Posted in Երկարացված օր 2015-2016, Uncategorized

Գունային մտածողության զարգացում

DSC084922-րդ դասարանի սովորողների տրվել էին թղթե գլանակներ, որոնք պետք է գուաշով ներկվեին ու արտատպվեին տղթի վրա: Քանի որ ներկը թղթին արտատպվում էր ոչ լիարժեք, այդ պատճառով թղթի սպիտակ հատվածները հնարավոր էր լինում այլ գույներով լրացնել: Այս կերպ սովորողներն իրենց համար նոր երանգներ բացահայտեցին, պարզեցին, թե այս կամ այն գույնի միախառնումից ինչ նոր գույներ կարելի է ստանալ:

 

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s