Posted in Uncategorized

Մայրենի 5-րդ դասարան

Մայիսի 23-37

  • Հ. Թումանյան «Ահմադը» ընթերցարանի 245 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 6:
  • Հովհաննես Շիրազ «Վերելք», ընթերցարանի 211 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 6:
  • Հովհաննես Թումանյան «Ադամյանի օրերից», ընթերցարանի 249 էջ, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 5, 7, 9:
  • Գ/Ք 265, 366, 371-373, ուրիշի ուղղակ, անուղղակի խոսք, դրա կետադրությունը:

Մայիսի 16-20

  • Հրանտ Մաթևոսյան «Հացը» ընթեցարանի 118 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 3, 4, 5, 7, 11:
  • Գ/Ք- 345-346, բարդ նախադասություն 348-354 :
  • Վահան Թոթովենց «Քույրեր» ընթերցարան էջ 177: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 5, 7:
  • Վահան Թոթովենց «Քրիստինե» ընթերցարանի էջ 179: Հարցեր և առաջադրաննքեր բաժնից 2, 3, 5:

Մայրիսի 10-13

  1. Ինչի մասին է պատմվածքը:
  2. Իրականում ի՞նչ հասկացավ լեզվաբանը:
  3. Ի՞նչ է հայրենիքն ըստ քեզ:
  4. Ինչպես կբացատրես այդս տողերը – Էհ,- հարգալից ժպտալով՝ ասաց բանվորը,- ես եղե´լ եմ: Մենք եղե´լ ենք… Գիտե՞ք, թե մենք ամենաշատը որտեղ կուզենայինք լինել: Մեր հայրենիքում: Չնայած մենք ուղևորություն ենք ունեցել Ֆրանսիայում էլ, Գերմանիայում էլ, բայց ամենից շատ կուզեինք այստեղ լինել` Իտալիայում, չհեռանալ այստեղից, աշխատանք, լավ տուն ունենալ և հանգիստ ապրել մեր տանը:
  5. Ինչո՞ւ են մարդիկ հեռանում իրենց տներից:
  1. Բնութագրեք մորաքույր Ադային
  2. Ինչու էր մորաքույր Ադան հայտնվել ծերանոցում:
  3. Արդյո՞ք մորաքույր ադան մեղադրում էր իր երեխաներին. Մեջբերեք ձեր խոսքերը հաստատող հատվածը:
  4. Ծերանոցի մյուս մարդիկ ի՞նչ էին մտածում իրենց երեխաների մասին. Գտեք հատվածը:
  5. Ըստ ձեզ ինչո՞ւ էր պատմվածքում բերված թռչունների օրինակը:
  • Լեզվական գործունեություն՝ կոչական՝ Գ/Ք 338, 339, 340, 342-344, 346, 347:
  • Լեզվական գործունեություն՝  Առաջադրանք 1

Հարցեր և առաջադրանքներ:

  1. Ինչի մասին է պատմվածքը:
  2. Իրականում ի՞նչ հասկացավ լեզվաբանը:
  3. Ի՞նչ է հայրենիքն ըստ քեզ:
  4. Ինչպես կբացատրես այդս տողերը – Էհ,- հարգալից ժպտալով՝ ասաց բանվորը,- ես եղե´լ եմ: Մենք եղե´լ ենք… Գիտե՞ք, թե մենք ամենաշատը որտեղ կուզենայինք լինել: Մեր հայրենիքում: Չնայած մենք ուղևորություն ենք ունեցել Ֆրանսիայում էլ, Գերմանիայում էլ, բայց ամենից շատ կուզեինք այստեղ լինել` Իտալիայում, չհեռանալ այստեղից, աշխատանք, լավ տուն ունենալ և հանգիստ ապրել մեր տանը:
  5. Ինչո՞ւ են մարդիկ հեռանում իրենց տներից:

Ջանի Ռոդարի «Ծեր մորաքույր Ադան»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Բնութագրեք մորաքույր Ադային
  2. Ինչու էր մորաքույր Ադան հայտնվել ծերանոցում:
  3. Արդյո՞ք մորաքույր ադան մեղադրում էր իր երեխաներին. Մեջբերեք ձեր խոսքերը հաստատող հատվածը:
  4. Ծերանոցի մյուս մարդիկ ի՞նչ էին մտածում իրենց երեխաների մասին. Գտեք հատվածը:
  5. Ըստ ձեզ ինչո՞ւ էր պատմվածքում բերված թռչունների օրինակը:

Ջ. Ռոդարի «Երիտասարդ խեցգետինը»

Ապրիլի 18-22

Ղ. Աղայան «Զանգի-Զրանգի» հեքիաթը :

Գործնական աշխատանքներ՝ 5-ր Առաջադրանք 2 , 5-րդ առաջադրանք 1Գ/Ք 322-327 նոր դաս. Լրացումներ: Ենթակայի և ստորոգյալի լրացում:

Ղ. Աղայանի «Տորք-Անգեղ» բանաստեղծությունը՝ Ղ. Աղայան Տորք-Անգեղ:

Ապրիլի 11-15

Ղ. Աղայնաի «Եղեգնուհի» հեքիաթի  երեք հատվածները՝Եղեգնուհի մաս 1-ին Եղեգնուհի մաս 2-րդ Եղեգնուհի մաս 3-րդ և 4-րդ:

Լեզվական գործունեություն. Ստորոգյալ, ենթական, առաջադրանք Գ/Ք 314-317:

Ապրիլի 4-8

Գ/Ք 306-311

Գործնական աշխատանք՝բայի 3 հատկանիշները Բայի երեք հատկանիշները

Ղ. Աղայան «Կենդանիների վեճը» առակ: Առցանց դաս:

Ղ. Աղայան «Լուսնահաչ»

Մարտի 29-ապրիլի 1

Ակսել Բակունց  «Լառ-Մարգարը» քննարկում: Անդրադարձ հետևյալ հարցերին 4, 5, 6, 7:

Հովհաննես Շիրազ «Գարնանամուտ» ընթերցարանի 112 էջ:

Հակոբ Պարոնյան «Քաղաքավարության վնասները», էջ 268: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 3, 4, 6:

Գ/Ք 289, 290: Բայի ամփոփում: Նախադասություն՝ 291-294

Մարտի 14- 18

Գրավոր աշխատանք՝ Գրավոր աշխատանք 5:

Ֆլեշմոբի քննարկում:

Ակսել Բակունց «Լառ Մարգարը», էջ 279, հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 4, 5, 6, 8:

Գործանակն աշխատանք 284-287, 289. 290:

Փետրվարի 9-12

Առցանց դաս նվիրված մայրիկներին:

Գործնական աշխատանքներ՝գոյական, ածական, թվականԳոյական, ածական, թվական 2:

Ակսել Բակունց «Մթնաձորը»- ընթերցարանի 256 էջ:Փետրվարի 29-մարտի 4

Կարդում ենք Չարենց նախագծի ամփոփում:  «Լուսամփոփի պես աղջիկ» և «Կյանքը-երգի, երկնքի պես…» բանաստեղծությունները:

Հ. Թումանյան «Գելը» ընթերցարանի 73-րդ էջը: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4:

Գ/Ք 271-278, 278-283

Արդյունքներ.

Մերի Ղազարյանը կարդում է Թումանյան, Մերի Ղազարյնաը կարդում է Չարենց

Վալերի Բալասյան- Համերգ, Լուսամփոփի պես աղջիկ

Հրաչ Սոսյան- Թմկաբերդի առումը

Լեոն Ավետյան — Պատրանք,  Լուսամփոփի պես աղջիկ

Ալբերտ Ղարագյոզյան- Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն…, Հե՜յ, կանաչ ախպեր

Դավիթ Օունլի — Ինչքան որ հուր կա իմ սրտում…

Փետրվարի 22-26

Առցանց դաս՝ նվիրված մայրենիի օրվան:

Եղիշե Չարենց — Տեղեկություններ գտնել Չարենցի մասին, պատրաստել տեսանյութ, անգիր սովորել Եղ. Չարենցի ընթերցարանի 67 էջի վրա գտնվող <<Մորս համար մի գազել>> բանաստեղծությունը: Էեկտրանոյին գիրք

Անգիր սովորել Չարենցի  առաջին չորս բանաստեղծությունները:

Լեզվական նյութ բայր դեմք, Գ/Ք  253, 254, 264, 265, 266-270

ԱրդյունքՄայրենիին նվիրված առցանց դաս

Արյունքներ. առցանց դաս ֆլեշմոբի վերաբերյալ:

Փետրվարի 15-19

Ֆլեշմոբի առաջադրանքների առցանց և դասարանական քննարկում՝ petrvar:

Լեզվական աշխատանք- դերանուն և բայ, Գ/Ք- 243,-249:

Հ. Թումանյանի բոլոր հեքիաթները կարդալ և կարողանալ պատմել:

Եղ. Չարենց. Տեղեկություններ գտնել Չարենցի մասին, պատրաստել տեսանյութ, անգիր սովորել Եղ. Չարենցի ընթերցարանի 67 էջի վրա գտնվող <<Մորս համար մի գազել>> բանաստեղծությունը:

Փետրվարի 8- 12

Հ. Թումանյան «Թմկաբերդի առումը» պոեմը՝ Թմկաբերդի առումը 1  Թմկաբերդի առումը 2 :  Մեդիանյութ պատրաստել:

Լեզվական նյութ- Թվականներ՝ Թվական:

Գործնական աջառադրանք կից փաստաթղթով՝ Ածական թվական: Գ/Ք 232-234 վերջին ամփոփումը կարդալ:

Փետրվարի 1-8

Ածականներ. Համեմատության աստիճանները: Լեզվական առաջադրանքներ՝ Առաջադրանք 1. ածականԱռաջադրանք 2. ածականներ:

Դիջիթեքի հայտերի նախապատրաստում, Դիջիթեքի անվանակարգերի քննարկում:

5-րդ դասարանցիներ- Սուտասանը – մինիբեմականացում

Անգիր սովորել Հ. Թումանյանի «Հյոց վիշտը» բանաստեղծությունը:

Պատասխանել հարցերին՝

Ինչու է հեղինակը հայոց վիշտհ համեմատում մեծ ծովի հետ, ի՞նչ վիշտ ունի հայ ժողովուրդը:

Ինչո՞ւ է հեղինակի հոգին տառապում հայ ժողովրդի դարդերով:

Նախընտրությամբ որևէ բանաստեղծություն սովորել և ներկայացնել մեդիանյութի տեսքով:

Հունվարի 11-18

  1. Մասնակցություն ֆլեշմոբին: Ընտրեք առաջադրանքներից գոնե մեկը, այն կատարեք, ուղարկեք, որ ես ստուգեմ, հետո հրապարակեք բլոգում, Հիմնական դպրոցի ենթակայքում: Ֆլեշմոբին կարող եք մասնկցել մինչև հունվարի 15-ը:
  2. Առաջադրանքներ Գ/Ք-ով 209, 210, 211, 214:
  3. Ընթերցարանի 140 էջից կարդալ Հ. Թումանյանի «Անգին քարը» հեքիաթը:
  4. Առցանց դաս
  5. Ստեղծագործական աշխատանք- «Բարության անհավանական արկածները»: Ձեր աշխատանքները կուղարկեք ինձ, ես կստուգեմ, հետո միայն կհրապարակեք ձեր բլոգներում և կայքում:

Դեկտեմբերի 21-25

Սուրբ ծննդյան առավոտ — https://topchyanhasmik.wordpress.com/2012/04/01/%D5%BD-%D5%AE%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%A4%D5%AB-%D6%85%D6%80%D5%BE%D5%A1-%D5%A1%D5%BC%D5%A1%D5%BE%D5%B8%D5%BF%D5%A8/

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Ինի մասին էր պատմվածքը:
  2. Ինչու տղայի հորը այդքան դուր եկավ նրա պատրաստած նվերը:
  3. Ինչ ես կարծում, եթե տղան կաթը կթլու փոխարեն երկու դույլ կաթ գներ հոր համար, դա նրան ավելի շա՞տ չէր ուրախացնի:
  4. Բնութագրիր տղայնի
  5. Բնութագրիր տղայի հորը և մորը:
  6. Ինչպիսի ծնողներ էին նրանք: Պատասխանդ հիմնավորիր տեքստի համապատասխան հատվածով:
  7. Մանկության սուրբ ծննդյան այդ առավոտից տղայի մեջ ի՞նչ մնաց:
  8. Ինչու արդեն տղամարդ դարձած տղան որոշեց թանկարժեք նվերի փոխարեն ընդամենը մի շնորհավորական բացիկ տալ իր սիրելի կնոջը:
  9. Դուրս գրիր պատմվածքի ամենահուզիչ հատվածը:

Ամանորյա խնձորով բլիթի պատրաստում՝ բաղադրություն՝ մածուն, մարգարին, ալյուր, սոդա, խնձոր, ընկույզ, շաքարավազ:

Ամանորյա ճամբարայի ռադիոնյութի պատրաստում:

Դիմակահանդեսի նախապատրաստում:

Ամանորյա մուլտֆիլմի դիտում, քննարկում- https://www.youtube.com/watch?v=WrsrpeGcJFY

Դասարանի տոնական ձևավորում. Անհրաժեշտ պարագաներ- լույսեր, կապույտ թղթեր:

Ամանորյա ֆիլմի դիտում- http://gidonline.club/2011/12/fred-klaus-brat-santy/

Դեկտեմբերի 14-18

Առցանց դաս- Ստեղծագործական աշխատանք. Գիշերվա լռության մեջ:

Վրթանես Փափազյան- <<Ըմբոստի մահը>> , Հ/Ա բաժնից 1, 2, 3, 4, 5:

Առցանց դաս- Քեզ բնորոշիր, ինչպիսի՞ն ես դու և եթե դու լինեիր այնտեղ, ի՞նչ դիրք կբռնեիր:

Հ. Մաթևոսյան <<Կանաչ դաշտը>> Հ/Ա բաժնից 1, 2, 3, 4, 67, 11:

Առցանց քննարկում — Այս պատմվածքով հեղինակն ի՞նչ էր ցանկանում ասել:

Ամփոփում՝ գոյականների տեսակները՝ հատուկ և հասարակ, անձնանիշ և իրանիշ:

Գոյականի թիվը Գ/Ք 178-194, Գոյականի հոլովը Գ/Ք 196-203:

Դեկտեմբերի 7-13

Սեպտեմբերից մինչ այսօր սովորած բանաստեղծությունների հարցում և գնահատում: էջ 28, 36, 90, 117, 147, 175, 277:

Եղ. Չարենց <<Աշունը դեղնաթուխ…>> Հ/Ա 1, 2, 4, 6, 7:

Առցանց դաս – 2016-ի իմ նախագծերը, ինչ եմ ուզում սովորել և ինչպե՞ս

Ստեփան Զորյան <<Արջը>> էջ 39 1, 2, 3, 5, 7

Վահան Թոթովենց <<Ողտը>> էջ 57 Հ/Ա 1, 2, 5, 8, 10

Ի՞նչ է Մակբայը և ինչո՞վ է տարբերվում ածականից:  Գ/Ք  176-178, գոյականի տեսակները՝ հատուկ և հասարակ 179-183, անձնանիշ և իրանիշ 184-185:

Աշխատանքային առցանց թերթիկ: https://docs.google.com/forms/d/1lryCuper7wr-8yjiaScRuvwQ-p30Hgzfecdw6ECZJS0/edit

Արդյունքներ՝

Առցանց դասեր՝ Իմ սիրած կենդանին, Գիշերվա լռության մեջ, Ըմբոստի մահը

Նոյեմբերի 30-դեկտեմբերի 6

Հ. Թումանյան <<Ոսկե քաղաքը>> , էջ 14 Հ/Ա բաժնից 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12: Հեքիաթի աջաջին հատվածը դարձնել բարբառով:

Գ/ Ք- 158-166 Ի՞նչ է գոյական և ի՞նչ հարցերի է այն պատասխանում, ինչո՞ւ է կոչվում գոյական: 167-171 ինչ է մակբայը, 172-178:

Հ. Սահյան <<Ժայռից մասուր է կաթում>> էջ 36, Հ/Ա 2, 3, 4, 5:

Արդյունքներ՝

Հ. Թումանյանի <<Ոսկե քաղաքը>> հեքիաթի մի հատվածի փոխադրում Գորիսի բարբառով:

Մերի Ղազարյան

Նոյեմբերի 23-30

Դ. Վարուժան- «Հասուն արտ»՝ 1, 2, 3, 4, 5,, «Ցորյանի ծովեր»՝ 1, 4, 6, 7, 8:

Ստեղծագործական աշխատանք- բնության մի երևույթ նկարագրեք՝ օգտագործելով հետաքրքիր համեմատություններ և պատկերավորման այլ միջոցներ:

Գրավոր 5-րդ դաս.:

Գ/Ք- 145-148, Գրավորից հետո 149-158:

Նոյեմբերի 16-22

Առցանց դաս- Տոնից տոն- ամփոփում ենք մեր արածները:

Ո-Օ-ի, Ե-Է-ի ուղղագրության ամփոփում:

Գ/Ք 125-128, 131 (ստեղծ.), 132-136. 137 (ստեղծ.), 142-144

Ընթերցանության նյութեր – Ս. Զորյան <<Մի գիշեր անտառում>>,  <<Պապն ու թոռը>>,  <<Փորձանք>>:

Արդյունքներ

Տոնից տոն. արած-չարածի ամփոփում

Նոյեմբերի 9-15

Գրաբարի ուսուսում, առաջադրանքներ 7, 8, 9, Ընտրել Իսահակյանի բանաստեղծություններից որևէ մեկը, սովորել և կայքում ներկայացնել:

Գ/Ք 110-117, Պատասխանել հարցերին:

Ըստ կազմության բառերը քանի տեսակ են լինում

Ինչով են տարբերվում ածանցավոր բառերը բարդ բառերից, գրիր յուրաքանչյուրից երկուական օրինակ:

Ածանցների քանի տեսակ գիտես գրիր յուրաքանչյուր տեսակով երեքական բառ:

Գրիր բարդ ածանցավոր 7 բառ:

Բառերը երբ ե ն գծիկով գրվում, օրինակները գրիր:

Գ/Ք 118-120, 121-124:

Ինչու ենք մենք սեբաստացի- ստեղծագործական աշխատանք:

«Կրթահամալիրի քարտեզը»-ի կազմում, սովորել Վահագնի ծնունդը անգիր:

Արդյունքներ

Մայրիկիս,

Ընթերցում ենք Իսահակյան

Վահագնի ծնունդը- Հրաչ Սոսյան, Վալերի Բալասյան, Մերի Ղազարյան

Նոյեմբերի 2-9

Գրաբարի ուսուցում՝ Վահագնի ծնունդը, առցանց դասի մասնակցություն:

Ավետիք Իսահակյան՝ «Արագածին»՝ էջ 147. 1, 2, 3, 4, «Ես երգիչ եմ»՝ էջ 159. 1, 3: Բանաստեղծությունները ձայնագրության տեսքով ներկայացնել կայքում: Նախընտրությամբ սովորել Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծություններից որևէ մեկը և դասարանում ներկայացնել:

Բառակազմություն. գծիկով գրվող բառեր. աշխատանք գործնական քերականության գրքով՝ 98-110:

Աշխատանքային առցանց թերթիկ:

Նախագծի արդյունքներ՝

Առցանց դաս

Վալերի Բալասյան — http://himnakan.mskh.am/node/8737

Լեոն Ավետյան — http://himnakan.mskh.am/node/8736

Հրաչ Սոսյան — http://himnakan.mskh.am/node/8735

Ես երգիչ եմ — http://himnakan.mskh.am/node/8748

Ես որ մեռնիմ, Մոր սիրը, Ռավեննայում, Ես որ մեռնիմ, Ինձ հիշեք

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s