություն»:
Դեկտեմբերի 3-7
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Է նախադասությունը
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 154, 155, 157, 158, 159, 161:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում,
- Հինգշաբթի՝ Ամանորյա մեդիափաթեթ «Մոգերի ընծաները»: Կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Կարդալ «Իմաստուն ծերունին» առակը, կատարել առաջադրանքները
- Ստեղծագործական աշխատանքի թեմա՝ «Տխուր մարդը»:
Նոյեմբերի 26-30
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Զ նախադասությունը
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 147, 149, 150, 151:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Կարդալ «Ահմեդի ուղտը» պատմվածքը, առաջադրանքները բլոգում:
- Ուրբաթ՝ Կարդալ Ավ. Իսահակյանի «Քուրդ Ամոն» պատմվածքը կարդալ, գրել, թե ձեր մտքերը, որառաջացան ընթերցումից հետո (ամենաքիչը 5-6 նախադասություն):
- Ստեղծագործական աշխատանքի թեմա՝ «Ազատություն»:
Նոյեմբերի 19-23
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Ե նախադասությունը
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 136-141
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Կարդալ ստեղծագործությունը, կատարել առաջադրանքները բլոգում:
- Ուրբաթ՝ Կարդալ Ավ. Իսահակյանի «Ծառա Սիմոնը» պատմվածքը. առաջադրանքներից կատարել 2, 3, 4:
- Ստեղծագործական աշխատանքի թեմա՝ «Իմ փոքրիկ սիրտն ո՞ւմ նվիրեմ»:
Նոյեմբերի 12-17
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Դ նախադասությունը
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 115, 116, 120, 121, 122, 124:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ կարդալ Օշոյի առակներից որևէ մեկը, մտածել առակի ասելիքի մասին, այն ներկայացնել ընկերներին, քննարկել նրանց հետ, ապա վերջնական կարծիքը հրապարակել բլոգում:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ ամենահիշարժան օրը»
- Շաբաթ՝ Կարդալ տեքստը և մասնակցել քննարկմանը:
Նոյեմբերի 5-9
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն, գրաբար 6-րդ դասարանի Գ նախադասությունը
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 106, 107, 110, 114:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Սեբաստացու ընթերցանության ոճը կարդալ, մեկնաբանել, գրել սեփական ընթերցանության ոճի մասին:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Ի՞նչ պատգամ են մեզ փոխանցում մխիթարյանները»:
Հոկտեմբերի 22-26
- Երկուշաբթի՝ թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 100, 101, 103, 104
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Համացանցից տեղեկություններ գտնել Երևանի պատմության, Էրեբունի ամրոցի ստեղծման վերաբերյալ: Նյութերը հարապարակել բլոգում, պատրաստել հարցեր, հարցադրումներ՝ ճամփորդության ժամանակ այլ մարդկանց հետ հարցազրույց անցկացնելու նպատակով:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երևանի հին ու նոր խնդիրները»:
Հոկտեմբերի 15-19
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստեր, անգլերեն տեքստեր, Գրաբար
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 88, 91, 92, 93, 95, 96:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Հ. Սահյան «Եվ չիմացանք, թե ինչու»: Առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Սեր»:
Հոկտեմբերի 8-10
- Երկուշաբթի՝ Մ. Գլշայան «Օրն ավետյաց»
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 77-79, 82, 83, 84, 85:
- Չորեքշաբթի՝ Կոմիտասյան երգեր և երաժշտությունները լսել, գրել. թե ինչ եք զգում և մտածում՝ Շորոր, Ալ Այլուղս, Գարուն, Չինար ես, Կաքավիկ, Վաղարշապատի պար, Շողեր ջան, Դե ել, Քելե-քելե:
Հոկտեմբերի 1-5
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստեր, անգլերեն տեքստեր, Գրաբար
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ 65-68, Հոմանիշներ 70-72
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Կոմիտասի բանաստեղծությունների պատկերների մեկնաբանում, քննարկում:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Սպասում»:
Սեպտեմբերի 24-28
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստեր, անգլերեն տեքստեր, Գրաբար
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ ուղղագրույթուն՝ 50, 53, 56, 57, բառագիտություն՝ 61, 63, 64:
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երբ մարդիկ ժպտում են»
Սեպտեմբերի 17-20
- Երկուշաբթի՝ Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստեր, անգլերեն տեքստեր, Գրաբար
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝ հնչյունափոխություն 29, 30, 32-34, ուղղագրություն 42, 46, 49
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ Վ. Սարոյան «Մեքսիկացին»
- Ուրբաթ՝
Սեպտեմեբրի 10-14
- Երկուշաբթի՝ սովորում ենք գրաբար՝ Գրաբար 1
- Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք 13, 17-22
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ Վիլյամ Սարոյան «Քո կյանքի ժամերը»
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք «Հրաժեշտ ամռանը»
Սեպտեմեբրի 3-7
- Երկուշաբթի՝ 6-րդ դասարանի ծրագրի, գնահատման կարգի, դասընթացի բովանդակության քննարկում:
- Երեքշաբթի՝ լեզվական աշխատանք 1, 3, 4, 12, 7-10
- Չորեքշաբթի՝ Պարապմունք ընթերցարանում
- Հինգշաբթի՝ Նախագծային աշխատանք՝ սեպտեմբերի 3-7-ի նախագծի ներկայացում և իրականացում:
- Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ Եթե ես..