Posted in Մեդիակրթություն, Uncategorized

Մայրենի 5-րդ դասարան

Դեկտեմբերի 17-20

  • Երկուշաբթի՝ Հանս Քրիստիան Անդերսեն «Ձյունե թագուհին»: Կարդա, առաջադրանքները կատարել:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք լեզվի գրքով. թեման՝ ձևաբանություն 149-155
  • Չորեքշաբթի՝  Ընթերցանության օր՝ Պաուլո Կոելյո «Սուրբ ծննդյան հեքիաթ», կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
  • Հինգշաբթի՝ Աշխատանք լեզվի գրքով. թեման՝ ձևաբանություն 159, 161, 162, 163, 164:

Դեկտեմբերի 10-14

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Այդ ոչինչը ես եմ»  կարդալ, ստեղծագործությունը քննարկել, կատարել բոլոր առաջադրանքները բացի 3-րդից:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք լեզվի գրքով. թեման՝ ուղղագրություն 119, 122-128, 142:
  • Չորեքշաբթի՝  Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Անգիր սովորել Ավ. իսհակյանի «Մի մրահոն աղջիկ տեսա…»  բանաստեղծությունը:
  • Ուրբաթ՝ Աշխատանք լեզվի գրքով. թեման՝ ուղղագրություն 143-146:

Դեկտեմբերի 3-7

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ո՞վ է ապրում» ընթերցարան էջ 128: Մտածել, թե ինչի մասին է ստեղծագործությունը, բլոգում 3-4 նախադասությամբ գրել:
  • Երեքշաբթի՝ աշխատանք լեզվի գրքով 100-102 թեման՝ ածանցավոր բառեր, 103-105:
  • Չորեքշաբթի՝  Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ո՞վ է ապրում» ընթերցարան էջ 128, ստեղծագործությունը քննարկել, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 7:
  • Ուրբաթ՝ 107-109, 111, 115, 117-ին հաջորդող տեքստը կարդալ, հասկանալ:

Նոյեմբերի 26-30

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ամենապիտանի բանը»: Կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
  • Երեքշաբթի՝ աշխատանք լեզվի գրքով  91-94, 97, 99, 100:
  • Չորեքշաբթի՝  Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Ես երգիչ եմ» , առաջադրանքները կատարել, ստեղծագործությունը սովորել անգիր:
  • Ուրբաթ՝ Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Աշխարհի ամենապիտանի բանը»

Նոյեմբերի 19-23

Նոյեմբերի 12-17

  • Երկուշաբթի՝ Ս. Զորյան «Մի գիշեր անտառում», ընթերցարանի 5-րդ էջ: Կարդալ, բլոգում դուրս գրել հետաքրքիր երկու հատված, հիմնավորել ընտրությունը:
  • Երեքշաբթի՝ աշխատանք լեզվի գրքով 82, 83, 85, 86, 87, 89, 90:
  • Չորեքշաբթի՝  Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Ս. Զորյան «Մի գիշեր անտառում», ընթերցարանի 5-րդ էջ, դասը սովորել պատմել:
  • Ուրբաթ՝Թարգմանչաց տոն : Կարդալ 5-րդ դասարանի Գ և Դ նախադասությունները, կատարել առաջադրանքները:
  • Շաբաթ՝ 

Նոյեմբերի 5-9

  • Երկուշաբթի՝Սովորում ենք մեր կրթահամալիրի հիմնը. «Անդաստան»: Սովորողները բաժանվում են 3-4 հոգանոց խմբերի և յուրաքանչյուր խումբ վերլուծում է բանաստեղծության տրված հատվածը, բառարանի կամ ընկերների օգնությամբ փորձում բացատրել անհասկանալի բառերը: Յուրաքանչյուր խումբ անգիր սովորում և ներկայացնում է բանաստեղծության՝ իրեն հանձնարարված հատվածը:
  • Երեքշաբթի՝ աշխատանք լեզվի գրքով 75, 78, 80, 81:
  • Չորեքշաբթի՝  Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Կարդալ Մ. Սեբաստացու մասին, փորձել նրա կենսագրության հիման վրա հեքիաթ հորինել:
  • Ուրբաթ՝Թարգմանչաց տոն : Կարդալ 5-րդ դասարանի Ա և Բ նախադասությունները, կատարել առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 22-26

Հոկտեմբերի 15-19

  • Երկուշաբթի՝ Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն:
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 67-72 համանուն բառեր:
  • Չորեքշաբթի՝ Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երգի հրապույրը» ընթերցարան՝ 155 էջ:
  • Ուրբաթ՝ Ավ. Իսահակյան «Երգի հրապույրը» ընթերցարան՝ 155 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից՝ 5, 7, 8:

Հոկտեմբերի 8-10

Հոկտեմբերի 1-5

Սեպտեմբերի 24-28

  • Երկուշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել:
  • Երեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 44-49
  • Չորեքշաբթի՝ Ընթերցանության օր
  • Հինգշաբթի՝ Վ. Սարոյան «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը»
  • Ուրբաթ՝ Սահյանական օրեր: Հ. Սահյան «Ժայռից մասուր է կաթում»:

Սեպտեմբերի 17-20

  • Երկուշաբթի՝ 4-րդ դասարանի ավարտական քննությունների վերաբերյալ վերլուծություն՝ տեքստի ձևով: Ճամփորդության նախապատրաստում, նախագծի ներկայացում:
  • Երեքշաբթի՝ Ընթերցանության օր
  • Չորեքշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 33, 34, 36-40
  • Հինգշաբթի՝ ուսումնական ճամփորդություն էրեբունի ամրոց-թանգարան:

Սեպտեմբերի 10-14

Վիլյամ Սարոյան, տեղեկություններ Սարոյանի մասին, Վ. Սարոյանը հիշում է:

Վ. Սարոյան «Թե ինչ կարող  էպատահել…»

Լեզվական աշխատանք՝ 21, 23, 24, հաջորդող տեքստը կարդալ, 26-29:

 

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s