Posted in Առցանց ուսուցում, Uncategorized

Ամանորյա բացիկներ և բարեմաղթանքներ

gif2.gif

Սիրելի ընկերներ.

Շնորհավորում եմ բոլորիս գալիք Ամանորի կապակցությամբ։

Մաղթում եմ, որ 2019 թվականը լինի առողջության, նորանոր գիտելիքների ձեռքբերման, խաղաղության և հրաշքների տարի։ Ժպտացեք և հավատացեք հրաշքներին։

Շնորհավոր Նոր Տարի և Սուրբ Ծնունդ։

4-րդ դասարանի սովորող Կորյուն ԳաբոյանՁմեռվա բացիկ.png

4-րդ դասարանի սովորող Արեն Համբարձումյան

5-րդ դասարանի սովորող Գայանե Կագանյան

5-րդ դասարանի սովորող Մանե Հովհաննիսյան

5-րդ դասարանի սովորող Անգելինա Ղազարյան

4-րդ դասարանի սովորող Արեն Համբարձումյան

5-րդ դասարանի սովորող Անահիտ Ալեքսանյան

6-րդ դասարանի սովորող Մարկ Հովհաննիսյան

4-րդ դասարանի սովորող Գայանե Խաչատրյան

6-րդ դասարանի սովորող Մելիք Ադամյան

6-րդ դասարանի սովորող Լուիզա Եղիազարյան

4-րդ դասարանի սովորող Ալեքս Գևորգյան

5-րդ դասարանի սովորող Էլեն Պետրոսյան

5-րդ դասարանի սովորող Իրինա Գյուրջինյան

4-րդ դասարանի սոորող Արսեն Գևորգյան

6-րդ դասարանի սովորող Արման Գևորգյան

5-րդ դասարանի սովորող Արտյոմ Զաքարյան

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն