Posted in Uncategorized

Մայրենի 4-ևրդ դասարան

Մայիսի 16-20

  • Գիրք-տետր էջ 101-ի վերջին առաջադրանքը, 103, 105-ի վերջինը:
  • Քննական թեստերի լրացում:

Մայրիսի 10-13

  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 98, 99-ի առաջինն ու վերջինը, 100:
  • Թեստային աշխատանք, քննության նախապատրաստում:

Ապրիլի 25-29

Ապրիլի 18-22

Ապրիլի 11-15

  • Ղ. Աղայնաի «Անահիտ»  հեքիաթի  206-211 էջերը կարդալ, հարցեր, առաջադրանքներ բաժնից 2, 4, 6: 211-217 էջերը և հարցեր, առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 4, 7:
  • Գործնական աշխատանք բայի խոնարհման վերաբերյալ:
  • Աշխատանք գիրք-տետրով 86-ի առաջին առաջադրանքը, 89, 84, 85:

Ապրիլի 4-8

  • Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 81, 82-ի առաջինը,  80, 83
  • Ղազարոս Աղայանի «Անահիտ» հեքիաթի 202 էջի հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 2, 4, 6, 7:
  • Գործնական աշխատանք4-րդ բայի 3 հատկանիշները 2
  • Ղ. Աղայանի «Կենդանիների վեճը» առակը և առցանց դասը:
  • Ղազարոս Աղայանի «Անահիտ» հեքիաթի 203-206 էջերը, էջ 206-ից 2, 5, 6:
  • Ղ. Աղայան «Լուսնահաչ»

Մարտի 29-ապրիլի 1

  • Աշխատանք գիրք-տետրով 76, 78, 77-ի առաջին երկու առաջադրանքը, 79:
  • Անահիտ հեքիաթը 192-196: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 3. 4, 5:
  • Լեզվական նոր նյութ բայեր՝ Բայ: գործնական աշխատանք՝ 4-րդ Բայի երեք հատկանիշները

Մարտի 14- 18

  • Գրավոր աշխատանք՝ Գրավոր աշխատանք 4:
  • Ֆլեշմոբի քննարկում: Չարենցի 5-րդ բանաստեղծությունը:
  • Աշխատանք գիրք տետրով -72-ի առաջին երկուսը, 74-ի վերջինը, 75-ի առաջինն ու վերջինը: 71, 73:
  • Ղազարոս Աղայան «Անահիտը»- ընթերցարանի 186-192 էջ: Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 1, 5, 6:

Մարտի 9-12

Փետրվարի 29-մարտի 4

Փետրվարի 22-26

Առցանց դաս՝ նվիրված մայրենիի օրվան:

Կարդալ Թումանյանի <<Սասունցի Դավիթ>> պոմեը մինչև վերջ, կարողանալ պատմել, վերջին 7 տունը սովորել անգիր:

Եղիշե Չարենց — Տեղեկություններ գտնել Չարենցի մասին, պատրաստել տեսանյութ: Էեկտրանոյին գիրք

Անգիր սովորել Չարենցի  առաջին բանաստեղծությունները:

Լեզվական նյութ:

Որոշել հետևյալ գոյականների հոլովը

Մանկապարտեզից, հայրենիքում, երազով, ամուսնու, Մարոյի, ժամով, երջանկությամբ, հուսով, քարից, նստարանին, մազերին, վարկյանունմ, տիեզերքում, ավերակներից, աղջկան, աղջիկը, մորը, մոր, մայր, անկողնուց, հարգանքով:

Դաս. ածական: Լեզվական առաջադրանք՝Առաջադրանք. ածական:

Գիրք-տետր- 60, 61, 62-ի վերջինը,  64

Փետրվարի 15-19

Ֆլեշմոբի առաջադրանքների առցանց և դասարանական քննարկում՝ petrvar:

Գիրք-տետր էջ 49-50, 59, 60:

Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ» պոեմը 13-16, 16-20, Սասունցի Դավթ 21-րդ մաս:

Լեզվական առաջադրանք հոլովման և գոյականի թվի վերաբերյալ: Տեքստից դուրս գրել 20 գոյական որոշել դրանք իրանիշ են, թե անձնանիշ, եզակի են թե հոգնակի և որ հոլովով են դրված:

Փետրվարի 8- 14

Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ» պոեմը՝ ՍԱՍՈՒՆՑԻ ԴԱՎԻԹԸ 1  ՍԱՍՈՒՆՑԻ ԴԱՎԻԹԸ 2: Մեդիանյութ պատրաստել: Կարդալ Հ. Թումանյան «Սասունցի Դավիթ» պոեմի 9-13-րդ մասերը:

Լեզվական նյութ- Գոյականի հոլովումը:

Առաջադրանքներ

  1. Գործնական առաջադրանք. Հոլովեք հետևյալ բառերը՝ սեղան, գրիչ, տատիկ մայրիկ, լուսամուտ, քանոն, մահճակալ, տառ, գրիչ, ժամ, պատ, գարուն, աղջիկ, մեղու, ամառ:

2. Դուրս բերեք  ընդգծված գոյականները և գրեք, թե որ հոլովով են դրված:

Արմենը շատ էր սիրում մեքենաներ:

Աղջկա զգեստը պատռվեց:

Աշակերտի պայուսակի մեջ ինչ ասես որ չկար:

Հորդառատ անձրևից բոլորը թրջվեցին:

Շունը մոտեցավ տիրոջը և լեզվով դիպավ նրա ոտքերին:

Արդյունքներ՝ Ներկայացում

Փետրվարի 1-8

Լեզվական նյութ. Անձնանիշ և իրանիշ գոյականներ, անշունչ և շնչավոր գոյականներ (կրկնություն): Գոյականի թիվը. եզակի և հոգնակի: Գործնական աշխատանք՝ 4-րդ դաս. հոգնակի թիվ

Դիջիթեքի հայտերի նախապատրաստում, Դիջիթեքի անվանակարգերի քննարկում:

4-րդ դասարանցիներ — Ճամփորդները – մինիներկայացում

Ընթերցանության նյութ- «Կռնատ աղջիկը»

Ի՞նչ է բալլադը, ի՞նչ առանձնահատկություններ ունի: «Արևն ու Լուսինը»: Հատվածաբար անգիր սովորել, ձայնագրվել:

Հունվարի 11-18

  1. Մասնակցություն ֆլեշմոբին: Ընտրեք առաջադրանքներից գոնե մեկը, այն կատարեք, ուղարկեք, որ ես ստուգեմ, հետո հրապարակեք բլոգներում, Հիմնական դպրոցի ենթակայքում: Ֆլեշմոբին կարող եք մասնկցել մինչև հունվարի 15-ը:
  2. Առաջադրանքներ գիրք-տետրով- էջ 52, 53:
  3. Ընթերցարանի 129 էջից կարդալ Մարկ Տվենի «Թոմ Սոյերի արկածները»:
  4. Առցանց դաս
  5. Ստեղծագործական աշխատանք- Գրիր քո մեկ օրվա օրագիրը: Ձեր գրածն անպայման ինձ ուղարկեք, իմ ստուգելուց հետո հրապարակեք ձեր բլոգներում և կայքում:

Դեկտեմբեր 14-18

Առցանց դաս- Ստեղծագործական աշխատանք. Գիշերվա լռության մեջ:

Աշխատանք գիրք-տետրով 43, 45, 44, 46

Վ. Անանյան <<Գիտնականը>> Հ/Ա  1, 6, 12

Առցանց դաս- Ի՞նչ գիտեք արգելոցների, Կարմիր գրքի և աղվեսների մասին:

Վ. Անանյան <<Թուխիկը>> էջ 38 Հ/Ա բաժնից 1, 5, 6, 7, 8,

Առցանց քննարկում- <<Իմ սիրած կենդանին>>:

Գոյական : Առաջադրանք 1

Դեկտեմբերի 7-13

Առցանց դաս – 2016-ի իմ նախագծերը, ինչ եմ ուզում սովորել և ինչպե՞ս

Հ. Սահյան <<Մշուշների շղարշի տակ>> էջ 34

Վ. Անանյան <<Ընտանի օձեր>>, <<Գիտե՞ս որ>>  էջ 29, Հ/Ա 4, 5, 6, 8:

Բառակազմական ագործնական աշխատանքներ: Առաջադրանք 1Առաջադրանք 2:

Աշխատանքային առցանց թերթիկ: https://docs.google.com/forms/d/1lryCuper7wr-8yjiaScRuvwQ-p30Hgzfecdw6ECZJS0/edit

Գիրք-տետր-էջ 40,  42, էջ 39-ի վերջին առաջադրանքը, 41

Ստեփան Զորյան էջ 162 <<Թռչնորսը>> էջ 173  Հ/Ա բաժնից 4, ամթոթումից 1, 4:

Նոյեմբերի 30-դեկտեմբերի 6

Ստեփան Զորյան էջ 162 <<Թռչնորսը>> էջ 168 1, 3, 7, 9, էջ 173 4, ամթոթումից 1, 4:

Էջ 231 Գրիմ Եղբայրներ <<Սագարած աղջիկը>>, էջ 242 Հարցեր և առաջադրանքներ բաժնից 2, 3, 6, 7, 9: Առաջին էջը թարգմանել բարբառով:

Գիրք տետր- էջ 38, 37, 35, 36:

Բառակազմություն, առաջադրանքներ՝Առաջադրանք 1Առաջադրանք 2

Արդյունքներ՝ Գ. Եղբայրների <<Սագարած աղջիկը>> հեքիաթի մի հատվածի փոխադրումը բարբառներով Կիրովականի բարբառ, Լենինականի բարբառ, Գորիսի բարբառ, Լենինականի բարբառ, Շիրակի մարզի Սառնաղբյուր գյուղի բարբառ:

Նոյեմբերի 23-30

Ս. Զորյան էջ 96 <<Մահակը>>՝ 3, 4, 6, 7, էջ 175 <<Չալակը>> ՝ 2, 3, 4, 6, 8, :

Հ. Սահյան «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է»

Կայքի սպասարկում-ինչպիսին է իմ աշունը և ինչ գույներ ունի

Գրավոր 4-րդ հնչյունափոխ.

Գիրք-տետր 29, 30-ի առաջին և վերջին  առաջադրանքները, 32-ի առաջին և վերջին  առաջադրանքները:

Գրավոր աշխատանք ուղղագրության վերաբերյալ:

Բառակազմություն:

Գործնական աշխատանք՝ Առաջադրանք 1

  1. Գտնել իրար հոմանիշ բառերը և կազմել զույգեր:

Ա. Զբոսնել, երկնահաս, զղջալ, երևելի,զառամյալ, զավեշտալի

Ծիծաղելի, շրջել,  ափսոսալ, նշանավոր, ծեր, երկնասլաց

Բ. Զնդան, ուժեղ, երկվորյակ, էակ, զուգադիպել, երկրպագել

Բանտ, համընկնել, զորեղ, զույգ, պաշտել, արարած

Գ. Կտրել, ըմպել, էպոս, ընկճվել, թախիծ, դիակ

Ավանդավեպ, աճյուն, հուսահատվել, վիշտ, էտել, խմել

Արդյունք՝ Ստեղծագործական աշխատանք — Վախը

Նոյեմբերի 16-22

Առցանց դաս- Տոնից տոն- ամփոփում ենք մեր արածները:

Աշխատանք գիրք- տետրով-էջ 26-ի վերջին երկուսը, 27, 24-ի վերջինը, 25

Առաջադրանք 1 Առաջադրանք 2,

Ընթերցանություն- Ս. Զորյան <<Փիլոսը>>, <<Վախը>>, <<Մահակը>>:

Վանկ և տողադարձ

Արդյունքներ

Տոնից տոն. արած-չարածի ամփոփում

Նոյեմբերի 9-15

Գրաբարի ուսուսում, առաջադրանքներ 7, 8, 9:

Ընտրել Իսահակյանի բանաստեղծություններից որևէ մեկը, սովորել և կայքում ներկայացնել:

Շեշտ, հնչյունափոխություն: Գործնական աշխատանք հնչյունափոխության վերաբերյալ1. առաջադրանք:

Աշխատանք գիրք-տետրով էջ 20, 21, 22, 23

Ինչո՞ւ են բառերը վերջից նոր բառեր ավելացնելու դեպքում կործնում իրենց ձայնավորները: Գործնական աշխատանք2 առաջադրանք:

Ինչո՞ւ ենք մենք սեբաստացի և ինչո՞վ- ստեղծագործական աշխատանք:

Սովորել Վահագնի ծնունդը անգիր:

Արդյունքներ

Ընթերցում ենք Իսահակյան, Վահագնի ծնունդը- Արևիկ Արզումանյան, Լյուբով Բաբայան

Նոյեմբերի 2-9

Գրաբարի ուսուցում՝ Վահագնի ծնունդը, առցանց դասի մասնակցություն:

Աշխատանք գիրք-տետրով. Էջ 17, 19, 16, 18

Յ-ի ուղղագրությունը (դաս), Յ-ի ուղղագրությունը (առաջադրանք):

Ավ. Իսահակյան «Ամենապիտանի բանը», Հարցեր և առաջադրանքներ:

Արդյունքներ

Առցանց դաս

Ետ դառնար հիմա, Ռավեննայում, Ցաված սիրտս երգեր հյուսեց

Advertisements

Հեղինակ՝

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել: Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ եմ և աշխատում եմ դպրոցում:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s