Posted in Մեդիակրթություն, Uncategorized

Մայրենի 4-րդ դասարան

Դեկտեմբերի 17-20

  • Երկուշաբթի՝ Հեքիաթ փշատերև ծառի մասին: Հեքիաթը սովորել շատ լավ կարդալ, կատարել 1-3-րդ առաջադրանքները:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 33, 34:
  • Չորեքշաբթի՝ Ուսումնական ճամփորդություն Իսահակյանի տուն-թանգարան:
  • Հինգշաբթի՝ Հեքիաթ փշատերև ծառի մասին: Հեքիաթը սովորել պատմե, կատարել 4-8-րդ առաջադրանքները:

Դեկտեմբերի 10-14

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երջանիկ խրճիթը» (ընթերցարանի 45 էջ) կարդալ, գրել՝ ինչի մասին է, համեմատել «Եղնիկ»ստեղծագործության հետ, արդյունքները հրապարակել բլոգում:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 29-ի վերջին առաջադրանքը, 30
  • Չորեքշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Երջանիկ խրճիթը», ընթերցարանի 47 էջի առաջադրանքներից 1, 4, 7, դասը սովորել մանրամասն պատմել՝ օգտագործելով առաջին առաջադրանքի բառերն ու արտահայտությունները:
  • Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝  Գայական, Առաջադրանք 1, Առաջադրանք 2
  • Ուրբաթ՝Անգիր սովորել Ավ. իսհակյանի «Մի մրահոն աղջիկ տեսա…» բանաստեղծությունը:

Դեկտեմբերի 3-7

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Եղնիկը» կարդալ, անծանոթ բառերը դուրս գրել, սովորել: Մտածել՝ ինչի մասին է ստեղծագործությունը, որ չորեքշաբթի միասին քննարկենք:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 29-ի վերջին առաջադրանքը, 30
  • Չորեքշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Եղնիկը», առաջադրանքներ 3, 5:
  • Հինգշաբթի՝ լեզվական աշխատանք՝ լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն ՝  առաջադրանք 1
  • Ուրբաթ՝ Ավ. Իսահակյան «Եղնիկը», առաջադրանքներ 2, 4, 6: Դասը կարողանալ մանրամասն պատմել:

Նոյեմբերի 26-30

  • Երկուշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», էջ 81-87 անծանոթ բառերը դուրս գրել, սովորել, դասը կարողանալ լավ կարդալ:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 25, բացի առաջին և երրորդ առաջադրանքից, 28-ի երկրորդ և երրորդ առաջադրանքները
  • Չորեքշաբթի՝  լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն:   Առաջադրանք 2,  
  • Հինգշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», էջ 81-87 առաջադրանքներ բաժնից  2, 3, 6:
  • Ուրբաթ՝ Լեզվական աշխատանք ածանց և վերջավորությունԱռաջադրանք 3:

Նոյեմբերի 19-23

  • Երկուշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», էջ 68, առաջադրանքներ բաժնից  10, 11:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 23, 24
  • Չորեքշաբթի՝  լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն:  Առաջադրանք 2:
  • Հինգշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ» կարդալ 72-77 էջերը, անծանոթ բառերը դուրս գրել, սովորել:
  • Ուրբաթ՝ Անդրադարձ մայրենիի ֆլեշմոբին:

Նոյեմբերի 12-17

  • Երկուշաբթի՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», էջ 61-62, առաջին երկու հատվածը սովորել անգիր:
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 21, 22 (22 էջի վերևի և նախավերջին առաջադրանքները չկատարել)
  • Չորեքշաբթի՝  Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», առաջադրանքներ 1, 2, 3:Հինգշաբթի՝ լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն: Առաջադրանք 1:
  • Ուրբաթ՝ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ», էջ 63-68, սովորել պատմել:

Նոյեմբերի 5-9

Հոկտեմբերի 22-26

Հոկտեմբերի 15- 19

  • Երկուշաբթի՝ Ավ. Իսահակյան «Նուկիմ քաղաքի խելոքները». ընթերցարան էջ 23, Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 5, 6, 7 (բլոգում հրապարակել և նկարել),
  • Երեքշաբթի՝ Աշխատանք գիրք-տետրով, էջ 15, 16
  • Չորեքշաբթի՝  Ավ. Իսահակյան «Նուկիմ քաղաքի խելոքները». ընթերցարան էջ 23, Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 8, 10 (բլոգում հրապարակել և նկարել):
  • Հինգշաբթի՝ Լեզվական աշխատանք՝  և-ի ուղղագրությունը. առաջադրանք 1, առաջադրանք 2:
  • Ուրբաթ՝ Հ. Սահյանի «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց»: Առաջադրանքներից ՝ 2, 3:

Հոկտեմբերի 8-10

Հոկտեմբերի 1-5

Սեպտեմբերի 24-28

Սեպտեմբերի 17-20

Սեպտեմբերի 10-14

Ի՞նչ է առակը: Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»«Նապաստակն ու առյուծը»:

Լեզվական աշխատանք՝ Հնչյուն, տառ, հայերենի այբուբենը

  • Գործնական աշխատանք 1. Հաշվել նշված բառերի տառերի և հնչյունների քանակը՝ երզ, որդի, սղոց, հոգի, ովքեր, ես, ենք, մորեղբայր, Երևան, բարև, տերև, գնդակ, հիշել:
  • Գործնական աշխատանք 2. Գրեք թե բառերը քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն՝ ոզնի, մորաքույն, ամենաերկար, հնդկահավ, երազանք, որսորդ, ամենաորակյալ, եղևնի, եվրոպական, ամերիկական:
  • Գործնական աշխատանք 3. Գրեք բառեր, որոնք սկսվեն Ո կամ Ե տառով, հաշվեք դրանց հնչյունների և տառերի քանակը, եթե տառերն ու հնչյունները քանակով չեն համապատասխանում գրավոր բացատրեք պատճառը:
Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s