Posted in Նախագծեր 17-18, Uncategorized

Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմի միասնական, երաժշտական ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄ

d5bdd5a1d5bdd5b6d5a1-d5aed5bcd5a5d680-8-rdԲեմադրության մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցների 4-րդ և 5-րդ դասարանների սովորողներ (յուրաքանչյուր դպրոցից 15-20 հոգի)

Բեմադրության օր՝ հոնվարի վերջին մեդիաուրբաթը

Բեմադրության սցենար՝

Չորս դպրոցների սովորողները շարքերով նստած են Մարմարյա սրահի աստիճաններին: Առաջին շարքը կանգնում է և սկսում ընթերցել պոեմի առաջին երկու տողը, հաջորդ երկու տողը կարդում են առաջին ու երկորոդ շարքերը միասին, այսպես հաջորդաբար բոլորը կանգնում են և շարունակում կարդալ մինչև ՝ ախ չէր քաշել նա իրեն օրում

Հնչում է կամ փափուռին կամ մանր վերվերին: Բոլորը շրջան են կանգնում և պարում են: Պարելուց հետո բոլորը միասին ասում են՝ Սկսեց մտածել դյութազուն ծերը՝ Մհերի մտածմունքը հնչում է ձայնագրությամբ, այդ ժամանակ բոլորը խառը նստում են գետնին ու մտախոհ դիրք ընդունում:

Մտածմունքն ավարտվում է, բոլորը արագ ոտքի են կանգնում մի մասը ասում է՝ ու միտք էր անում հսկա ծերունին, մյուս մասն արձագանքում նույնը: Առանձնանում են տղաների մի խումբ, արագ դուրս գալիս կենտրունից, իսկ մյուսները բաժանվում են երկու խմբի և կանգնում դեմդիմաց:

Առաջ են գալիս հրեշտակի հագուստով չորս աղջիկներ (4 դպրոցներից) և բարձրախոսով կարդում իրենց տեքստը:

Բոլորը միասին ՝ Ու էս երջանիկ ավետման օրից, երբ 9 ամիս……նույն օրը մեռան: Բոլորը միասին պպզում են:

Հնչում է ձայնագրություն՝ Հեյ ուր ես Դավիթ հայոց պահապան

Քարը պատռվի-դուրս արի մեյդան

Սրահի երկու կողմից կենտրոն են գալիս Դավիթներ՝

Ով քնած է արթուն կացեք…. Միասին կարդում են

Հնչում է յարխուշտան կենտրոնում պարում են, կողքի կանքնածները տեղում են պարում:

Պարն ավարտվում է, հնչում է ձայնագրությունը դարձեք եկած ճանապարհով, ձեր հայրենի հողը Մսրա, սովորողերը խառը քայլքով անցուդարձ են անում կենտրոնում և միասին, բայց թե մին էլ զենք ու զոռով վեր եք կացել դուք մեր վրա, հորում լինեք քառսուն գազ խոր, թե ջաղացի քարի տակին, կելինեն ձեր դեմ ինչպես էսօր, սասմա Դավիթ, թուր կեծակին….

Համահեղինկներ՝ Ամիջանյան Մարինե, Աբրահամյան Արմինե, Բալջյան գոհար, Շահբազյան Քրիստինե

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s