Քննության նախապատրաստում

44699306_2379368628801297_3151405989714984960_oԺամկետ՝ փետրվարի 8- մայիսի 25

Մասնակիցներ՝ 4-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակ՝ զարգացնել սովորողների գրագիտությունը, սովորեցնել կետադրության ամենատարածված կանոնները, փոխանցել բառարաննարից օգտվելու, համացանցում անհրաժեշտ տեղեկություններ գտնելու, word փաստաթուղթը PDF դարձնելու կարողություններ և հմտություններ, ինքնաստուգումների միջոցով զարգացնել սովորողների ուշադրությունը:

Աշխատանքի ընթացքը՝

Յուրաքանչյուր ուրբաթ սովորողներին ուղարկվում է թելադրության ձայնագրությունը, որը լսելուց հետո սովորողները ուսուցչի բլոգից վերցնում են տեքստի բնօրինակը և իրենց աշխատանքը ստուգում: Ճիշտ ու սխալ տարբերակները կատարված առաջադրանքների հետ տեղադրում են բլոգում: Ավելի ուշ փուլում սովորում են նաև word փաստաթուղթը PDF դարձնել:

Արդյուքներ՝

  1. Առեղծվածային դինոզավրերը. թեմաներ՝ թվականների տեսակները, բառակազմություն՝ ածանցավոր բառեր, նախադասության տեսակները՝ հարցական, բայի ժամանակներ՝ ապառնի:

Գայանե ԽաչատրյանԳուրգեն ՄանուկյանԱրեն ՀամբարձումյանԱլեքս Գևորգյան,

2. Տերևի ծնունդը. թեմաներ՝ նախադասությունների համառոտագրում, կոչական, բառակազմություն՝ հոդակապեր, իմաստաբանություն՝ հոմանիշներ:

Գուրգեն ՄանուկյանԳայանե Խաչատրյան, Ալեքս Գևորգյան, Կորյուն Գաբոյան, Նարե Կարապետյան, Արեն Համբարձումյան, Հայկ Սարգսյան, Իշխան Գևորգյան, Մարի Համբարչյան:

3. Աղջկա խնդրանքը. թեմաներ՝ կոչական, բառակազմություն, իմաստաբանություն՝ հոմանիշներ:

Կորյուն Գաբոյան, Տաթև Մամիկոնյան, Գայանե Խաչատրյան, Արսեն Գևորգյան, Արեն Համբարձումյան, Իշխան Գևորգյան, Նարե Կարապետյան,

4. Առյուծ արքան. թեմաներ՝ բառակազմություն, նախադասությունների համառոտագրում:

Գուրգեն Մանուկյա, Նարե Կարապետյան, Ալեքս Գևորգյան, Արեն Համբարձումյան, Արուսյակ Սարիբեկյան, Տաթև Մամիկոնյան, Մարի Համբարչյան,