Posted in Լրացուցիչ կրթություն

6-րդ դասարան

Նոյեմբերի 29

Կարդալ Ավ. Իսահակյանի  «Ահմեդի ուղտը»  պատմվածքը, առաջադրանքները կատարել բլոգում:

Նոյեմբերի 28

Պարապմունք ընթերցարանում

Նոյեմբերի 27

Լեզվական աշխատանք՝ 147, 149, 150, 151:

Նոյեմբերի 26

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերենգրաբար 6-րդ դասարանի Զ նախադասությունը:

Նոյեմբերի 23

  • Կարդալ Ավ. Իսահակյանի «Ծառա Սիմոնը»պատմվածքը. առաջադրանքներից կատարել 2, 3, 4:
  • Ստեղծագործական աշխատանքի թեմա՝ «Իմ փոքրիկ սիրտն ո՞ւմ նվիրեմ»:

 

Նոյեմբերի 22

 Կարդալ ստեղծագործությունը, կատարել առաջադրանքները բլոգում:

Նոյեմբերի 21

Պարապմունք ընթերցարանում:

Նոյեմբերի 20

Լեզվական աշխատանք՝ 136-141

Նոյեմբերի 19

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերենգրաբար 6-րդ դասարանի Ե նախադասությունը:

Նոյեմբերի 16

Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ ամենահիշարժան օրը»

Նոյեմբերի 15

Կարդալ Օշոյի առակներից որևէ մեկը, մտածել առակի ասելիքի մասին, այն ներկայացնել ընկերներին, քննարկել նրանց հետ, ապա վերջնական կարծիքը հրապարակել բլոգում:

Նոյեմբերի 14

Աշխատանք ընթերցասրահում:

Նոյեմբերի 13

Լեզվական աշխատանք՝ 115, 116, 120, 121, 122, 124:

Նոյեմբերի 12

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերենգրաբար 6-րդ դասարանի Դ նախադասությունը

Նոյմեբերի 9

Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Ի՞նչ պատգամ են մեզ փոխանցում մխիթարյանները»:

Նոյեմբերի 8

 Սեբաստացու ընթերցանության ոճը կարդալ, մեկնաբանել, գրել սեփական ընթերցանության ոճի մասին:

Նոյեմբերի 7

Պարապմունք ընթերցարանում

Նոյեմբերի 6

Լեզվական աշխատանք՝ 106, 107, 110, 114

Նոյեմբերի 5

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերենգրաբար 6-րդ դասարանի Գ նախադասությունը:

Հոկտեմբերի 26

Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երևանի հին ու նոր խնդիրները»:

Հոկտեմբերի 25

Համացանցից  տեղեկություններ գտնել Երևանի պատմության, Էրեբունի ամրոցի ստեղծման վերաբերյալ: Նյութերը հարապարակել բլոգում, պատրաստել հարցեր, հարցադրումներ՝ ճամփորդության ժամանակ այլ մարդկանց հետ հարցազրույց անցկացնելու նպատակով:

Հոկտեմբերի 23

Լեզվական աշխատանք՝ 100, 101, 103, 104:

Հոկտեմբերի 19

Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Սեր»:

Հոկտեմբերի 18

Հ. Սահյանի «Եվ չիմացանք, թե ինչու» բանաստեղծությունը սովորել անգիր, առաջադրանքները կատարել:

Հոկտեմբերի 17

Ընթերցանություն, Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստերանգլերեն տեքստերԳրաբար

Տնային հանձնարարույթուն

Դասարանաում սկսած աշխատանքներն ավարտել, բլոգում հրապարակել և հղումներն ուղարկել:

Հոկտեմբերի 16

Լեզվական աշխատանք՝ 88, 91, 92,

Տնային հանձնարարությւոն

Լեզվական աշխատանք՝ 93, 95, 96:

Հոկտեմբերի 15

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստերանգլերեն տեքստերԳրաբար:

Տնային հանձնարարություն

Դասարանում սկսած աշխատանքն ավարտել տանը, հրապարակել բլոգում:

Հոկտեմբերի 10

Հանձնարարված բանաստեղծության հարցում, քննարկում:

Տնային հանձնարարություն

Կոմիտասյան երգեր և երաժշտությունները լսել, գրել. թե ինչ եք զգում և մտածում՝  ՇորորԱլ ԱյլուղսԳարունՉինար եսԿաքավիկՎաղարշապատի պար, Շողեր ջանԴե ելՔելե-քելե:

Հոկտեմբերի 9

Լեզվական աշխատանք՝ 77-79, 82

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք՝ 83, 84, 85:

Հոկտեմբերի 8

Մ. Գլշայանի «Օրն ավետյաց» կարդալ, քննարկել դասարանում:

Տնային հանձնարարություն

Մ. Գլշայանի «Օրն ավետյաց» ստեղծագործությանը հաջորդող առաջադրանքները կատարլ:

Հոկտեմբերի 5

Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Ամենաուսուցիչների տասնյակ»:

Տնային հանձնարարություն

դասարանում սկսած աշխատանքն ավարտել, ստուգել, րապարակել բլոգում: Ցանկալի է, որ նյութին կցված լինեն այն ուսուցիչների լուսանկարները, ովքեր մտել են ձեր տասնյակի մեջ:

Հոկտեմբերի 4

Կոմիտասի բանաստեղծությունների պատկերների մեկնաբանում, քննարկում:

Տնային հանձնարարություն

Անգիր սովորելԿոմիտասի «Ճանապարհ» բանաստեղծությունը, փորձել մեկնաբանել:

Հոկտեմբերի 3

Պարապմունք ընթերցարանում

Տնային հանձնարարություն

Դպրոցում սկսած գիրքը շարունակել կարդալ տանը (ամենաքիչը 30 րոպե):

Հոկտեմբերի 2

Լեզվական աշխատանք՝ 65-68

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք գործնական քերականության գրքով, առաջադրանքներ՝ 70-72, թեմա՝ Հոմանիշներ:

Հոկտեմբերի 1

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստերանգլերեն տեքստերԳրաբար:

Տնային հանձնարարություն

Դասարանում սկսած աշխատանքն ավարտել տանը, հրապարկել բլոգում:

Սեպտեմբերի 28

Հետաքրքիր մտքերի ընթերցում, քննարկում: Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Երբ մարդիկ ժպտում են»:

Տնային հանձնարարություն

Դասարանում սկսած աշխատանքն ավարտել, հրապարակել բլոգում, հղումն ուղարկել:

Սեպտեմբերի 27

Նախագծային աշխատանք՝ Վ. Սարոյան «Ես» ստեղծագործությունը կարդալ, առաջադրանքները կատարել:

Տնային հանձնարարություն

Բլոգում տեքստով խոսել պատիժի մասին, ներկայացնել դրա վերաբերյալ սեփական դիրքորշումը:

Սեպտեմբերի 26

Պարապմունք ընթերցարանում

Տնային հանձնարարություն

Դպրոցում սկսած գիրքը շարունակել կարդալ տանը (ամենաքիչը 30 րոպե)

Սեպտեմբերի 25

Լեզվական աշխատանք՝  ուղղագրույթուն՝ 50, 53, 56,

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք՝ 57, բառագիտություն՝ 61, 63, 64:

Սեպտեմբերի 24

Թարգմանական աշխատանք՝ ռուսերեն տեքստերանգլերեն տեքստերԳրաբար.

Տնային հանձնարարություն

Դասարանում սկսած աշխատանքն ավարտել տանը, հրապարկել բլոգում:

Սեպտեմբերի 20

Նախագծային աշխատանք՝ Վ. Սարոյանի «Մեքսիկացին»: Կարդալ մինչև հետևյալ հատվածը և գրել, թե ըստ ձեզ ինչ կլինի հետո:

— Ինձ համար,- ասաց մեքսիկացին,- Ժուան Քաբրալի:

— Ժուան Քաբրալ,- կրկնեց հորեղբայրս,- չէ, աշխատանք չկա:

Տնային հանձնարարություն

Վ. Սարոյանի «Մեքսիկացին» կարդալ մինչև վերջ և գրել, թե ինչ եք մտածում ստեղծագործությունը կարդալուց հետո:

Սեպտեմբերի 19

Պարապմունք ընթերցարանում, լեզվական աշխատանք՝ հնչյունափոխություն 29, 30, 32-34:

Տնային հանձնարարություն

Լեզվական աշխատանք՝ ուղղագրություն 42, 46, 49:

Սեպտեմբերի 14

Նախորդ շաբաթվա լավագույն աշխատանքների ընթերցում՝ «Եթե ես մատիտ լինեի», «Եթե ես գիրք լինեի»:

Կատարել Վիլյամ Սարոյանի «Հայն ու հայը»  պատմվածքի առաջադրանքները:

Տնային հանձնարարություն

Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Հայն ու ….»: Գրածն ուշադիր ստուգել, սխալներն ուղղել և հրապարակել բլոգում:

Սեպտեմբերի 13

Կարդալ Վիլյամ Սարոյանի «Քո կյանքի ժամերը», կատարել առաջադրանքները:

Տնային հանձնարարություն

Կարդալ Վիլյամ Սարոյանի «Հայն ու հայը» և գրել, թե կարդալուց հետո ինչ խոհեր (մտքեր) առաջացան ձեզ մոտ:

Սեպտեմբերի 12

Պարապմունք ընթերցարանում

Տնային հանձնարարություն

Դպրոցում սկսած գիրքը շարունակել կարդալ տանը (ամենաքիչը 30 րոպե)

Սեպտեմբերի 11

Լեզվական աշխատանք 13, 17, 18

Տնային հանձնարարություն

Աշխատանք լեզվի գրքով՝ 19-22

Սեպտեմբերի 10

Սովորում ենք գրաբար՝ Գրաբար 1, օգտակար հղումներ՝ Եզոպոսի առակները:

Տնային հանձնարարություն

Գ նախադասության 5-րդ առաջադրանքը կատարել և հրապարակել բլոգում գրաբարյան առաջադրանքներից առանձին: Ռուսերենից թարգմանություն կատարողներն աշխատանքները հրապարակեն բլոգում:

Սեպտեմբերի 7

Նախագծային աշխատանքների ամփոփում, կիսատ աշխատանքների հրապարակում: Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Եթե ես…»

Տնային հանձնարարություն

Դասարանում սկսած աշխատանքն ավարտել, ուշադիր ստուգել, հրապարակել բլոգում: Լեզվական աշխատանք՝  7-11:

Սեպտեմբերի 6

Նախագծային աշխատանք Ես և ընկերս. Ընկերների գրածների տակ գրել կարծիքներ և մտածել 5-6 հարց, որոնք պետք է տալ ընկերոջը:

Տնային հանձնարարություն

Մտածած հարցերով ընկերոջ հետ հարցազրույց անցկացնել և ընկերոջ նկարով հրապարակել բլոգում:

Լեզվական աշխատանքներ՝ 06.09

Սեպտեմբերի 5

Աշխատանք ընթերցարանում. Գրքի ընտրություն, ընթերցում, ներկայացում:

Տնային հանձնարարություն

Ձեր ընտրած գիրքը շարունակում եք տանն ընթերցել:

Սեպտեմբերի 4

Տնային հանձնարարություն

Աշխատանք լեզվի գրքով՝ 1, 3, 4, 12
Սեպտեմբերի 3

Մայրենի 6-րդ դասարանի դասընթացի բաղադրիչների ներկայացում, շաբաթվա նախագծի քննարկում, ընթերցարանի,  հայոց լեվի գրքի և գրաբարի ձեռնարկի ներբեռնում համակարգչում:

Տնային հանձնարարություն

Կարգի բերել բլոգները, մայրենիի էջը: Օգտագործելով հականիշներ՝ 6-7 նախադասություններով պատմեք ձեր մասին՝ անդրադառնալով արտաքին տեսքին և բնավորության գծերին:

Զույգերը կարդում են իրենց ընկերների բնութագրերը, եթե սխալներ հանդիպում են, ուղղում են և փորձում են բնութագրերին գրել կարծիքներ:

Տնային հանձնարարություն

Ամռան հանգստի, կարդացած գրքերի, ամառային արկածների մասին ընկերոջ համար կազմվում է 5-6 հարց, որոնցով հարցազրույց է անցկացվում և հրապարակվում բլոգում:

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել մեկնաբանություն