Posted in Լրացուցիչ կրթություն

5-րդ դասարան

Հոկտեմբերի 17

Ընթերցանության օր

Տնային հանձնարարություն

Ձեր ընտրած գիրքը տանը 30 րոպե կարդալ:

Հոկտեմգերի 16

Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 67-69

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 70- 72 համանուն բառեր:

Հոկտեմբերի 15

Թարգմանչաց տոն : Գրաբարի լեզվական օրինաչափությունների ուսումնասիրություն:Ա նախադասության առաջադրանքները կատարել:

Տնային հանձնարարություն

Բ նախադասությունը կարդալ, փոխադրել աշխարհաբար, առաջադրանքները կատարել:

Հոկտեմբերի 10

Մ. Գլշայանի «Օրն ավետյաց» դասարանում մանրամասն քննարկել, անծանոթ բառերը հարցնել: Անծանոթ բառերով կազմել մեկական նախադասութություն:

Տնային հանձնարարություն

Հարցազրույց տան անդամների, հարևանների կամ այլ մարդկանց հետ հետևյալ թեմայով՝ ի՞նչ երաժշտություն եք դուք սիրում լսել, ինչո՞ւ և ի՞նչ հաճախականությամբ եք լսում Կոմիտաս: Հարցազրույցները կարող են լինել տեքստի, տեսագրության կամ ռադիոնյութի տեսքով: Աշխատանքները հրապարակեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:

Հոկտեմբերի 9

Լեզվական աշխատանք՝ 57, 58

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք՝ 59, 64:

Հոկտեմբերի 8

Մ. Գլշայանի «Օրն ավետյաց» կարդալ, քննարկել դասարանում:

Տնային հանձնարարություն

Մ. Գլշայանի «Օրն ավետյաց» ստեղծագործությանը հաջորդող առաջադրանքները կատարել:

Հոկտեմբերի 5

Հ. Սահյանի «Մայրամուտ» բանաստեղծությունը կարդալ, պատկերները մեկնաբանել, առաջադրանքները կատարել, մակդիրները դուրս գրել:

Տնային հանձնարարություն

Հ. Սահյանի «Մայրամուտ» բանաստեղծությունը սովորել անգիր, ձայնագրվել և բլոգում հրապարակել:

Հոկտեմվբերի 4

Մուշեղ Գալշոյանի  «Սպասումը» ստեղծագործության քննարկում, առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 3, 6, 9:

Տնային հանձնարարություն

Աչքերը փակ լսեք Կամիտասի երաժշտություններից մեկը, և 4-5 նախադասությամբ բլոգում գրեք, թե ինչ եք զգում և ինչի մասին ենք մտածում այդ երաժշտությունը լսելիս: Չմոռանաք ձեր լսած երաժշտությունը ևս նյութի հետ բլոգում հրապարակել:

Կոմիտասյան երգեր և երաժշտություններ՝ ՇորորԱլ ԱյլուղսԳարունՉինար եսԿաքավիկՎաղարշապատի պար, Շողեր ջանԴե ելՔելե-քելե:

Հոկտեմբերի 3

Ընթերցանության օր

Տնային հանձնարարություն

Ձեր ընտրած գիրքը տանը 30 րոպե կարդալ:

Հոկտեմբերի 2

Լեզվական աշխատանք՝ 52-53

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքեվ, առաջադրանքներ 53-56

Հոկտեմբերի 1

Հ. Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծությունից դուրս գրել երկու մակդիր, բանաստեղծության առաջադրանքները կատարել:

Տնային հանձնարարություն

Կարդալ Մուշեղ Գալշոյանի  «Սպասումը» ստեղծագործությունը և գրել, թե ում մասին էր գրված և բնութագրել պ-ատմվածքի հերոսին:

Սեպտեմբերի 28

Հետաքրքիր մտքերի ընթերցում: Սահյանական օրեր: Հ. Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծույթունը կարդալ, հասկանալ:

Տնային հանձնարարություն

Հ. Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծույթունը սովորել անգիր, ձայնագրությամբ կամ տեսանյութով բլոգում հրապարակել:

Սեպտեմբերի 27

Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, դասարանում քննարկել:

Տնային առաջադրանք

Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործության առաջադրանքները կատարել:

Սեպտեմբերի 26

Ընթերցանության օր

Տնային հանձնարարություն

Ձեր ընտրած գիրքը տանը 30 րոպե կարդալ:

Սեպտեմբերի 25

Վ. Սարոյանի «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը» կարդալ:

Տնային հանձնարարություն

Վ. . Սարոյանի «Թակարդը, Աստված իմ, թակարդը» կարդալ շատ ուշադիր, պատրաստ լինել քննարկման:

Սեպտեմբերի 20

Վ. Սարոյանի «Թե ինչպես է քաղաքի ձեռնածուն հիմարացնում թագավորին» , կարդալ, առաջին երկու առաջադրանքները կատարել:

Տնային հանձնարարություն

Վ. Սարոյանի «Թե ինչպես է քաղաքի ձեռնածուն հիմարացնում թագավորին» ստեղծագործության 3-րդ և 4-րդ առաջադրանքները կատարել: Ստեղծագործությունը դերերով ձայնագրել, հրապարակել բլոգում:

Սեպտեմբերի 19

Ընթերցանության օր

Տնային հանձնարարություն

Ձեր ընտրած գիրքը տանն ընթերցել 30 րոպե:

Սեպտեմբերի 18

Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 33, 34, 36, 37

Տնային հանձնարարություն

Աշխատանք լեզվի գրքով 38-40

Սեպտեմբերի 14

Կարդալ Վ. Սարոյանի «Ճառ մարդկային քթի մասին» հատվածը:

Տնային հանձնարարություն

Հորինել նմանատիպ մի ճառ մարմնի որևէ անդամի մասին և ճառը հետաքրքիր ընթերցմամբ ձայնագրել, ցանկալի կլինի, որ ճառը լինի երկխոսության տեսքով: Աշխատանքը հրապարակել բլոգում:

Սեպտեմբերի 13

Կարդալ Վ. Սարոյանի «Խաղողի տերևով տոլմա» հուշագրությունը: Համացանցից տեղեկություններ գտնել Բիթլիսի, Սոկրատեսի և Պլատոնի մասին:

Տնային հանձնարարություն

Վ. Սարոյանի «Խաղողի տերևով տոլմա» հուշագրությունից դուրս գրել 10-ական ածական և գոյական, դրանք վանկատել:

Սեպտեմբերի 12

Լեզվական աշխատանք՝ 21, 23, 24, հաջորդող տեքստը կարդալ:

Տնային հանձնարարություն

Աշխատանք լեզվի գրքով՝ 26-29:

Սեպտեմբերի 11

Հանձնարարված նյութի հարցում, քննարկում, կարդալ Հուշերին հաջորդող Կուզեի լինել տեքստը, առաջադրանքները կատարել:

Տնային հանձնարարություն

Վ. Սարոյանի «Թե ինչ կարող  էպատահել…» կարդալ, կարողանալ մանրամասն պատմել:

Սեպտեմբերի 10

Վիլյամ Սարոյանի մասին զրույց. ի՞նչ գիտենք, ի՞նչ չգիտենք: Որոնողական աշխատանք համացանցում:

Տնային հանձնարարություն

«Վ. Սարոյանը հիշում է» կարդալ, կարողանալ մանրամասն պատմել:

Սեպտեմբերի 7

Աշխատանք լեզվի գրքով՝ 17, 18, 12, 15, 16

Տնային հանձնարարություն 

Դասարանում կիսատ մնացած աշխատանքներն ավարտել, ես և իմ ընկերը նախագիծն ամբողջացնել, այն աշխատանքները, որոնք դեռ չեն հրապարակված, հրապարակել, հղումներն ինձ ուարկել:

Սեպտեմբերի 6

Նախագծային աշխատանք Ես և ընկերս. Ընկերների գրածների տակ գրել կարծիքներ և մտածել 5-6 հարց, որոնք պետք է տալ ընկերոջը:

Տնային հանձնարարություն

Մտածած հարցերով ընկերոջ հետ հարցազրույց անցկացնել և ընկերոջ նկարով հրապարակել բլոգում:

Սեպտեմբերի 5

Աշխատանք լեզվի գրքով՝ 3, 5, 6

Տնային հանձնարարություն

Աշխատանք լեզվի գրքով՝ 7, 8:

Աշխատանքային գիրք Ալբերտի համար՝ Hayoc-lezu-2

Սեպտեմբերի 4

Շաբաթվա նախագծի ներկայացում, քննարկում, խմբերի ձևավորում, ընթերցարանի, լեզվի գրքի ներբեռնում:

Տնային առաջադրանք՝ 5-6 նախադասությամբ նկարագրեք և բնութագրեք ձեզ: Ձեր լուսանկարի հետ հրապարակեք բլոգում:

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s