Posted in Նախագիծ 18-19, Uncategorized

Կարդում ենք կրթահամալիրի տնօրենի գիրը

14081446_573833516151132_604710705_nՄասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ

Ժամկետ՝ ապրիլի 1-5

Ընթացք՝ կարդալ կրթահամալիրի տնօրենի մարտի 27-ին առանձնացրած կարևոր հարցադրումները, դրանք քննարկել սովորողների հետ, սովորողներին հանձնարարել առաջացած հարցերը ձևակերպել և հրապարակել բլոգներում, պատրաստվել կրթահամալիրի տնօրենի հետ հանդիպման՝ ունենալով հարցեր, առաջարկներ, մտահոգություններ:

 Հարցադրումներ, որոնք կարող են օգնել սովորողներին՝

  • Ինչո՞ւ է տիար Բլեյանը այդքան կարևորում բլոգների առկայությունը և դրանց գործածությունը:
  • Ուշադիր կարդացեք սովորողի բլոգին ներկայացված պահանջները և գրեք, թե ձեր բլոգը ո՞ր պահանջին չի համապատասխանում, արագ ուղղեք դա:
  • Ի՞նչ չափով եք դուք օգտվում ուսուցիչների բլոգից և ո՞ւմ բլոգն է ձեզ համար ամենամատչելին:
  • Ի՞նչ է նախագծային ուսուցումը ըստ ձեզ և ո՞ր նախագծերին եք դուք ամեից հաճույքով մասնակցում կամ մասնակցել:
  • Երբևէ որևէ տեղ ներկայացրե՞լ եք ձեր դպրոցը, դպրոցում իրականացվող ծրագրերը, եթե այո, ապա ի՞նչ եք պատմել, համառոտ գրեք:

Սովորողները կարդում և մեկնաբանում են իրենց կարդացածը՝ Գայանե Կագանյան, Իրինա Գյուրջինյան, Գայանե Բալաբանյան, Աշոտ Զոզանյան, Մարի Սարդարյան, Անգելինա Ղազարայան, Գոռ Տոռոզյան, Ռաֆաել Բալասյան, Էրիկ Հարությունյան, Գոհար Բարսեղյան Աննա Սմբատյան, Ինեսա Հոբոսյան, Իվետտա Մեյթարջյան, Մանե Հովհաննիսյան,

Սովորողների մարծիքներ՝ Արտյոմ Զաքարյան, Լևոն Ավետյան, Իվետտա Մեյթարջյան, Մանե Հովհաննիսյան,

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն