Posted in Մեդիակրթություն 16-17 ուս.

Մայրենի 4-րդ դասարան

Մայիսի 22-26

Թելադրություն՝ Տաճարի բացումը, Խոսրովի անտառումՏերևի ծնունդը:

Մայիսի 15-20

Աշխատանք գիրք-տետրով՝ 64 և 65 էջերի 1-ին և 2-րդ առաջադրանքները,66-ի առաջինը, 67ի նախավերջինը և վերջինը:

Թելադրություն՝ ԳիշերՏաճարի բացումը:

Հ. Սահյան «Ի՞նչ կատարվեց…»՝ Հ. Սահյան:

Ս. Զոյան «Վախը» էջ 107, հարցեր և առաջադրանքներ 1, 2, 4, 5, 7, 10, 8-ը հրապարակել բլոգում:

Ս. Զորյան «Չալանկը» էջ 175, հարցեր և առաջադրանքներ 2, 4, 6, 8-ը բլոգում:

Մայիսի 10-12

Մայիսի 2-5

  • Քննության նախապատրաստում
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 62-ի վերջինը, 63-ը և տնային 61:
  • Ղ. Աղայան «Անահիտ» հեքիաթը 206-211 էջ, Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 4, 5: 211-217 էջ, Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 5, 6

Ապրիլի 25-28

  • Ղ. Աղայան «Անահիտ» հեքիաթը:էջ 197-202 հատվածը, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 4, 6, 7: 203-206 հատվածը, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 5, 7-ը բլոգում:
  • Քննական թելադրություն՝ տեքստ 10, 11:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ էջ 59, 60:
  • Գոյական, ածական և թվական խոսքի մասերի կրկնություն, լեզվական առաջադրանքներ:

Ապրիլի 18-21

  • Ղ. Աղայան «Անահիտ» հեքիաթը: էջ 197-ի հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4, 5: էջ 197-202 հատվածը, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 4, 6, 7:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով 57, 58
  • Թվական՝ դասական, կոտորակային, Թվականառաջադրանք 1:
  • Քննության նախապատրաստում՝ 10:

Ապրիլի 10-14

Ապրիլի 3-7

Մարտի 20-24

Վախթանգ Անանյան «Ընտանի օձեր» էջ 29. Հարցեր և առաջադրանքներ 3, 4, 5, 6, 8

Վախթանգ Անանյան «Թուխիկը» էջ 38. Հարցեր և առաջադրանքներ 1, 5, 6, 7, 8,

Ստեղծագարծական աշխատանք ՝ «Իմ սիրած կենդանին»

Վախթանգ Անանյան «Գիտնականը» էջ 35. Հարցեր և առաջադրանքներ 2, 6, 9, 12:

Քննության նախապատրաստում՝ տեքստ 3, տեքստ 4:

Աշխատանք գիրք-տետրով 51, 50

Մարտի 13-17

Մարտի 6-10

  • Եղիշե Չարենց- Չարենցի մասին տեսանյութերի պատրաստում: 1, 3, 4, «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծությունները:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 48, 49: Գոյականի վերջավորությունները, առաջադրանք 1: Քննության նախապատրաստում. տեքստ 1:

Փետրվարի 27-մարտի 3

  1. Հովհաննես Թումանյան   «Անբախտ վաճառականները»: Հարցեր և առաջադրանքներ:
  2. Լեզվական գործունեություն՝ Գոյականի թիվը՝ Առաջադրանք 1, առաջադրանք 2:
  3. Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 47, 46:

Փետրվարի 20-24

  1. Հովհաննես Թումանյան   ի՜նչ լավ են սարի վրա,  Իմ երգը«Արծիվն ու կաղնի»:
  2. Աշխատանք գիրք-տետրով՝ 44, 45:
  3. Լեզվական գործունեություն՝ Գոյական:

Փետրվարի 13-17

  1. Վ. Տերյան «Հրաժեշտի խոսքերից»
  2. Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 39-ի վերջինը, 42, էջ 40, բացի առաջինից: Ուշադրություն դարձրեք բառերի ուղղագրությանը:
  3. Հ. Թումանյան «Հսկան»: Հարցեր և առաջադրանքներ
  • Բնութագրեք իշխանին, հսկային և հսկայի մորը:
  • Ո՞վ է այս բալլադում ամենախելացին: Պատասխանը հիմնավորեք:
  • Դուրս գրեք բալլադի այն հատվածը, որտեղ խտացված է բալլադի ողջ ասելիքը:
  • Կարելի՞ է ասել, որ հսկան աշխարհի ամենաուժեղ մարդն է: Պատասխանը հիմնավորեք:
  • Ի՞նչ է մեզ սովորեցնում այս բալլադը:
  1. Լեզվական նյութ՝
  • Գրեք 10-ական պարզ, բարդ և ածանցավոր բառեր:
  • Բարդ բառերի առաջին արմատները վերցրեք և դրանցից ածանցավոր բառեր ստացեք

Դասագիրք, մարզադահլիճ, գրավոր, լուսատում, մարդակեր, հողագունդ, մսատու, գործադիր, գլխամաս, ծաղկազարդ:

  • վեր, արտ, ներ, չ, ոտ, իկ, ացի ածանցներով կազմեք պարզ ածանցավոր բառեր:

Փետրվարի 6-10

  1. Տերյանի Fatum բանաստեղծությունից դուրս գրել 4 ածանցավոր և 2 բարդ բառերը գտեք և դուրս գրեք:
  2. Գրեք ուհի, ություն, եղեն, իչ, ան, դժ, ային ածանցվերով որքան կարողքեք շատ պարզ ածանցավոր բառեր:
  3. Մայրաքաղաք, լեզվակռիվ, հոգեհաց, դասաժամ, վարդագույն բառերի վերջին արմատը վերցրեք և կազմեք այնպիսի բարդ բառեր, որոնցում սրանց վերջին արմատը կդառնա առաջին արմատ, օրինակ՝ հեռախոս- խոսափող:

Հունվարի 30-Փետրվարի3

  • Հունվարյան ճամբարի ամփոփում, հաշվետվություն: Հաշվետվության ձև: Հաշվետվությունները հրապարակել բլոգի Ճամբար բաժնում, հղումն ուղարկել ինձ:
  • Չախչախ թագավորը: Հացեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4: Հորինել հեքիաթ «Չաղչաղ թագավորը» վերնագրով:
  • Վահան Տերյան «Մթնշաղ»Fatum
  •  Հովհաննես Թումանյան «Հայոց վիշտը»:

Հունվարի 23-27

  • Դիջիթեքյան հայտերի դիտում, քննարկում:

Դեկտեմբերի 19-23

Դեկտեմբերի 12-16

  1. Առաջադրանքներ բառակազմության վերաբերյալ 
  2. Աշխատանք գիրք-տետրով ՝ջ 33, 34 էջի բոլոր առաջադրանքները, բացի վերջինից:
  3. Ամանորյա նախագիծ՝

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2

Նոյեմբերի 21-25

  • Ինչ է էպոսը, ինչպիսին են էպոսի հերոսները:
  • Հ. Թումանյանի «Սասունցի Դավիթ» պոեմը էջ 61-62, հարցեր և առաջադրնքներ բաժնից 1, 2, 3:
  • Լեզվական գործունեություն Յ-ի ուղղագրությունը, առաջադրանք
  • Աշխատանք գիրք-տետրով՝ 27-ի առաջինը, 28-ի վերջին երկուսը, 29-ի վերջինը, 31-ի առաջին 2-ը:

Նոյեմբերի 14-18

  1. Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոն
  • Ի՞նչ գիտենք, ի՞նչ չգիտենք մեր կրթահամալիրի մասին:
  • «Իմ նվերը կրթահամալիրին»
  • Ներկայացնել ընտանիքի անդամներին, պատմել նրանց գործունեության մասին:
  • «Ինչո՞վ է տարբերվում իմ դպրոցը՝ ծնողներիս, տատիկ, պապիկիս դպրոցներից, իմ ուսուցիչները՝ նրանց ուսուցիչներից»
  • «Կրթահամալիրի քարտեզը»-կազմում են սովորողներ
  1. Աշխատանք գիրք-տետրով 25, 27-ի առաջին երկուսը,24:
  2. Լեզվական գործունեություն և-ի ուղղագրությունը, առաջադրանք 1, առաջադրանք 2

Նոյեմբերի 7-11

Նոյեմբերի 1-5

Հոկտեմբերի 17-21

  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 16, 17
  • Լեզվական նոր նյութ , գործնական առաջադրանք, գրել 10-ական բառեր, որոնք կսկսվեն ե-ով և է-ով:
  • Ավ. Իսահակյան «Նուկիմ քաղաքի խելոքները» հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 5, 6, 7, 8, 11 (7-րդ և 11-րդ առաջադրանքները տեղադրիր բլոգումդ):
  • Հ. Սահյան «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է» ընթերցարանի 22 էջ, հարցեր և առաջադրանքեր բաժնից 1, 2, 3:

Հոկտեմբերի 10-14

Հոկտեմբերի 3-7

Սեպտեմբերի 26-31

Սեպտեմբերի 19-24

Սեպտեմբերի 13-16

  • Առցանց դաս
  • Ֆլեշմոբի առաջադրանքների քննարկում
  • Վ. Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան» կարդալ, գրել, թե ինչ սովորեցրեց առակը, համացանցում գտնել, թե ինչ է առակը, ինչ առանձնահատկություններ ունի և կարդալ մի որևէ առակ՝ դասարանում ներկայացնելու համար:

Սեպտեմբերի 5-9

  • Ամառային ընթերցանության հարցում, գնահատում:
  • Իմ ամառային հանգիստը- ստեղծագործական աշխատանք:
  • Հնչյուն և տառ, հայերենի այբուբենը:
  • Գործնական աշխատանք 1. Հաշվել նշված բառերի տառերի և հնչյունների քանակը՝ երզ, որդի, սղոց, հոգի, ովքեր, ես, ենք, մորեղբայր, Երևան, բարև, տերև, գնդակ, հիշել:
  • Գործնական աշխատանք 2. Գրեք թե բառերը քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն՝ ոզնի, մորաքույն, ամենաերկար, հնդկահավ, երազանք, որսորդ, ամենաորակյալ, եղևնի, եվրոպական, ամերիկական:
  • Գործնական աշխատանք 3. Գրեք բառեր, որոնք սկսվեն Ո կամ Ե տառով, հաշվեք դրանց հնչյունների և տառերի քանակը, եթե տառերն ու հնչյունները քանակով չեն համապատասխանում գրավոր բացատրեք պատճառը:
  •  ՎԱՆԿ
  • Գործնական աշխատանք 4. Վանկատեք բառերը՝ հեռախոս, մրցանակ, հոգենավ, հոգեհան, սրբիչ, լսափող, ինքնագնաց, սափրիչ, մրցույթ, վագր, տետր, անգլուխ, մաշիկ, տաշտակ, զարթուցիչ:
  • Գործնական աշխատանք 5.Վանկատեք բառերը` չմոռանալով գաղտնավանկի ը-ի մասին
  • Տնակ, մանկական, ծանրամարտ, մանրադրամ, մեղրահաց, կիսակառույց, փոքրություն, լրատվական, քաղցրահամ, ընձուղտ, գլխաշոր, ցուցափեղկ, վագրաձի, լուսավորություն, լայնություն, բարձրություն, ծաղկաման, մետրանոց, սրամիտ։
  • Իմ առաջին օրը դպրոցում (գրեք, այն մասին, թե ինչ եք հիշում, երբ 6 տարեկանում դպրոց եկաք)- ստեղծագործական աշխատանք:

Սեպտեմբերի 1-2

  • Վ. Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում» ընթերցարանի 123 էջ:
  • Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 5, 6, 7, 8, 13:
Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s