Posted in Մեդիակրթություն 17-18 ուստարի, Uncategorized

Մայրենի 4-րդ դասարան

Մայիսի 21-25

  • Լեզվական աշխատանք՝ կրկնություն՝ բառակազմությունից ՝ պարզ, ածանցավոր, բարդ և բարդ ածանցավոր բառեր:
  • Ստեփան Զորյան «Վախը» (ընթերցարան էջ 107), առաջադրանքներ՝

Տեքստի առաջին հատվածից դուրս գրել ան նախածանցով երեք բառ:
Տեքստի առաջին նախադասությունը համառոտագրել՝ թողնել միայն ենթական ու ստորոգյանը
Տեքստից դուրս գրել ուրիշի ուղղակի խոսքի մեկ օրինակ

  • Առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4, 6, 7, 8:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 76, 77:
  • Քննության նախապատրաստում՝ Առյուծ արքան
  • Անդրադարձ ֆլեշմոբի առաջադրանքներին՝ ֆլեշմոբ մայիս 

Մայիսյան հավաք՝ 14-18

Մայիսի 7-11

Մայիսի 3-5

Ապրիլի 16-20

Ապրիլի 9-13

Ապրիլի 3-7

Մարտի 19-23 նախագծային շաբաթ

  • Կարդում ենք Չարենց:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ  59, 60
  • Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ» ընթերցարանի 77-81 էջերը  կարողանալ շատ լավ կարդալ:

Մարտի 12-17

Մարտի 5-7

Փետրվարի 26-մարտի 2

Փետրվարի 19-23

Փետրվարի 12-16

  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 48, 49
  • Քննության նախապատրաստական աշխատանքներ: Տեքստ երրորդ:
  • Հորինիր հեքիաթ «Չաղչաղ թագավորը» վերնագրով:
  • Լեզվական աշխատանք՝ Գոյական, Առաջադրանք 1 , Առաջադրանք 2)4-րդ բութի կետադրություն
  • Բարեկենդանի ծեսի նախագիծ. «Ցորեն եմ ցանե արտը» երգը փոխադրել աշխարհաբար, աշխարհաբար տարբերակից դուրս գրել բոլոր գոյականները և դարձնել հոգնակի:
  • Հ. Թումանյան «Քեֆ անողին քեֆ չի պակսիլ» (Ընթերցարան էջ 15)

Փետրվարի 5-9

Հունվարի 29-փոտրվարի 2

  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 43, 44, 45:
  • Վ. Տերյան «Երկու ուրվական»:
  • Հ. Թումնայան, հուշեր Թումանյանի մասին, ընդհանուր տեղեկություններ ներա կենսագրությունից:
  • Հ. Թումանյան «Շունը» (Ընթերցարան էջ 181), առաջադրանքներից:
  • Քննության նախապատրաստական աշխատանքներ: Տեքստ առաջին:
  • Լեզվական աշխատանք՝ Առաջադրանք 2 ,  Առաջադրանք 2

Հունվարի 22-26

  • Դիջիթեքի հայտերի դիտում, կարծիքների թողակում:
  • Գրիմ Եղբայրներ «Սագարած աղջիկը» (Ընթերցարան, էջ 231):
    Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 5, 6:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 40. բոլորը, բացի առաջին առաջադրանքից, 42
  • Վ. Տերյան «Երկու ուրվական»

Դեկտեմբերի 18-22

 

Դեկտեմբերի 11-15

Դեկտեմբերի 4-8

Նոյեմբերի 27-դեկտեմբերի 1

Նոյեմբերի 20-24

  • «Սասնա ծռեր» էպոսի 7-9-րդ հատվածների բոլոր առաջադրանքները կատարել: Կարդալ 10-12-րդ հատվածները, կարողանալ մինչ այդ մեր կարդացածը պատմել:
  • Լեզվական աշխատանք՝ Բառակազմություն:
  • Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն: Սովորում ենք մեր կրթահամալիրի հիմնը. «Անդաստան»:
  • Քայլերը
    • Սովորողները բաժանվում են 3-4 հոգանոց խմբերի և յուրաքանչյուր խումբ վերլուծում է բանաստեղծության տրված հատվածը, բառարանի կամ ընկերների օգնությամբ փորձում բացատրել անհասկանալի բառերը:
    • Յուրաքանչյուր խումբ անգիր սովորում և ներկայացնում է բանաստեղծության՝ իրեն հանձնարարված հատվածը: Ներկայացման ձևը որոշում են սովորողները:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ 28, 29-ի վերջինը:

Նոյեմբերի 13-17

  • «Սասնա ծռեր» էպոսի 6-րդ,   հարցերին պատասխանել, ձայնագրվել, նկար նկարել հատվածի համար, փոխադրել աշխարհաբար:
  • Կարդալ էպոսի 7-9-րդ հատվածները, համառոտ պատմել, դուր եկած հատվածը ձայնագրվել, տվյալ հատվածի համար նկար նկարել, առաջադրանքերը կատարել:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 24, 25:
  • Լեզվական աշխատանք՝ Յ-ի ուղղագրությունը, Ռաջադրանքներ:

Նոյեմբերի 6-10

Հոկտեմբերի 23-27

  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 20, 19
  • Լեզվական աշխատանք՝ Ը-ի ուղղագրությունըառաջադրանք 1
  • Հ. Սահյան «Մայրամուտ», ընթերցարան, էջ 143: Բանաստեղծությունը նկարել, ձայնագրվել և տեղադրել բլոգում:
  • Ավ. Իսահակյան «Երջանիկ խրիթը», ընթերցարան, էջ՝ 45, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից ՝1, 5, 6:
  • Գետը քաղաքում նախագիծ

Հոկտեմբերի 16-20

  • Ավ. Իսահակյան «Նուկիմ քաղաքի խելոքները». ընթերցարան էջ 23, Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 5, 6, 7 (բլոգում հրապարակել և նկարել), 8, 10 (բլոգում հրապարակել և նկարել):
  • Լեզվական առաջադրանք՝

Գրել 6-ական բառ, որոնք սկսվեն Ե-ով և Է-ով:
Գրել 5 բառ, որոնք բառամիջում կամ բառավերջում ունենան Է տառը, օրինակ՝ հնէաբան:

Հոկտեմբերի 9-13

Հոկտեմբերի 2- 6

  • Աշխատանք գիրք-տետրով 11, 13, 14
  • Լեզվական առաջադրանք՝
  1. Գրել 10-ական բառ, որոնք սկսվեն Ո-ով և Օ-ով:
  2. Գրել 6 բառ, որոնք բառամիջում կունենան Օ տառը, օրինակ՝ անՕգուտ

Սեպտեմբերի 25-29

Սեպտեմբերի 19-22

  1. Գործնական աշխատանք՝ Վանկատեք բառերը՝ հեռախոս, մրցանակ, հոգենավ, հոգեհան, սրբիչ, լսափող, ինքնագնաց, սափրիչ, մրցույթ, վագր, տետր, անգլուխ, մաշիկ, տաշտակ, զարթուցիչ:
  2. Գործնական աշխատանք ՝  Վանկատեք բառերը` չմոռանալով գաղտնավանկի ը-ի մասին տնակ, մանկական, ծանրամարտ, մանրադրամ, մեղրահաց, կիսակառույց, փոքրություն, լրատվական, քաղցրահամ, ընձուղտ, գլխաշոր, ցուցափեղկ, վագրաձի, լուսավորություն, լայնություն, բարձրություն, ծաղկաման, մետրանոց, սրամիտ։
  • Վ. Սարոյան «Ծիրանի ծառը» հատվածը: Առցանց դաս:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 6, 7, 8

Սեպտեմբերի 4-8

Նախագծային ուսուցման շամաբաթ՝ Ամառային ընթերցանությունը՝ խաղերով

Սեպտեմբերի 11-15

  • Վ. Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում» ընթերցարանի 123 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 5, 6, 7, 8, 13:
  • Հնչյուն և տառ, հայերենի այբուբենը:
  • Գործնական աշխատանք 1. Հաշվել նշված բառերի տառերի և հնչյունների քանակը՝ երզ, որդի, սղոց, հոգի, ովքեր, ես, ենք, մորեղբայր, Երևան, բարև, տերև, գնդակ, հիշել:
  • Գործնական աշխատանք 2. Գրեք թե բառերը քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն՝ ոզնի, մորաքույն, ամենաերկար, հնդկահավ, երազանք, որսորդ, ամենաորակյալ, եղևնի, եվրոպական, ամերիկական:
  • Գործնական աշխատանք 3. Գրեք բառեր, որոնք սկսվեն Ո կամ Ե տառով, հաշվեք դրանց հնչյունների և տառերի քանակը, եթե տառերն ու հնչյունները քանակով չեն համապատասխանում գրավոր բացատրեք պատճառը:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 3, 4, 5, 7-ի առաջինը:
Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s